اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال یاغی به همراه نقش و عکسها +داستان سریال یاغی

3

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال یاغی به همراه نقش و عکسها +داستان سریال یاغی

“سریال یاغی”، به کارگردانی محمدکارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی با بازی بازیگران شناخته شده و شاخصی چون طناز طباطبایی (طلا) و پارسا پیروزفر (بهمن) و علی شادمان (جاوید) از ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در شبکه نمایش خانگی بطور اختصاصی از فیلیمو پخش شد. در ادامه با بیوگرافی همه بازیگران سریال یاغی با عکس و اسامی و بیوگرافی نقش هنرپیشه ها در سریال و داستان سریال یاغی محمد کارت عکس بدون گریم را مشاهده کنید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران (سریال یاغی) به همراه نقش + عکس بازیگران

سریال یاغی چند شنبه ها میاد

هر پنجشنبه ساعت ۸ صبح، سریال یاغی را از فیلیمو تماشا می‌کنید. پس برای پنجشنبه‌ها برنامه دیگری نچینید که یاغی به خانه شما می‌آید.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال یاغی

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی پس از گذراندن مراحل پیش تولید و ساخت ۳۱ اریبهشت ۱۴۰۱ از فیلیمو منتشر شد و تاکنون قسمت اول و دوم آن توزیع شده است. این سریال در شبکه نمایش خانگی و بطور اختصاصی از فیلیمو در ۲۰ قسمت پخش خواهد شد
حضور بازیگران شناخته شده و معروف در سریال جدید محمد کارت باعث شد تا نظرها به سمت این سریال جلب شود، به ویژه بازی پارسا پیروزفر و علی شادمان و الیکا ناصری (ابرا) آبان عسکری (عاطفه) تحسین برانگیز بوده است.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال یاغی به همراه نقش و عکسها +داستان سریال یاغی

طناز طباطبایی (طلا)

پارسا پیروزفر (بهمن)

علی شادمان (جاوید)

الیکا ناصری (ابرا)

امیر جعفری (اسی قلک)

فرهاد اصلانی

(با حضور افتخاری) نیکی کریمی

آبان عسکری (عاطی ، عاطفه)

مهدی حسینی نیا (حمید)

مه‌لقا باقری

عباس جمشیدی‌فر،

جواد خواجوی، (خواننده)

ناهید مسلمی،

امیرضا دلاوری،

بهرام ابراهیمی،

نادر شهسواری،

هادی دیباجی،

(با معرفی) الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام‌فر، پگاه سعیدی، لادن ژاو‌ه‌وند‌، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی، نیلوفر شهفری و…

بیوگرافی طناز طباطبایی

درباره بیوگرافی طناز طباطبایی (زادهٔ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در سی و هشتمین جشنواره فجر برای ایفای نقش در فیلم شنای پروانه دریافت کرد.
طناز طباطبایی فارغ‌التحصیل کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. او از سال ۱۳۷۹ وارد عرصه بازیگری شد و در کلاس‌های آزاد بازیگری هیوا فیلم توانست دوره بازیگری را بگذراند. پس از یک ماه برای بازی در مجموعهٔ ذبیح انتخاب شد. اما اولین فیلم سینمایی او دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی بود که در فیلم به اسم خودش اولین حضورش را در فیلم‌های سینمایی رقم زد. او به جز بازیگری در عرصه‌های دیگری از جمله موسیقی و نقاشی هم فعالیت داشته‌است.

این بازیگر در حال حاضر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

نقش طناز طباطبایی در سریال یاغی (طلا)

طناز طباطبایی بازیگر سریال یاغی

بیوگرافی پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر (زاده‌ ۲۲ شهریور ۱۳۵۱) بازیگر سینما و تلویزیون؛ مدرس، بازیگر و کارگردان نمایش، نقاش، نمایشنامه‌نویس و مترجم ایرانی است.

او دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانش‌آموخته رشته بازیگری از آکادمی هنرهای نمایشی حمید سمندریان است. علاقه‌مندی اش به نقاشی سبب شد تا در طی سال‌های ۱۳۶۳ تا ۱۳۶۹، هنگامی که او در مقطع تحصیلی دبیرستان و در رشته ریاضی و فیزیک مشغول به تحصیل بود، به خلق داستان‌های مصور بپردازد.

نقش پارسا پیروزفر در یاغی (بهمن)

اسامی و بیوگرافی تمام بازیگران سریال یاغی به همراه نقش + عکس بازیگران

علی شادمان (جاوید)

علی شادمان در بیوگرافی بازیگران سریال یاغی

علی شادمان متولد ۴ آذرماه ۱۳۷۵ در ایلام، هنرپیشه است. او برای نخستین بار توسط رسول ملاقلی پور به سینما معرفی شد و در فیلم میم مثل مادر ایفای نقش کرد. کارنامه هنری ایشان بدین شرح است: سینما: میم مثل مادر / صد سال به این سال ها / زمانی برای دوست داشتن / کلانتری غیرانتفاعی / رؤیای سینما / ساکن طبقه وسط/ یتیم خانه ایران/ اروند/ ویلایی ها/ شین / ما همه با هم هستیم/ جان دار/ مهمانخانه ماه نو/ مردن در آب مطهر/ شنای پروانه/ سریال: دیوار به دیوار ۲ / دیوار به دیوار ۱/ محکومین/ ماه و پلنگ/ کیمیا/ سرزمین مادری/ نمایش خانگی: می خواهم زنده بمانم / یاغ

آبان عسکری

آبان عسکری در نقش عاطی در بازیگران سریال یاغی

 

آبان عسکری هنرپیشه و نویسنده، متولد ۵ اردیبهشت سال ۱۳۶۵ در تهران، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد تئاتر و همسر محمد کارت (کارگردان) است. فعالیت بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با حضور در تئاتر آغاز کرد. کارنامه هنری ایشان بدین شرح است: بازی در نمایش های فیروزه به کارگردانی بهزاد فراهانی ، خاطره ای نداشتم حتی اگر هزارسالم بود به کارگردانی قطب الدین صادقی ، مترسک به کارگردانی مهرداد خامنه، فیلم های سینمایی مات / شنای پروانه/ سوفی و دیوانه/ فیلم مستند لاوراتوار / فیلم کوتاه مسکوت/ سریال های هشت و نیم دقیقه / پرستاران/ حوالی پاییز/ روزگار / مجموعه نمایش خانگی یاغی (اختصاصی فیلیمو) / نویسندگی فیلم کوتاه بچه خور

اسامی عوامل و سازندگان

در سریال یاغی بهترین پشت‌ صحنه سینما و سریال جمع هستند؛ نگارش فیلمنامه این سریال توسط پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت طی یک سال گذشته انجام شده‌ و بارها مورد بازنویسی قرار گرفته است.

مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان، دستیار اول فیلمبردار: هومن خلیلی
تدوین: اسماعیل علیزاده
طراح صحنه: حجت اشتری
طراح لباس: محمد کارت
مدیر صدابرداری: سعید زند
مدیر تولید: مسعود زمانی، جانشین مدیر تولید: میلاد مولازاده
آهنگساز: بامداد افشار
طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی
طراح گریم: محسن دارسنج
دستیار اول کارگردان: ایمان توکلی
مدیر برنامه‌ریزی: وحید کاشی
منشی صحنه: ماریا میرنژاد
طراح جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: امین پهلوان‌زاده
طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ
عکاس: مجید طالبی، پیموده باران
طراح لوگو: محمد روح‌الامین
طراح تیتراژ: حامد بارئی طبری
مستند پشت‌صحنه: جواد رزاقی زاده
مدیر تدارکات: سید رسول حاتمی
اتالوناژ: استودیو روشنا
پشتیبانی فنی: حمید لدنی

3 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال یاغی به همراه نقش و عکسها +داستان سریال یاغی

  1. مهدی سپاهی فر گفت:
    2
    1

    ۴۱۰

  2. مهدی سپاهی فر گفت:

    ۷۱۶۰ ۷۲۶۰ ۲۰ ۶۲۲ ۶۲۲ ۶۲۲

  3. جواد کرامتی گفت:
    1
    1

    سریال خیییییلی قشنگ ومتفاوتیه فقط خدا کنه پایان خوبی داشته باشه

نظرات