وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا + اسامی شهرها

1

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا و دلیل گرد و خاک و آلودگی هوا و طوفان و بازندگی و تگرگ مشخص شد+ اسامی شهرها در تعطیلی مدارس و ادارات الودگی شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ سراسر ایران+تعطیلی مدارس فردا الودگی هوا در ادامه در پاسخ به سوال دانش آموزان عزیز که آیا مدارس شهرهای تهران و ایلام و بوشهر و چهارمحال و بختیاری و یزد و کرمان و مشهد و همدان و کردستان شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است یا نه و آیا مدارس تهران شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است یا نه جزئیات اخبار جدید درباره وضعیت تعطیلی فعالیت مدارس مشهد و ایلام و بوشهر و خرمشهر و تهران برای فردا را بخوانید

تعطیلی مدارس شنبه 31 اردیبهشت 1401

وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا + اسامی شهرها

فوری

🔻اطلاعیه
🔹شهبازی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه :

🔹بر اساس تصمیم کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا به دلیل افزایش غلظت و نفوذ ذرات گرد و غبار ، مدارس درتمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در شهرستانهای قصرشیرین، سرپل ذهاب ، گیلانغرب، دالاهو و ثلاث باباجانی تعطیل اعلام شد.

🔹لازم به ذکر است امتحانات نهایی بر اساس برنامه قبلی برگزار می شود.

♦ دانش آموزان عزیز توجه کنید هنوز تصمیمی برای تعطیلی مدارس شهرهای تهران و مشهد و کردستان و همدان و ایلام و خوزستان و اهواز و شهرهای جنوبی کشور در روز شنبه ۳۱ اریبهشت ۱۴۰۱ گرفته نشده و تا ساعاتی دیگر خبرهای تعطیلی بروز میشود.

اطلاعیه
🔺نتیجه تصمیمات کارگروه اضطرار آلودگی هوای لرستان

🔹با توجه به ورود موجی از گرد و غبار به استان برای روز شنبه مقرر شد به دلیل اینکه تمامی مقاطع تحصیلی در حال گذراندن امتحانات نهایی هستند و میزان حضور دانش‌آموزان تنها محدود به زمان برگزاری آزمون است، لذا همه مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و عصر برقرار خواهد بود و می‌بایست دانش‌آموزان و مربیان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای برگزاری امتحانات در مدارس حضور یابند.
🔹با عنایت به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش آلودگی هوا در اواسط روز مقرر شد، جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان فردا(شنبه) راس ساعت ۱۰ صبح برگزار و نتیجه تصمیمات کارگروه صرفاً در خصوص ادارات(تعجیل احتمالی در تعطیلی) از طریق فرمانداری‌ها

در حال بروزرسانی….

🔹در صورت صدور هرگونه اطلاعیه جدید اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به تشدید آلودگی هوا ناشی از گردوخاک در ۲۲ استان کشور از بارش‌های پراکنده و رعدوبرق ۵ روزه در برخی مناطق خبر داد.

استان تهران و بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روز‌های آینده آسمان تهران نسبتا آفتابی پیش‌بینی می‌شود. فردا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ آسمان پایتخت آفتابی خواهد بود و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا روز جمعه (۳۱ اردیبهشت ماه) آفتابی و با حداقل دمای ۲۱ درجه و با حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

طی این دو روز در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب،‌غرب، جنوب غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید و در مناطق مستعد همراه با خیزش گردوخاک پیش‌بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی یکشنبه آینده در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است. روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده در برخی مناطق شمال غرب بارش‌های پراکنده و وزش باد شدید موقتی با احتمال خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی است.

فردا در نوار شمالی کشور کاهش ۶ تا ۸ درجه‌ای دما روی می‌دهد و از اواخر وقت امروز و طی فردا دریای خزر و روز یکشنبه خلیج‌فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

آسمان تهران امروز آفتابی همراه وزش باد جنوب غربی با سرعت ۱۵ تا ۳۳ کیلومتر پیش‌بینی شده است.

1 دیدگاه در “وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا + اسامی شهرها

  1. پویان گفت:

    آیا فردا همدان ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است؟

نظرات