بیوگرافی نگاه خاقانی بازیگر و همسرش + عکس جدید و فیلم شناسی

0

بیوگرافی نگاه خاقانی : وی متولد ۱۰ شهریور ۱۳۷۰ ایرانی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی نگاه خاقانی بازیگر و همسرش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

نگاه خاقانی

بیوگرافی نگاه خاقانی

نگاه خاقانی متولد ۱۰ شهریور ۱۳۷۰، ۳۰ ساله بازیگر ایرانی است. نگاه خاقانی برای اولین بار در سال ۱۳۸۵ و در سن ۱۵ سالگی در فیلم سینمایی «پرچم های قلعه کاوه» به کارگردانی و نویسندگی محمد نوری‌زاد در نقش یک دختر کور جلوی دوربین رفته است.

سوابق هنری نگاه خاقانی

فیلم پرچم های قلعه کاوه در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و توانست سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه را دریافت کند. نگاه خاقانی در سال ۱۳۸۹ در فیلم خانه پدری به کارگردانی و نویسندگی کیانوش عیاری بازی کرد. او در این فیلم که سرگذشت خانواده‌ای در شش دهه را روایت می‌کند، یکی از حساس‌ترین نقش‌ها را بازی کرد. «خانه پدری» از فیلم‌های جنجالی و بارها توقیف شده‌ی سینمای ایران است،این فیلم در دی ماه سال ۱۳۹۳ بالاخره توانست اکران خود را آغاز کند. نگاه خاقانی در سال ۱۳۹۰ در فیلم «گیرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده بازی کرد. در واقع می توان گفت او با فیلم خانه پدری به شهرت رسیده.

بیوگرافی نگاه خاقانی

خلاصه فیلم خانه پدری

فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کیانوش عیاری محصول سال ۱۳۸۹ ایران است.

این فیلم که در دی ۱۳۹۳ اکران آن آغاز شده بود به دلیل وجود یک صحنه خشن با مشکلاتی در اکران روبرو و در روز اول اکران عمومی از پرده پایین کشیده شد. پس از پنج سال فیلم خانه پدری با اصلاحاتی جزئی و با رده‌بندی سنی بالای ۱۵ سال در تاریخ ۱ آبان ۱۳۹۸ در سینماهای ایران اکران شد، اما پس از پنج روز در ۶ آبان ۱۳۹۸ با دستور مستقیم دادستانی مجدداً توقیف شد.این فیلم در ۲۲ آبان ۱۳۹۸ مجدداً رفع توقیف شد.

این فیلم که قصهٔ اتفاق‌های یک خانهٔ قدیمی را از سال ۱۳۰۸ تا ۱۳۷۹ روایت می‌کند با بازیگرانی همچون مهدی هاشمی، نگاه خاقانی ،شهاب حسینی و مهران رجبی، ناصر هاشمی، مینا ساداتی، نازنین فراهانی و … در چند بخش ساخته شده و مسائل و مشکلات زنان ایران را به تصویر کشیده‌است. در این فیلم ناصر هاشمی (نقش جوانی) و مهدی هاشمی (نقش میانسالی) شخصیت اصلی این فیلم را، که روایت زندگی‌اش از پانزده تا هشتاد سالگی به تصویر کشیده شده، بازی می‌کنند. ملوک دختر جوان یک خانواده سنتی است که به دلایل ناموسی، پدرش کلبحسن(مهران رجبی) خواهان مرگ او است و برای اینکار به پسر کوچکش به نام محتشم گفته تا قبری در زیرزمین حفر کند تا برای پاک کردن ننگ و حفظ آبروی خانواده، ملوک را دور از چشم مادر و خواهرانش کشته و در آنجا دفن کنند…

همسر نگاه خاقانی کیست

وی تا کنون ازدواج نکرده.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی * در دسترس عموم قرار دارد.

سریال و مجموعه های تلویزیونی

وی تجربه ایی در تلویزیون ندارد.

فیلم شناسی

  • پرچم های قلعه کاوه
  • خانه پدری
  • گیرنده
  • و…

 

دیگر عکسهای جدید نگاه خاقانی

نگاه خاقانی و همسرش

عکس های نگاه خاقانی در فیلم خانه پدری

فیلم خانه پدری

عوامل فیلم خانه پدری

رومینا اشرفی

قتل ناموسی در فیلم ها

اینستاگرام نگاه خاقانی

زن کشی

قتل فرزند

همراه ما باشید.

 

نظرات