روش های چیتر شدن در بازی فری فایر

0

چیت در بازی فری فایر، یک اقدام رایج است که می تواند نبرد را برای کاربران تسهیل کرده و شانس پیروزی آن ها را افزایش دهد. به همین دلیل، عمده کاربران به دنبال چیتر شدن در بازی فری فایر هستند تا تداوم فعالیت خود را در میدان نبرد با پیروزی پیش ببرند. از آنجایی که تقلب کردن در بازی فری فایر محبوبیت فراوانی در میان کاربران دارد، قصد داریم روش های انجام این کار را به شما معرفی کنیم؛ هر چند این کار می تواند عواقبی ناخوشایند به همراه داشته باشد که در این مطلب به آن ها می پردازیم.

 بازی فری فایر

طریقه چیتر شدن در بازی فری فایر

برای این که محدودیت های بازی فری فایر را از میان بردارید، دو شیوه کلی وجود دارد؛ اما اگر سیستم بازی متوجه این اتفاق شود، اکانت شما در بازی برای همیشه بن خواهد شد. به همین دلیل توصیه می کنیم تا حد امکان از اعمال این روش ها خودداری کرده و به دنبال افزایش شانس پیروزی خودتان در میادین نبرد از روش های قانونی و عمومی باشید. در ادامه، به نحوه اعمال روش چیتر شدن در بازی فری فایر اشاره خواهیم کرد:

۱٫     چیت زدن در بـازی فـری فایر

چیت زدن، در واقع همان هک کردن بازی با زدن تریک های تخصصی است. کاربران می توانند با فشار دکمه های ترکیبی در زمان مناسب، برخی حرکات منحصر به فرد و بی سابقه در میدان نبرد اجرا کنند و به اهداف خود سریع تر از زمان موعد دسترسی پیدا کنند؛ برای مثال، کد هایی برای اجرای نوعی چیت وجود دارد که کاربران می توانند از راه دور و فاصله بسیار زیاد، هدشات انجام دهند. همچنین تریک های تقلبی برای فرار کردن از شرایط دشوار میدان نبرد نیز وجود دارند که ناجی جان کاراکتر شما می شوند.

در صورتی که به دنبال چیتر شدن در بازی فری فایر هستید، باید به تعداد زیادی از این تریک ها تسلط داشته باشید. تنوع چیت های بازی فری فایر به قدری است که افراد می توانند برای مواقع و شرایط های مختلف، یک تقلب مخصوص پیدا کنند و شکست ناپذیر باشند. در ادامه، برخی از محبوب ترین و کاربردی ترین چیت های بازی فری فایر در اختیارتان قرار می گیرد:

  • پرش بلند
  • تیر بی نهایت
  • شلیک از پشت دیوار
  • کاهش لگد اسلحه
  • رد شدن از دیوار
  • شلیک از پشت دیوار
  • سرعت زیاد

چیت در بازی فری فایر

با توجه به اینکه اجرای این ترفندها نوعی تقلب است، طی زمان لذت بازی فری فایر به کل از شما سلب می شود. لذت و جذابیت بازی فری فایر به دشواری ها و محدودیت هایی است که کاربران را از رقابت آزادانه باز می دارند. همچنین بـازی فری فایر حساسیت بسیار زیادی نسبت به این چیت ها نشان می دهد  به همین دلیل توصیه می کنیم تا حد امکان از این تریک ها استفاده نکنید.

۲٫     نسخه هک بازی فری فایر

اجرای نسخه های هک شده، یکی دیگر از روش های چیتر شدن در بـازی فری فایر است. محدودیت های موجود در این بازی به صورت کامل از میان برداشته شده تا افراد به میزان نامحدودی الماس داشته باشند. به طوری که دیگر خرید جم فری فایر در این بـازی ها نیاز نیست و مسلما الماس به مقدار کافی در اختیار افراد قرار دارد. با توجه به تمام این مزایا، طبیعی است بسیاری از کاربران به دنبال دانلود و اجرای این نسخه ها باشند.

چنین نسخه ای از بـازی فری فایر، هیچ جذابیت و هیجانی برای شما نخواهد داشت؛ چرا که بدون هر مانعی می توانید به تجهیزات و آیتم های ویژه در بـازی دسترسی پیدا کنید و با هیچ چالشی رو به رو نیستید. همچنین از آنجایی که کاربران نسخه فری فایر هک شده نمی توانند با کاربران نسخه اصلی آن وارد رقابت شوند، مسلما جذابیت کافی را برای شما نخواهد داشت.

نحوه گرفتن جم فری فایر

گرفتن جم فری فایر قانونی

در حالی که عمده کاربران به دنبال چیتر شدن در بازی فری فایر هستند تا محدودیت های پیش روی خود را از میان بردارند، پیشنهاد ما به شما گرفتن جم فری فایر قانونی است. در حالی که شما می توانید از شیوه های قانونی و عمومی تعداد زیادی جم فری فایر به دست آورید، دیگر نیازی به چیت نخواهد بود؛ بنابراین با ریسک بن شدن اکانت خودتان نیز رو به رو نیستید و می توانید با خیال راحت در میدان نبرد رقابت کنید.

در حال حاضر شما قادر هستید تا به صورت قانونی جم فری فایر برای اکانت خود بخرید تا ضمن افزایش شانس موفقیت و هیجان بـازی، احتمال بن شدن اکانت تان به حداقل برسد. این کار، از وبسایت فروشگاه آنلاین آسان جم در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه امکان پذیر است.

نظرات