تعبیر دیدن پسر در خواب

3

تعبیر دیدن پسر در خواب

تعبیر خواب پسر : دیدن پسر در خواب به تعبیر معبران غربی با معبران اسلامی متفاوت است. ما در این بخش از مجله اینترنتی حرف تازه تعبیر خواب پسر را برای شما آماده کردایم.

تعبیر خواب پسر

تعبیر خواب پسر حضرت امام جعفر صادق

حضرت امام جعفر صادق می‌فرمایند که اگر زنی در خواب ببیند که فرزند پسری به دنیا و آن نوزاد بلافاصله سخن گفت مرگ بیننده خواب نزدیک است.

تعبیر خواب پسر ابن سیرین

ابن سیرین گوید : در مورد متولد شدن نوزاد پسر می‌گوید در حالت کلی بر خلاف نوزاد دختر ، نوزاد پسر نشانه غم و اندوه بوده و اگر زنی در خواب ببیند که نوزاد پسر به دنیا آورده است در بیداری فرزند دختر به دنیا خواهد آورد و یا اینکه خانواده او برای بدست آوردن چیزی به سختی و رنج می‌افتند.

همچنین بخوانید : تعبیر خواب دختر

تعبیر خواب پسر ابراهيم كرماني

ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند كه طفلي را جائي افكنده بودند و او بازيافت، دليل كه از جائي كه اميد ندارد چيزي به وي رسد.

تعبیر خواب پسر ليلا برايت

ليلا برايت مى‏گويد: اگر در خواب بچه‏اى را مشاهده كرديد، به اين معنا است كه در انجام كارها فرصت مناسبى را به دست آورده‏ايد.
ديدن بچه‏ى لاغر در خواب نشانه‏ اى آن است كه شما دچار مشكل مى‏شويد،
اگر در خواب بچه‏ ى چاقى را ببينيد، به اين معنا است كه در انجام كارها موفق مى‏شويد.
اگر در خواب ببينيد كه بچه‏ خوابيده، به معنى آن است كه زندگى خوبى خواهيد داشت.
اگر خواب ببينيد كه بچه‏اى را به قتل رسانده‏ايد، يعنى به يكى از اشتباهات خود پى مى‏بريد.
اگر در خواب خود را مشغول بازى با بچه ‏ها ديديد، نشانه‏ آن است كه در تمامى كارهايتان به موفقيت مى‏رسيد.

درکتاب سرزمين روياها آمده است :

خواب يك بچه : خوشبختي در خانه
بچه خودتان : كمك بزرگي دريافت خواهيدكرد.
بچه هاي بستگانتان : شادي نا خواسته
بچه هاي اشخاص ديگر : آغاز مشاجره هاي فاميلي

3 دیدگاه در “تعبیر دیدن پسر در خواب

  1. مهدیه گفت:

    سلام من مجردم وهمیشه خواب ی پسربچه زیباوسفیدوشیرین زبان رومیبینم که منو مادرصدامیکنه ومنم بالذت نگاش میکنم و کاراشوانجام میدم بغلش میکنم میبرمش دستشویی توی خواب انگارواقعا بچه منه وحتی یک شب درخواب دیدم که مادرم یک پسربچه نوزاد رو به بغل من داد وبه من گفت یک سال بعدنه دوسال بعدنه سه سال بعد تویک پسرداری که اسمش مصطفی شربتی هستش،ممنون میشم تعبیربفرمایید.

  2. خندە خوشنام گفت:

    سلام ، من یک دختر مجرد ھستم تو خواب دیدم یک پسر بچە بسیار خوشگل داشتم کە فقط یک یا دو ماە سن داشت ولی حرف میزد راە میرفت در کل مثل یک کودک دو یا سە سالە بود و بسیار درشت و زیبا در عین حال شیطون و پر حرکت، پدرش ھمون کیس احساسیم بودش کە فعلا کات ھستیم اما پدرش رو توی خوابم ندیدم

  3. سماء محمودی گفت:

    باسلام و درود بر شما ،بنده متأهل هستم و دارای دو فرزند پسرم وقصدبچه دار شدن هم ندارم ، طی ماه گذشته با فاصله چندین شب سه مرتبه خواب پسربچه ای خیلی زیبا را می بینم ،در خواب اول فرزندبرای خودم‌بود ،برای بار دوم فرزند خودم‌بود ،وبرای بار سوم فرزند اقوام نزدیکم بود ولی این بچه بسیار زیبا و بازیگوش است رنج سنی او به یک سال می خورد. ممنون می شوم تعبیر نمایید.

نظرات