بیوگرافی هدی استواری بازیگر و همسرش + خانواده و فیلم شناسی و اینستاگرام

1

بیوگرافی هدی استواری بازیگر و همسرش + خانواده و فیلم شناسی و اینستاگرام

هدی استواری، بازیگر کرمانشاهی تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است که سابقه بازی در سریال نون خ در نقش عطا سریال حکم رشد در نقش سایه را در کارنامه خود دارد. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل “هدی استواری” بازیگر و همسرش با عکس و ناگفته های زندگی شخصی و فیلم شناسی و عکسهای جدید هدی استواری بازیگر نقش سایه در سریال حکم رشد و همسرش می پردازیم. با ما همراه باشید.

هدی استواری (hoda ostovary) زاده ۲۱ شهریور ۱۳۶۲ در کرمانشاه می باشد. او از بازیگران تئاتر است و چند سالی است که در سریال های تلویزیونی نقش ایفا می کند.

وی فارغ التحصیل دکترای مدیریت تضمین کیفیت می باشد و برای اولین بار در مجموعه نمایشی انعکاس به کارگردانی محمد سیحونی و به تهیه کنندگی فرشید محمودی در قاب تلوزیون دیده شد که توانست در این سریال خانگی به خوبی ایفای نقش کند.

هدا استواری خواهری دوقلو به نام هانیه دارد.

خانوم استواری بازیگری تازه کار و کمتر مشاهده شده در قالب تلویزیون است که از سال ۱۳۹۵ وارد زمینه بازیگری شده و کار خود را با بازی در چند نمایش در تئاتر شروع کرده است. این چهره در خانواده ای چهار نفره به دنیا آمده است.

تعداد فیلم هایی که خانوم استواری در آن ها نقش آفرینی کرده بسیار محدود است و به عبارتی می توان گفت یکی از بازیگران تازه کار در عرصه بازیگری است که علاوه بر بازیگری، در عرصه تئاتر نیز سابقه دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

عکس و بیوگرافی هدی استواری و همسرش + خانواده و فیلم شناسی و اینستاگرام

بیوگرافی هدی استواری بازیگر (hoda ostovary)

هدی استواری متولد ۲۱ شهریور سال ۱۳۶۲ در کرمانشاه ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، اصالتا کرد است که در چند نمایش و فیلم کوتاه بازی کرده است، اما با بازی در سریال نون خ ۳ به مخاطبان معرفی شد. او دارای مدرک تحصیلی مدیریت تضمین کیفیت بوده که در زمینه بازیگری نیز فعالیت دارد.

خانواده و زندگی شخصی

در خانواده چهار نفری به دنیا آمده و یک خواهر دوقلو به نام هانیه دارد که عکسش را در پیج اینستاگرامش منتشر کرده است.

این بازیگر جوان روز گذشته ۲۱ شهریورماه، همزمان با سالروز تولد خود و خواهر دوقلویش، عکسی را به همراه یک یادداشت در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

هدی استواری بازیگر نون خ با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:
تولد هدی استواری کنار خواهرش تولد هدی استواری کنار خواهرش

دوستان عزیزم، ممنونم، ممنونم از این همه لطفی که بهم داشتین و این شب رو برام خاطرانگیز کردین

از تک تک شما تشکر میکنم برای پیغامهای قشنگتون

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

پی نوشت : بعد از سالها شبیه هم لباس پوشیدیم که یادی کنیم از کودکی، سمت راست عکس هدی و سمت چپ عکس هانی

 

بیوگرافی و عکس های جدید هدی استواری بازیگر

سوابق هنری

این چهره از سال ۱۳۹۵ وارد بازیگری شده و کارش را با بازی در چند نمایش در تئاتر آغاز کرده است که از جمله خسیس و عروس مردگان و … می باشد. او برای اولین در مجموعه نمایشی انعکاس به کارگردانی محمد سیحونی و تهیه کنندگی فرشید محمودی وارد قاب تلویزیون شد و با سعید داخ در چند نمایش همکاری کرده است.

تعداد فیلم هایی که خانوم استواری در آن ها نقش آفرینی کرده بسیار محدود است و به عبارتی می توان گفت یکی از بازیگران تازه کار در عرصه بازیگری است که علاوه بر بازیگری، در عرصه تئاتر نیز سابقه دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

اولین تجربه بازی هدی استواری در سریال تلویزیونی، در مجموعه انعکاس به کارگردانی محمد سیحوی بود.

در واقع، شناخته شده ترین فیلمی که هدی استواری در آن به خوبی نقش ایفا کرده است، سریال نون خ ۳ است که در ایام نوروز ۱۴۰۰ پخش شد.

این بازیگر جوان روز گذشته ۲۱ شهریورماه، همزمان با سالروز تولد خود و خواهر دوقلویش، عکسی را به همراه یک یادداشت در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

بازی در فیلم هولیا

وی در جدیدترین آثار هنری خود در فیلم هولیا در سال ۱۳۹۹ به کارگردانی مرتضی آتش زمزم و تهیه کنندگی ایرج تقی پور، مرتضی آتش زمزم در کنار بازیگرانی چون پوریا پورسرخ، محمدرضا هدایتی، مرحوم علی انصاریان، مریم امیرجلالی، شیوا خسرومهر، شیوا طاهری، شراره رخام، هولیا دیکن، ویلما الس، مریم نقیب، مهدی امینی، علی کوچولو، شیما جوهری و … ایفای نقش کرده است.

وضعیت ازدواج و همسر هدی استواری

این چهره مجرد است و هنوز همسری ندارد.

همچنین بخوانید: بیوگرافی و عکس های هولیا دیکن بازیگر ترکیه ای

بازی در سریال نون خ

خانم استواری برای اولین بار در یک سریال تلویزیونی بازی کرده و نون خ ۳ در نقش عطا وکیل نزنین اولین تجربه بازیگری جدی او محسوب میشود.او درباره بازی در سریال نون خ در پیج اینستاگرامش نوشت: یکی از اتفاقات خوب زندگی من آشنای با انسان کامل به معنای واقعی توانمند و با تجربه ای همچون شما میباشد و امیدوارم که توانسته باشم در کنار شما به تجربیات و آموخته هایم اضافه کرده باشم ، آرزوی موفقیت های بیشتری برای شما دارم

بازیگر نقش سایه سریال حکم رشد

خانم استواری در جدیدترین آثار هنری خود در سریال حکم رشد در نقش سایه همسر یک خلافکار بازی کرده است . او زن پنهانی غلام است و یک بچه دارد و همسرش در کار خلاف و یکی از اراذل و اوباش است.

پیج اینستاگرام هدی استواری

صفحه شخصی این چهره با آیدی hodaostovary فعال است.

پیج اینستاگرام هدی استواری

عکس های جدید هدی استواری بازیگر کرد

بیوگرافی و عکس های جدید هدی استواری بازیگر نون خ 3

اگر اطلاعات دقیق تری از این بازیگر دارید در بخش کامنت ها با ما درمیان بگذارید تا با این چهره هنرمند جدید کشورمان بیشتر آشنا شویم.

1 دیدگاه در “بیوگرافی هدی استواری بازیگر و همسرش + خانواده و فیلم شناسی و اینستاگرام

  1. حرف تازه گفت:

    داخل میدون مین پای دوتا از بچه های تخریب با هم قطع شده بود.تو این گیر و دار داشتن با هم شوخی میکردن که :« پای منو بده ، پای خودتو بردار ، مواظب باش پات با پای من قاطی نشه …!!!

    (حتی اگر پایم بسوزد 😂 پایم سوخت .(لحن😏))
    منبع : khandebazareeslami.blogfa
    التماس دعای زهرا محمدی

نظرات