جدیدترین انواع مدل های ست کیف کفش دخترانه ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

0

مدل ست کیف کفش دخترانه ۱۴۰۱ : امروزه بیشتر خانم های شیک پوش برای بهتر دیده شدن و ظاهری زیباتر کیف و کفش خود را ست می کنند و باعث می شود فرد بهتر دیده شود، اما هر کیف و کفشی را نمی توان با یکدیگر ست کرد. ما در این مقاله شما را با تمام نکات خرید و مدل های جدید ست کیف و کفش  دخترانه ۱۴۰۱ آشنا می کنیم.

ست کیف کفش دخترانه 1401

راهنمای خرید

سلیقه دختر خانم های جوان با خانم های میانسال تفاوت دارد، چرا که جوانان رنگ ها و طرح های خاص و چشمگیر را بیشتر دوست دارند. همه خانم ها کفش پاشنه بلند نمی پوشند، برخی از خانم ها طرفدار کفش های اسپرت هستند. بیشتر خانم های دانشجو از کیف و کفش های اسپرت ست استفاده می کنند. کفش اسپرت باید سبک و باکیفیت باشد تا فرد در هنگام راه رفتن دچار مشکل نشود. برای زیبا دیده شدن بعد از خرید کیف و کفش دخترانه، می توانید شلوار و مانتوی خود را نیز با کیف و کفش ستی زیبا کنید.

ست کیف کفش اسپرت

 

این مدل از ستهای کیف و کفش زنانه را بیشتر خانم ها استفاده کرده اند، بیشتر خانم هایی که به دنبال لاکچری بودن هستند، این مدل کیف و کفش را خریداری می کنند. کیف و کفش مجلسی مشکی جزو مدل هایی است که هرگز دمده نمی شود. یکی از نکاتی که باید در خرید کفش مجلسی در نظر داشته باشید، قدتان است. خانم هایی که قد کوتاه تری دارند، باید کفشی را خریداری کنند که پاشنه بلندتر داشته باشد، اما خانم هایی که بلند قامت هستند، باید کفش هایی با پاشنه کوتاه را خریداری کنند.

کیف کفش ست

لازم نیست کیف و کفشتان حتماً هم رنگ باشد، اما بهتر است به سراغ رنگ‌هایی بروید که با هم هماهنگ هستند و به عبارت دیگر، به هم می‌آیند. این رنگ‌ها می‌توانند کاملاً بی ربط باشند اما در نهایت ترکیب دلنشینی را پدید آورند. مثلاً یک کیف سرخابی را می‌توانید با یک جفت کتانی نارنجی سِت کنید و استایلی دخترانه و جذاب داشته باشید. یا همین کیف سرخابی را با کفش لاجوردی همراه کنید. جالب است بدانید یک جفت کفش پلنگی با یک کیف قرمز بسیار جذاب خواهد شد. تنها نکته مهم این است که رنگ‌ها را خوب بشناسید و قواعد ترکیب آن را بدانید و در نهایت تمام اجزای لباس‌های شما به هم بیایند.

جدیدترین انواع مدل های ست کیف و کفش دخترانه ۱۴۰۱

ست کیف کفش عقد

همیشه این را درنظر بگیرید که در انتخاب این روش حتما باید یک آیتم ساده و آیتم دیگر طرحدار باشد زیرا اگر هر دو طرحدارباشند باعث می شود شلوغ به نظر برسد و مانع دیده شدن اجزای دیگر لباستان می شود.

روحیه و سلیقه ی شخصی بخش اعظمی از استایل هر فرد است، و گاهی فراموش می کنید که کیف و کفشی که در کمدتان خاک می خورد می تواند جلوه ی بی نظیری به شما بدهد.آن ها را با هم ست نکنید، ترکیبشان کنید.

ست دانشجویی

کیف کفش

ست صورتی

کیف کفش مدل 1401

ست کیف کفش چرم

ست لباس

نکات مهم ست کیف کفش

کیف کفش مشکی شیک

کیف کفش قیمت مناسب

با ما همراه باشید

نظرات