بازیگر نقش ذبیح در سریال حکم رشد کیست بیوگرافی و عکس

2

بازیگر نقش ذبیح در سریال حکم رشد کیست بیوگرافی و عکس

بیوگرافی مجتبی فلاحی بازیگر نقش ذبیح در سریال حکم رشد کیست بیوگرافی و عکس و اینستاگرام و آشنایی با مجتبی فلاحی بازیگر نقش سرهنگ ذبیح پاشا در سریال حکم رشد همراه سن و ویکی پدیا و مصاحبه مجتبی فلاحی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در سریال حکم رشد را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش ذبیح در سریال حکم رشد کیست بیوگرافی و عکس

مجتبی فلاحی فعالیت بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و برای اولین با بازی در نمایش جیغ بنفش، موفق به دریافت اول بازیگری “امپرسیون، جیغ بنفش” در جشنواره تئاتر شد.

سریال حکم رشد توسط محمدرضا حسن لفافیان و توسط مهدی فرجی تهیه‌کنندگی شده است.

مجتبی فلاحی در سریال حکم رشد نقش سرهنگ ذبیح پاشا را بازی کرده که در مقابل برادرش غلام که خلافکار است قد علم می کند و چالش هیج انگیزی بین دو برابر شکل می گیرد و مخاطب را به سوی داستان می کشد.

او متولد سال ۱۳۶۱ در شیراز، دارای مدرک فوق دیپلم معماری، یکی از بازیگران معروف تئاتر و سینما و تلویزیون است که تاکنون در چندین فیلم سینمایی و سریال و نمایش به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی مجتبی فلاحی بازیگر نقش ذبیح در سریال حکم رشد کیست

بیوگرافی مجتبی فلاحی بازیگر نقش ذبیح در سریال حکم رشد کیست

مجتبی فلاحی از بازیگران نوظهور و جدید تئاتر و تلویزیون است و اولین تجربه بازیگری حرفه ای خود را در سریال حکم رشد ایفا کرده و باید گفت توانسته نقش خوبی را به نمایش بگذارد.

سوابق بازیگری

فلاح فعالیت هنری خود را تئاتر آغاز کرد و علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی و نویسندگی نیز فعالیت دارد.

وی در آثاری همچون سریال حکم رشد و «دریازدگی»، «تتو»، «اس»، «در میان خاکستر»، «پرده توری»، «سمفونی تولد»، «لابی» به عنوان «بازیگر»، «گروه فیلمبرداری»، «تصویربردار پشت صحنه»، «مستند پشت صحنه» حضور داشته است.

ذبیح کاراکتر اصلی سریال حکم رشد میباشد. آقای مجتبی فلاحی در نقشی که بازی کرده و اولین تجربه بازیگری خود را به صورت حرفه ای در قاب تلویزیون به دست آورده است.

بیوگرافی بازیگر نقش سرهنگ ذبیح پاشا در سریال حکم رشد

ذبیح کاراکتر اصلی سریال حکم رشد میباشد. آقای مجتبی فلاحی در نقشی که بازی کرده و اولین تجربه بازیگری خود را به صورت حرفه ای در قاب تلویزیون به دست آورده است.

ایشان در اولین تجربه حضورش در قاب تلویزیون در نقش یک پلیس به نام سرهنگ ذبیح پاشا در سریال حکم رشد بازی کرده است

مجتبی فلاح درباره نقش سرهنگ ذبیح در سریال حکم رشد با انتشار تصویر زیر در این سریال نوشت : تا سه نشه بازی نشه! سه بار نقش پلیس را بازی کردم. اولین بار در فیلم جاده قدیم یک تک سکانس لباس پلیس پوشیدم.
دومین بار در تله فیلم زخم کاری نقش یک افسر همراه مکمل پلیس اصلی را بازی کردم.

و این سومین بار نقش اصلی یک سریال و احتمالا آخرین باری خواهد بود که من در لباس پلیس دیده می شوم. با بالاترین درجه ای که در حد قد و قواره و سن و سال من است.
هفت ماه گروهی عریض و طویل زحمت کشیده‌اند تا سریالی دیدنی برای تلویزیون بسازند. میدانم خیلی ها سراغ کانال های داخلی را نمی گیرند اما فکر می کنم دیدن این قصه‌ی پرکشش بهانه ی خوبی باشد تا دیداری تازه کنیم. به امید درخشش تک تک عزیزان همکارم.

عکس شخصی بازیگر نقش ذبیح در سریال حکم رشد

مجتبی فلاحی که در سریال «حکم رشد» نقش اصلی و پلیس سریال را بازی می‌کند و اولین تجربه جدی خود در یک سریال را به نمایش می‌گذارد، درباره این سریال و نقشش توضیح داد: ذبیح، پلیس درست کار و خانواده دوستی است که در وسط یک قصه‌ای مهلک قرار می‌ گیرد و به چالش کشیده می‌ شود.

اولین سریالی است که برای صداوسیما بازی می‌ کنم و دلیل پذیرفتن این نقش متفاوت بودنِ این پلیس بود.

خیلی آدم وار تصمیمی می گیرد. خیلی اتو کشیده نیست. زندگی و کارش در تداخل قرار می‌ گیرد و باید میان عشق و وظیفه یکی را انتخاب کند. اصلا شبیه کاراکترهای معمول سریال های صداوسیما نیست.
برای پلیس ها همیشه چهارچوب‌ هایی هست. در تله فیلم «زخم کاری» ساخته محمد حمزه‌ای هم نقش پلیس را بازی کرده بودم ولی آنجا هم طبق چهارچوب رفتار کردیم.

کامل ترین نقس پلیسی است که دارم بازی می‌کنم. البته اگر باز هم نقش پلیسی به من بخورد که قصه جاندار باشد و تیم خوب باشد، نقش یک پلیس متفاوت دیگر را هم بازی می‌کنم.

نقش قبلی ام امیرکبیر بود و الان پلیس. دیده شدن لحاظ درآمدی به نفع هر بازیگری است و باعث می‌ شود من بتوانم راحت تر زندگی کنم و گزیده تر انتخاب کنم.

هر چه بیشتر دیده شوی فعالیتت کمتر می شود چون مجبوری گزیده تر انتخاب کنی تا اقبالی که به وجود آمده از بین نرود.

 

2 دیدگاه در “بازیگر نقش ذبیح در سریال حکم رشد کیست بیوگرافی و عکس

  1. ذبیح گفت:

    فاطمه خانوم برولالاکن فردا مدرسه ات دیرنشه عمویی،باریک الله

  2. فاطمه علوی ۱۲ ساله از اصفهان گفت:

    واقا عالی بازی کردید بهتر از یه بازیگر من بعد سریال حکم رشد عاشقتون شدم♥︎♥︎♥︎شما عالی بازی کردید شسته و رفته و تمیزززز♥︎♥︎

نظرات