بازیگر نقش محبوبه در سریال حکم رشد کیست بیوگرافی و عکس

0

بازیگر نقش محبوبه در سریال حکم رشد کیست بیوگرافی و عکس

بیوگرافی مه لقا باقری بازیگر نقش محبوبه در سریال حکم رشد کیست بیوگرافی و عکس و اینستاگرام و آشنایی با مه لقا باقری بازیگر نقش محبوبه در سریال حکم رشد همراه سن و ویکی پدیا و مصاحبه مه لقا باقری بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در سریال حکم رشد را در این صفحه از مجله حرف تازه می خوانید

بیوگرافی مه لقا باقری بازیگر نقش محبوبه در سریال حکم رشد کیست

مه لقا باقری فعالیت بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و بیش از ۱۲ سال به صورت حرفه‌ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد. وی در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردانی تئاتر نیز فعالیت دارد. در سری اول مجموعه دورهمی در نقش همسر قیمت ایفای نقش نمود. او به تازگی در سریال یاغی و سریال حکم رشد و زخم کاری خوش درخشیده است

سریال حکم رشد توسط محمدرضا حسن لفافیان و توسط مهدی فرجی تهیه‌کنندگی شده است.

مه لقا باقری در سریال حکم رشد نقش محبوبه زن هاشم را بازی کرده که همسرش در تعقیب و گریز پلیس بر اثر تصادف کشته میشود و چالش هیجان انگیزی بین او و شوهر خواهرش شکل می گیرد و مخاطب را به سوی داستان می کشد.

او متولد ۲۳ خرداد سال ۱۳۶۰ تهران، بازیگر و کارگردان ایرانی است. او مدرک فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس دارد و همسر جواد عزتی بازیگر سینما و تلویزیون است که تاکنون در چندین فیلم سینمایی و سریال و نمایش به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگر نقش محبوبه در سریال حکم رشد کیست بیوگرافی و عکس

بیوگرافی مه لقا باقری بازیگر نقش محبوبه در سریال حکم رشد کیست

مه لقا باقری از بازیگران قدیمی و با سابقه تئاتر و تلویزیون است که در جدیدترین تجربه بازیگری در قاب تلویزیون در سریال حکم رشد ایفای نقش کرده و باید گفت توانسته نقش خوبی را به نمایش بگذارد.

عکس شخصی بازیگر نقش محبوبه در سریال حکم رشد

سوابق بازیگری

مه‌لقا باقری همسر جواد عزتی است. او بیش از ۱۲ سال به صورت حرفه‌ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره‌های داخلی و خارجی در کشورهایی نظیر فرانسه، روسیه، اسپانیا حضور داشته‌است. وی در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردانی تئاتر نیز فعالیت دارد. در سری اول مجموعه دورهمی در نقش همسر قیمت ایفای نقش نمود.

کارنامه هنری ایشان بدین شرح است: بازی در فیلم های سینمایی آینه بغل / شنای پروانه / شیشلیک / سریال های تلویزیونی: حوض فیروزه / باغ مظفر / راه در رو / سیر و سرکه / دردسرهای عظیم ۲ و …

بازیگر نقش محبوبه در سریال حکم رشد

سریال حکم رشد که یک یک ملودرام پلیسی و خانوادگی به کارگردانی حسن لفافیان به زودی از شبکه سه سیما پخش ان آغاز می شود.

بعد از پایان سریال نجلا یک مجموعه درام پلیسی جایگزین آن از شبکه سه سیما به زودی پخش می شود و به تازگی هنرپیشه های این مجموعه و نقش های هر کدام منتشر شده است.

اسم واقعی بازیگر نقش محبوبه در سریال حکم رشد

نظرات