آیا یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

4

آیا یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی و اصفهان و تبریز و مشهد و خوزستان و اهواز تعطیلی ادارات به دلیل گردوخاک و الودگی هوا و تعطیلی مدارس تهران فردا یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ در شهرهای استان های اصفهان و مشهد و خبر تعطیلی مدارس روز  یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا فردا را از حرف تازه میخوانید.

آیا یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

آیا یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

دانش آموزان عزیز توجه کنند هنوز درباره تعطیلی فردا یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ تصمیمی گرفته نشده و تا ساعاتی دیگر این بخش بروزرسانی خواهد شد.

همچنین اگر اطلاعی از تعطیلی ادارات و مدارس شهرهای خود دارید در بخش کامنت ها با ما درمیان بگذارید

در حال تکمیل…

هواشناسی شهرها فردا

یش‌بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد بود

ساعاتی پیش سازمان هواشناسی اعلام کرد که آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته با میانگین ۸۹ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت سالم بود. آلاینده شاخص هم‌اکنون با میانگین ۹۴ است و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

آسمان تهران فردا (۱ خرداد ماه) نسبتا آفتابی توام با وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (۲ خرداد ماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و برای روز سه‌شنبه (۳ خرداد ماه) توام با وزش باد و با حداقل دمای ۲۰ درجه و با حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

عدم وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را محدود می‌کند علاوه بر این با توجه به افزایش دما و فراهم شدن شرایط مناسب جهت تولید آلاینده ازن، در برخی ساعات بعدازظهر احتمال افزایش غلظت این آلاینده و کاهش کیفیت هوا در بر خی مناطق وجود خواهد داشت. تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت یکشنبه همراه با افزایش ترافیک شامگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد و کیفیت هوا در مناطق پرتردد در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز یکشنبه (۱ خردا ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها می‌شود، هرچند با آغاز تردد خودروها، افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در مناطق پرتردد دور از انتظار نیست. وزش باد مؤثر در طول روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد، بااین‌حال افزایش غلظت آلاینده ازن در برخی ساعات بعدازظهر سبب کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق خواهد شد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور تا چند روز آینده

4 دیدگاه در “آیا یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

  1. زهرا گفت:

    تروخدا اگر میدونین تعطیل هست یا نه بگین

  2. نازمین گفت:

    هوای تهران خیلی آلوده است چرا تعطیل نمیکنند

  3. ... گفت:

    واقعا براتون متاسفم وقتی اطلاع ندارید براچی الکی مردم رو معطل میکنید؟
    لطفا اگه کسی میدونه یا اطلاع داره لطفا بگه مدارس استان تهران فردا یکشنبه ۱ خرداد تعطیله یا نه

  4. اهورا گفت:

    گفتن ک بخاطر گردو غبار تعطیله

نظرات