کوتخفیف راه حل افزایش فروش شما با انتشار کد تخفیف!

0

امروزه کسب و کارهای اینترنتی رونق فراوانی پیدا کرده اند و با افزایش فروشگاه های آنلاین رقابت برای فروش به اوج خود رسیده، برای اینکه فروش خود را افزایش دهید ارائه کد تخفیف به مشتریان می تواند راه حل شما باشد.

کوتخفیف - انتشار کد تخفیف

با یک تیر چند نشان بزنید! برای اینکه در دور رقابت بمانید باید تبلیغات خود را گسترش دهید، باید بدانید ارائه کد تخفیف می تواند باعث افزایش رضایت مشتری، از فروشگاه آنلاین شما شود و ازطرفی نیز می تواند منبع تبلیغاتی شما باشد؟

حس یک معامله خوب پس از استفاده از کد تخفیف

ارائه کد تخفیف بهترین محرک برای تکمیل سبد خرید و نهایی کننده سفارش می باشد!

هیچ مشتری از یک تخفیف خوب نمی گذرد و یک خرید خوب برای مشتری حس رضایت از فروشگاه آنلاین شما را به ارمغان می آورد و این امر موجب می شود مشتری برای خریدهای آینده خود نیز از فروشگاه شما بازدید کند و فروشگاه شما را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی نماید.

چگونه کد تخفیف ارائه دهیم

کد تخفیف دارای انواع مختلفی می باشد، برای اینکه از این روش تبلیغاتی بتوانید حداکثر استفاده را ببرید. تخفیف ها را به چند روش زیر ارائه دهید:

کـد تخفیف با دسته بندی : در این روش شما می توانید برای دسته بندی خاصی از محصولات خود کد تخفیف ارائه دهید به عنوان مثال ۱۰ درصد کد تخفیف دیجی کالا برای دسته بندی پوشاک، بدین صورت کاربران را جذب این دسته بندی میکنید.

کـد تخفیف ارسال رایگان : ارائه هر از گاهی تخفیف بر روی ارسال سفارش می توان کاربران را جذب خرید کند برای مثال کد تخفیف دیجی استایل ویژه ارسال رایگان.

افزایش سرعت در جذب مشتری جدید

مهم ترین نکته باید دراین رقابت بدانید افزایش مشتری و افزایش بازدید کنندگان یک کسب و کار آنلاین می باشد. اما کـد تخفیف چگونه می تواند در افزایش مشتری موثر عمل کند؟ مشتری ها تخفیف را دوست دارند و ارائه منظم کـد تخفیف به مشتریان به وسیله پیامک، ایمیل، شبکه های اجتماعی و پلتفرم کوتخفیف ، مشتری فعلی و خود را به یک منبع تبلیغاتی تبدیل می کنید که برای شما رایگان تبلیغ می کنند. اما چطور؟ بدین صورت که با ارسال کـد تخفیف به دوستان و آشنایان خود مشتریان جدیدی را برای شما به ارمغان می آورند.

کد تخـفیف چطور برند سازی می کند؟

مدیران کسب و کار با ارائه کـد تخفیف فروشگاه خود را نزد کاربر محبوب میکنند، و کاربر به عنوان یک منبع تبلیغاتی کوچک، فروشگاه را از طریق پیشنهاد به دوستان و بستگان معرفی کنند کاری که ممکن است بزرگترین بیلبوردهای سطح شهر هم نتوانند.

کنترل در میزان تخفیف

با استفاده از کـد تخفیف می توانید نسبت به سود خود به مشتری تخفیف ارائه دهید و بدین صورت ریسمان مالی و سود و زیان در دستانتان می باشد.

تاثیر مثبت روانی کد تخـفیف در ذهن مشتری

کـد تخفیف می تواند تاثیر بسیار خوبی در ذهن مشتری بگذارد، همانطور که چانی زنی در خرید حضوری و گرفتن یک تخفیف ناب از فروشنده تاثیر گذار است و در مشتری حس یک معامله خوب را بجای میگذارد و خریدار را به سوی برندشما جذب می کند و کاربر را تبدیل یه یک مشتری ثابت میکند.

پیشنهاد تخفیف دار نه! کد تخفیف آره

کـد تخفیف می تواند یک ابزار تبلیغاتی باشد و در شبکه های اجتماعی و رسانه ها دست به دست شود ولی پیشنهاد تخفیف دار این جذابیت را برای کاربر ندارد.

یک کمپین فعال کد تخفیف بسازید

در فروشگاه خود به عنوان هدیه به کاربران کـد تخفیف ارائه دهید و کاربران را تشویق کنید، هر هفته کـد تخفیف جدید ارائه کنید و مدت زمانی برای تخفیف های خود تعریف کنید تا کاربران از بیم به اتمام رسیدن تخفیف خرید خود را نهایی سازند. در تبلیغات خود کد تخفیف قرار دهید تا مشتریان را جذب کنید.

کوتخفیف بزرگترین پلتفرم انتشار رایگان کد تخفیف

در کوتخفیف کـد تخفیف های خود را رایگان منتشر کنید، ما در کوتخفیف از کمپین های تبلیغاتی شما حمایت میکنیم و شما را در صحنه رقابت ها بالا نگه میداریم.

کوتخفیف با دارا بودن تعداد بی شماری کاربر این امکان را برای شما کسب و کارها فراهم ساخته تا کسب و کار خود را معرفی نمایید.

نظرات