بازیگر نقش سلیم در سریال حکم رشد کیست بیوگرافی و عکس بدون گریم

0

بازیگر نقش سلیم در سریال حکم رشد کیست بیوگرافی و عکس بدون گریم

بیوگرافی ارشیا توکلی بازیگر نقش سلیم در سریال حکم رشد کیست بیوگرافی و عکس جدید و اینستاگرام و آشنایی با ارشیا توکلی بازیگر نقش سلیم در سریال حکم رشد همراه سن و ویکی پدیا و فیلم ها و سریال های جدید ارشیا توکلی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در سریال حکم رشد را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش سلیم در سریال حکم رشد

ارشیا توکلی فعالیت بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و برای اولین با بازی در نمایش های مدرسه و کانون پرورسی فکری در کودکی وارد بازیگری شده است.

سریال حکم رشد توسط محمدرضا حسن لفافیان و توسط مهدی فرجی تهیه‌کنندگی شده است.

ارشیا توکلی در سریال حکم رشد نقش سلیم را بازی کرده که به بیماری مبتلاست و قرار عمل جراحی شود.

او متولد ۱۲ اردیبهشت سال ۱۳۷۹ در تهران، دارای مدرک تحصیلی لیسانس حقوق، یکی از بازیگران تازه کار و نوظهور تئاتر و سینما و تلویزیون است که تاکنون در چندین فیلم سینمایی و سریال و نمایش به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی ارشیا توکلی بازیگر نقش غلام در سریال حکم رشد کیست

بیوگرافی ارشیا توکلی بازیگر نقش غلام در سریال حکم رشد کیست

ارشیا توکلی از بازیگران نوظهور و جدید تئاتر و تلویزیون است و اولین تجربه بازیگری حرفه ای خود را در سریال حکم رشد ایفا کرده و باید گفت توانسته نقش خوبی را به نمایش بگذارد. وی به تازگی در سریال همگناه و فیلم علفزار بازی کرده و همچنین تجربه بازی در چند فیلم و تله فیلم را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

بیوگرافی ارشیا توکلی بازیگر نقش غلام در سریال حکم رشد کیست

سوابق بازیگری

توکلی فعالیت هنری خود را تئاتر آغاز کرد در آثاری همچون سریال حکم رشد و «همگناه»، «علفزار»، «هم گناه»، و … حضور داشته است.

سلیم کاراکتر مکمل در سریال حکم رشد میباشد. آقای ارشیا توکلی در نقشی که بازی کرده و اولین تجربه بازیگری خود را به صورت حرفه ای در قاب تلویزیون به دست آورده است.

او در سال ۱۳۹۸ در سریال نمایش خانگی «هم گناه» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی کیایی به ایفای نقش پرداخت. او در این سریال نقش «پرویز»، جوانی های حبیب رضایی را بازی می کرد. وی همچنین در فیلم سینمایی مرتضی نیز ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی بازیگر نقش سلیم در سریال حکم رشد

بیوگرافی بازیگر نقش سلیم در سریال حکم رشد

سریال حکم رشد که یک یک ملودرام پلیسی و خانوادگی به کارگردانی حسن لفافیان که از شبکه سه سیما پخش ان آغاز شده

مجموعه حکم رشد به کارگردانی حسن لفافیان و بر‌اساس فیلمنامه ای نوشته سعید نعمت‌ الله و با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی در تهران آغاز شده و تاکنون ۳۵ درصد از سریال تصویربرداری شده است.

سریالی که با حواشیِ ابتدایی‌اش باعث شد سعید نعمت‌الله را به عنوان کارگردان جلوی دوربین نداشته باشد.

همزمان با تصویربرداری، تدوین آن نیز توأمان پیش می‌ رود و بر اساس برنامه‌ریزی‌‌ های صورت گرفته، تصویربرداری این سریال تا بهمن ماه امسال ادامه خواهد داشت.

نظرات