راهنمای خرید لباس دخترانه

0

خرید لباس بچه گانه، از جمله لباس دخترانه یکی از کارهای مورد علاقه مادران بوده و این موضوع نیز انکارناپذیر است. همچنین تنوع مدل‌های لباس‌ دخترانه آن‌قدر بالاست که در بسیاری از مواقع انتخاب این نوع لباس را برای افراد دشوار می‌کند. علاوه بر رنگ و مدل لباس، فصل نیز بر انتخاب این گونه لباس بچگانه تأثیرگذار است. در ادامه به انواع این لباس‌ها و نکات مهم در هنگام خرید لباس دخترانه اشاره می‌کنیم.

خرید لباس دخترانه

همانطور که گفته شد، خرید لباس دخترانه، یکی از کارهای مورد علاقه دختران است. اما با وارد شدن به مغازه‌های خرید لباس، با تنوع بسیار بالایی رو به رو می‌شوید که کدام را انتخاب نمایید. به طور کلی معیارهایی مانند سلیقه، رنگ، جنس، کاربرد و … در انتخاب و خرید Dress بسیار تأثیرگذار است. در اینجا ما به نمونه‌هایی از انواع لباس و پیراهن دخترانه و کاربرد آن‌ها اشاره می‌کنیم تا هنگام خرید، تصمیم گیری آسان‌تر شود.

خرید انواع لباس دخترانه

  • خرید لباس دخترانه کوتاه

 خرید لباس دخترانه

پیراهن دخترانه کوتاه، لباسی صاف است که مانند تونیک دیده می‌شود. این جامه‌ها ساده هستند و هیچ‌گونه انحنایی به داخل یا خارج در آن‌ها دیده نمی‌‌شود. این نوع لباس برای تمامی فرم‌های بدن مناسب است اما بهتر است افرادی که بدن‌هایی صاف دارند و یا خیلی باریک هستند، از این نوع تنپوش‌ها استفاده نکنند.

  • خرید لباس دخترانه بلند و گشاد

خرید لباس دخترانه

لباس دخترانه بلند و گشاد ساخته‌ شده از پارچه‌های پنبه‌ای است که مانند کت‌های بلند دوخته شده و دارای دکمه‌ها و یا کمربند بزرگی هستند. این نوع جامه‌ها در مکان‌های غیررسمی استفاده می‌شود. همچنین برای افرادی که بدن مستطیلی دارند بیشتر کاربرد دارد تا افرادی که بدنشان انحنای زیاد دارد.

  • خرید لباس دخترانه چسبان

یکی از گزینه‌های خرید لباس دخترانه، لباس‌های چسبان است. این نوع تنپوش‌ها همانطور که از نامشان مشخص است، تنگ بوده و بدن را به طور کامل دربرمی‌گیرد. لباس‌های چسبان به علت این که به طور کامل به بدن می‌چسبند، انحناهای بدن را به طور کامل نشان می‌دهند. جنس لباس‌های چسبان از معمولاً از پلی استر است تا بتواند به طور به بدن بچسبد. همچنین بیشتر برای بدن‌هایی با فرم ساعت شنی بیشتر کاربرد دارد.

  • خرید لباس دخترانه مدل اسکیت باز

این روزها خرید لباس دخترانه مدل اسکیت باز بسیار ترند شده است و همه دخترها دوست دارند که یکی از این جامه‌ها را داشته باشند. این مدل تیشرت دارای تزئیناتی در پائین کمر است که باتوجه به دوخت آن، کاملاً متناسب با بدن است. مدل آن هم به طور معمول کوتاه بوده و تا بالای ران‌ها می‌رسد. همچنین برای اندام‌هایی بیشتر کاربرد دارد که بلند بوده و مستطیل شکل باشد.

  • خرید پیراهن دخترانه

لباس پیراهنی لباسی بلند از جنس کتان و یا پنبه است که فرم ایستادن آن روی بدن به طور مستقیم و افتاده است. ویژگی مثبت این Dress این است که انحناهای بدن را کمتر نشان می‌دهد و این می‌تواند گزینه بسیار مناسبی هنگام خرید لباس دختـرانه باشد. ولی در کل برای اندام‌های مستطیلی شکل و ساعت شنی، همچنین برای زنان بلند قد و ریز اندام مناسب است.

  • خرید لباس دخترانه شانه آزاد

لباس‌های شانه آزاد برای دختر خانم هایی مناسب است که دوست دارند قسمتی از پوست و شانه خود را نمایش دهند. در حقیقت این نوع تنپوش‌ها استخوان گردن و شانه را کامل نمایش دهند؛ علاوه بر این، آستین‌ها یا بر روی بازو‌ها قرار می‌گیرند و یا به طور کلی فاقد آستین هستند. از جمله اکسسوری‌هایی که می‌توان با این Dress استفاده کرد، یک گردنبند است که به زیبایی آن می‌افزاید. اما باید بدانید این نوع لباس‌ها برای دخترانی که سینه صافی دارند ویا شانه‌شان پهن است، مناسب نیستند.

  • خرید لباس دخترانه پشت باز

یک انتخاب دیگر برای خرید لباس دختـرانه، لباس پشت باز است که انواع مختلفی دارد؛ اما به طور کلی این دسته از پوشاک، پشت ندارند یا یک چاک بزرگ دارند. این تیپ از تنپوش‌ها دارای جذابیت خاصی هستند وتوانایی این را دارند که توجه دیگران را جلب نمایند. این لباس‌های پشت باز بیشتر برای دخترانی که باریک و بلند هستند و پشت جذابی دارند، بسیار مناسب است و در عین حال برای افرادی که پشت شل و افتاده‌ای دارند، جذابیت چندانی ندارد.

  • خرید لباس عروسکی

لباس‌های عروسکی یک انتخاب عالی در هنگام خرید لباس دختـرانه هستند. این دسته از تی شرت‌های دخترانه، گشاد و بدون آستین بوده و از زیر سینه آزاد می‌شوند. ظاهری جوان پسند و دخترانه برای شما به وجود می‌آورد. لازم به ذکر است که این لباس‌های عروسکی، بیشتر برای دخترانی مناسب است که سینه خوش فرم دارند.

  • خرید لباس جین

خرید لباس دخترانه

پیراهن و شلوار جین دخترانه، از لباس‌های قدیمی است که حتی در حال حاضر طرفداران زیادی دارد. همانطور که از اسم این لباس ها مشخص است، از پارچه‌ای جین ساخته شده است. کاربرد آن برای مکان‌های غیررسمی مانند مهمانی‌ها، مسافرت … است. اما باید دقت کنید که اینگونه لباس ها برای دختران چاق، زیاد مناسب نیست.

خرید لباس دختـرانه یک کار سلیقه‌ای است و هرفردی سلیقه متفاوتی دارد. برای همین است که تنوع این لباس ها بسیار بالا است. در این مقاله با انواع لباسدخترانه آشنا خواهید شد که می‌توانید با توجه به آن‌ها، مطابق با سلیقه‌تان خرید کنید.

فروشگاه اینترنتی مکسی با تنوع بالایی که برای لباس‌های دخترانه دارد، دست شما را برای انتخاب لباس دلخواهتان باز گذاشته است تا با خیال راحت بتوانید خرید نمایید.

نظرات