بیوگرافی ارشیا توکلی بازیگر و همسرش + عکس های اینستاگرام و زندگی شخصی

0

بیوگرافی ارشیا توکلی بازیگر و همسرش + عکس های اینستاگرام و زندگی شخصی

بیوگرافی و زندگی شخصی ارشیا توکلی بازیگر و همسرش + عکس های اینستاگرام ارشیا توکلی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون و زندگی شخصی و هنری ارشیا توکلی بازیگر سریال حکم رشد همراه با پیج اینستاگرام و سوابق هنری و فیلم شناسی او در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی ارشیا توکلی بازیگر و همسرش + عکس های اینستاگرام و زندگی شخصی

بیوگرافی ارشیا توکلی

ارشیا توکلی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد دوازده اردیبهشت ۱۳۷۹ در تهران، دانشجوی رشته حقوق در مقطع لیسانس، یکی از بازیگران جوان و نوظهور سینما و تلویزیون اهل ایران است که تاکنون در چند فیلم و سریال ایفای نقش کرده است. او اخیرا در سریال حکم رشد در نقش سلیم و سریال زخم کاری مشغول بازی بوده است.

بیوگرافی ارشیا توکلی بازیگر

سوابق بازیگری

آقای توکلی بازیگری را از کودکی و از دوران مدرسه در نمایش های دانش آموزی آغاز کرده و از هشت سالگی به عضویت کانون پرورشی فکری تئاتر درامده است. او همچنین دوره های بازیگری را در آموزشگاه آزاد بازیگری گذرانده و با بازی در سریال هم گناه بطور حرفه ای وارد عرصه سینما شده است.

فیلم های ارشیا توکلی

سریال هم گناه

اولین کار جدی این بازیگر جوان ایفای نقش در سریال سه شنبه شب به کارگردانی صداق پروین آشتیانی و سپس در سریال همگناه در سال ۱۳۹۸ به کارگردانی و نویسندگی مصطفی کیایی بود که در نقش جوانی پرویز با بازی حبیب رضایی را بازی کرد.

حضور در سریال همگناه باعث شد تا پله های موفقیت و شهرت را به سرعت طی کند و به یکی از بازیگران مطرح تبدیل شود

ارشیا توکلی در سریال همگناه

از آثار دیگر این هنرمند جوان کشورمان می توان به بازی در فیلم خانه ی چوبی و فیلم کوتاه همه چیز از یک تخت و شروع شد، و تله فیلم مرتضی به کارگردانی محمد حمزه ای… اشاره کرد.

او همچنین در تئاتر واتلاف، مالیخولیا و دیوان تئاترال نمایشنامه خوانی ، نمایش بی وزنی و نمایش ملت عشق… حضور داشته است.

یکی از مهمترین آثار هنری ارشیا بازی در فیلم علفزار است که در چهلمین جشنواره فیلم فجر برنده جوایز زیادی شد.

علف‌زار» به تهیه‌کنندگی بهرام رادان و کارگردانی کاظم دانشی یکی از فیلم های پرمخاطب این دوره از جشنواره فیلم فجر است.

در «علف‌زار» پژمان جمشیدی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ناصری، یسنا ميرطهماسب، مائده طهماسبی، رویا جاویدنیا، الهه اذکاری، ستایش رجایی‌نیا، متین حیدری نیا، محمد معتضدی، بنیامین نوروزی ، آدرینا توشه،حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا،توکلی، سپهر گندمی با حضور افتخاری: فرخ نعمتی، مهران امام بخش و با معرفی صدف اسپهبدی ایفای نقش می‌کنند.

ارشیا توکلی در سریال حکم رشد

ارشیا توکلی در سریال حکم رشد

ایشان در جدیدترین کار هنری خود در سریال حکم رشد در نقش سلیم به ایفای نقش پرداخته است.

گفتنی است سریال حکم رشد به کارگردانی حسن لفافیان و بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته سعید نعمت‌الله و تهیه کنندگی مهدی فرجی از شنبه (۱۷ اردیبهشت ماه) از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود و جایگزین نجلا می شود.

پیج اینستاگرام

صفحه شخصی ارشیا توکلی را با نشانی
arshiatavakolli دنبال کنید و تصاویر هنری او را در اینستاگرام و استوری جدید و خبرهای جدید او را پیگیری کنید

عکس های جدید ارشیا توکلی سریال حکم رشد

بیوگرافی ارشیا توکلی

نظرات