وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا + اسامی شهرها

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا و دلیل گرد و خاک و آلودگی هوا و طوفان و بازندگی و تگرگ مشخص شد+ اسامی شهرها در تعطیلی مدارس و ادارات الودگی دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ سراسر ایران+تعطیلی مدارس فردا الودگی هوا در ادامه در پاسخ به سوال دانش آموزان عزیز که آیا مدارس شهرهای تهران و خوزستان و اهواز و بوشهر و چهارمحال و بختیاری دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است یا نه و آیا مدارس تهران ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است یا نه جزئیات اخبار جدید درباره وضعیت تعطیلی فعالیت مدارس خوزستان و بوشهر و اهواز و خرمشهر و تهران برای فردا را بخوانید

وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 بعلت آلودگی هوا + اسامی شهرها

وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا + اسامی شهرها

♦ دانش آموزان عزیز توجه کنید هنوز تصمیمی برای تعطیلی مدارس شهرهای تهران و خوزستان و اهواز و شهرهای جنوبی کشور در روز دوشنبه ۲۶ اریبهشت ۱۴۰۱ گرفته نشده و تا ساعاتی دیگر خبرهای تعطیلی بروز میشود.

🔹در صورت صدور هرگونه اطلاعیه جدید اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

وضعیت آب و هوای شهرها فردا

بر اسای جدیدترین اخبار هواشناسی درباره آب و هوای کشور و شاخص هوا شهرها برای فردا، دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، آسمان تهران، قسمتی ابری همراه با وزش ملایم باد و در ارتفاعات استان نیمه ابری گاهی همراه با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان ادامه داد: روزهای پنجشنبه و جمعه شرایط برای تشکیل توده گردوخاک بر روی کشور عراق مهیا است، از این رو همچنان در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی وقوع این پدیده همراه با کاهش دید و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این دو روز در جنوب و شمال شرق کشور نیز وزش باد شدید و در برخی نقاط این مناطق نیز باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود اظهار کرد: همچنین از روز جمعه تا دوشنبه در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید بوده و در نقاط مستعد به‌ویژه در منطقه زابل باد و گردوخاک رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: از لحاظ دمایی در روز شنبه ابتدا در شمال غرب و استان‌های ساحلی خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و در روز یکشنبه در شمال شرق افزایش دما خواهیم داشت. این افزایش دما تا روز سه شنبه تداوم دارد. خلیج فارس و تنگه هرمز نیز تا روز شنبه مواج خواهند بود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران کمی ابری تا نیمه ابری و در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید و در برخی نقاط به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان، گاهی وزش باد خیلی شدید و خیزش موقت گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

 

 

 

نظرات