جدیدترین انواع مدل های دستبند چرم مردانه و پسرانه ۱۴۰۱

0

جدیدترین انواع مدل های دستبند چرم مردانه و پسرانه ۱۴۰۱

مدل دستبند چرم پسرانه ۱۴۰۱ : خرید دستبند چرم شاید خیلی بین شیک پوشان و اهالی مد مرسوم است و طرفداران زیادی دارد و مردان و زنان خوش‌پوش زیادی با ذوق و زیرکی، از این دستبند را به زیبایی در استایل خود به کار می‌برند. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل های دستبند چرم مردانه و پسرانه ۱۴۰۱ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.

دستبند چرم مردانهراهنمای خرید

محبوب‌ترین رنگ‌های دستبند چرمی برای آقایان قهوه‌ای، مشکی، سبز و قرمز است. این رنگ‌ها هر کدام شخصیت خاص خود را دارند. قهوه‌ای رنگی خاص و مطبوع برای این اکسسوری است و محصولات چرمی با این رنگ شناخته می‌شوند. ست کردن آن با هر رنگ پیراهن یا ژاکت نیز کار راحتی خواهد بود. قهوه‌ای تیره یا قهوه‌ای معمولی، رنگی از طبیعت است و طرحی عالی را برای دستبند شما ایجاد می‌کند.از آن طرف مشکی رنگی عمیق و مبهم‌تر است. سیاه رنگی کلاسیک و خاص برای دستبند چرمی است و به نوعی حالتی رمزگونه دارد. ترکیب این دستبند با یک کت چرمی یا شاید یک جفت شلوار جین فرسوده ظاهری شیک و منحصر به فرد را ایجاد می‌کند.

دستبند چرم

نکاتی که باید در هنگام خرید دستبند مردانه به آن توجه کرد: جنس چرم دستبند اگر دستبند چرم را از گالری مورد اعتماد خریداری کنید می توانید از پوسته پوسته و فرسوده نشدن آن اطمینان حاصل کنید،قفل دستبند قفل ها باید در کنار استحکام و باز نشدن، راحت نیز باشند تا شما را در هنگام استفاده به دردسر نیندازند،
دستبند مناسب با توجه به استفاده شخصی، رنگ پوست و ظرافت مچ دستتان دستبند را تهیه کنید، قیمت اگر دستبند شما از چرم اصل ساخته شده باشد طبیعتا قیمت بالاتری نسبت به چرم های مصنوعی دارد.

 

مدل جدید دستبند چرم

اگر چرم طبیعی را لمس کنید متوجه خواهید شد همه جای آن یک دست نیست و ضخامت و نازکی در سطح چرم متفاوت است.
اگر چرم طبیعی را زیر نور ببرید متوجه خواهید بعضی از قسمت ها مات و بعضی دیگر براق هستند چرا که چرم طبیعی نور را به صورت یکسان منعکس نمی کند.
رویه داخلی چرم مصنوعی از فوم ساخته شده اما رویه داخلی چرم طبیعی پرز مانند است.

مدل های دستبند چرم پسرانه اسپرت ۱۴۰۱

دستبند مردانه

دستبند مردانه مدل 1401

دستبند چرم پسرانه

دستبند

قیمت دستبند چرم

با دستبند چرم چه چیزی بپوشیم

نکات نگهداری دستبند چرم

با ما همراه باشید

نظرات