با استادکار خدمات ساختمانی را مدیریت کنید

0

با استادکار خدمات ساختمانی را مدیریت کنید

صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی را جدی بگیرید به خصوص این روزها که وضعیت اقتصادی غیرقابل پیش‌بینی شده است. هر خانواده‌ای باید به دنبال کاهش هزینه‌ها باشد تا بتواند پول بیش‌تری پس‌انداز کند و کارهای بیش‌تری را به سرانجام برساند. صرفه‌جویی یک هنر است و کسی که بتواند راهکارهای آن را بیابد واقعاً یک هنرمند است. هنرمندی که از عهده خودش و خانواده‌اش خوب بر می‌آید.

در این نوشتار می‌خواهیم راهکاری را معرفی کنیم که جلوی بسیاری از خرج‌های بیهوده و زمان تلف کردن‌ها را بگیرد و خروجی کار بهتری تحویلتان بدهد! پس خواندن این متن را به تمامی کسانی که دوستشان دارید و باید هزینه‌هایشان را مدیریت کنند؛ توصیه کنید.

 استادکار

هزینه‌های ساختمان را مدیریت کنید

گول هزینه‌های زیاد در ارائه خدمات را نخورید. این حق شماست که از همان اول کار بدانید با چه کسی طرف حساب هستید و هزینه کارش چقدر است؟ همچنین شما حق دارید که از خدمات با هزینه‌های مقرون به صرفه و مناسب در این شرایط اقتصادی حساس بهره‌مند شوید. اگر در گذشته امکان مقایسه کردن بین تعمیرکارها و افرادی که خدمات ارائه می‌کردند سخت بود، امروزه به راحتی می‌توانید از اپلیکیشن و وبسایت استادکار استفاده کنید و قیمت خدمات را شفاف و واضح به دست بیاورید.

توجه داشته باشید که استادکار قیمت خیلی از خدمات را به طور کامل و در صفحه مربوط به هر سرویس شرح داده است اما گاهی برای بعضی از خدمات، باید بازدید و کارشناسی انجام شود و با توجه به متراژ، مصالح و از این قبیل موارد، قیمت نهایی سرویس تعیین شود. خوشبختانه استادکار برای این کار هم شرایط لازم را فراهم دیده است و می‌توانید از استادکاران بخواهید که به منزل شما مراجعه کنند و به شما مشاوره بدهند. همچنین می‌توانید با چند متخصص که به شما معرفی می‌شود تماس بگیرید و بعد از پرسیدن سوالهایتان، یک نفر را برای انجام کار خود انتخاب کنید.

چه کاری را به چه کسی بسپاریم؟

شاید فکر کنید که سپردن کارها و خدماتی همچون نظافت، تغییر دکوراسیون، تعمیرات و بازسازی و… مخصوص آدم‌های اعیان است. اتفاقاً باید بگوییم که این طورها هم که شما فکر می‌کنید نیست و سپردن کارها به شرکت‌های خدماتی بسیار هم مقرون به صرفه است زیا کار توسط یک متخصص کاربلد انجام می‌شود و نیاز به پرداخت‌های اضافه نیست.

استادکار

استادکار چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

استادکار پلتفرمی است که از طریق سایت و اپلیکیشن در زمینه ارائه خدمات فعالیت می‌کند. استادکار در تمام امور خدماتی شامل خدمات تاسیسات ساختمان، شستشو و نظافت منازل و نظافت محل کار، خدمات خودرو و حمل و نقل، خدمات پزشکی، سلامت و زیبایی، آموزشی، تحصیلی و همچنین خدمات عمرانی و دکوراسیون فعالیت می‌کند. اگر در زمینه تعمیر لوازم منزل نیاز به دریافت خدمات داشته باشید، می‌توانید به راحتی سفارش خود را ثبت کنید و منتظر بهترین تعمیرکارها باشید.

در واقع کار این مجموعه پل ارتباطی دریافت‌کنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات است و پس از مراجعه مشتریان در نهایت سادگی و دقت در مورد خدمات درخواستی هزینه‌ها را که مقرون به صرفه نیز هست، به صورت شفاف اعلام می‌کند و با ثبت نهایی درخواست شما هماهنگی لازم برای مراجعه یک فرد متخصص و قابل اعتماد برای ارائه خدمات موردنظر را انجام می‌دهد.

استادکار افراد متخصص را علاوه بر سنجش مهارت‌ها و توانایی‌های کاری به لحاظ اخلاقی نیز ارزیابی می‌کند و داشتن گواهی عدم سوء پیشینه از موارد الزامی جهت جذب در این مجموعه است.

این مجموعه که خدمات خود از لوله کشی ساختمان تا کابینت سازی و تعمیرات لوازم منزل را به صورت شبانه‌روزی و در اسرع وقت انجام می‌دهد، در چند سال اخیر توانسته مرجع قابل‌اعتمادی برای مشتریان خود شود و همه مراجعه‌کنندگان به این پلتفرم از سادگی و سهولت کار با این مجموعه ابراز رضایت می‌کنند.

با در نظر گرفتن تمام مزایای استادکار اعم از امنیت، کیفیت، دقت و سهولت و سادگی کار چشم‌پوشی از استفاده خدمات آن با توجه به شفافیت هزینه‌ها و مناسب بودن آن غیرممکن است پس همین الان با دریافت اولین خدمت موردنیاز خود از سایت استادکار تبدیل به مشتری همیشگی این پلتفرم شوید و به جیب خودتان در صرفه‌جویی هزینه‌ها کمک کنید.

نظرات