جدیدترین انواع مدل های حلقه نامزدی زنانه ۱۴۰۱

0

” حلقه نامزدی ۱۴۰۱″، یکی از زیورآلات مورد علاقه خانم هاست که همیشه مورد توجه آنها بوده است. این حلقه ها در انواع مدل ها و طرح های مختلفی تولید میشوند و تمام سلایق رو در بر میگیرند. اگر شما جز آن دسته از بانوانی هستید. که میخواهید حلقه نامزدی زیبا و جذاب داشته باشید. بهتر است در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل های حلقه نامزدی ۱۴۰۱ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.

حلقه نامزدی زنانه

راهنمای خرید

انگشتری را به عنوان حلقه نامزدی به عروس خانم هدیه می‌دهند. معمولا انگشتر نامزدی بدون مشورت و هماهنگی قبلی با عروس خانم، توسط خانواده داماد خریداری می‌‌شود. انگشتر نامزدی، تنها برای عروس خانم بوده و به مانند حلقه ازدواج مشترک نیست. فلسفه‌ی حلقه نامزدی را به طور خلاصه می‌توان به این صورت گفت که دختر خانم انگشتر نامزدی را به منزله قرار گرفتن در آستانه ازدواج در انگشت می کند.

حلقه نامزدی

مهم‌ترین بخش حلقه سنگ حلقه است که بعضی افراد اعتقاد دارند که هرچه سنگ حلقه بزرگتر باشه نمایی قشنگ‌تر دارد ولی حرف تازه به شما پیشنهاد می‌کند که طبق سلیقه نامزدتان خرید کنید. چهار ویژگی سنگ حلقه: قیراط، رنگ، برش و وضوح سنگ است.

حلقه

یکی دیگر نکاتی که باید مورد توجه قرار دهید اگر نامزدتان در طول روز کار می‌کند خرید نگین کوچک‌تر برای نامزدتان مناسب‌تر است. باید به این موضوع توجه کنیم که طلا بسیار شکنده است و ممکن است بر اثر فعالیت‌های روزانه صدمه ببیند؛ پس از پلاتینیوم، تیتانیوم و استیل می‌توان به حلقه‌های دم دستی استفاده کرد.

نامزد

انتخاب شما برای اینکه حلقه نامزدی در کدام دست و کدام انگشت بستگی به فرهنگ,مذهب و جایی که زندگه می کنید دارد حتی به این که راست دست باشیم یا چپ دست هم بستگی دارد. اکنون بیشتر نامزدها حلقه را در دست چپشان می کنند و دیگر اینکه حلقه فقط نشانه عشق نیست بلکه نشانه تعهد هم است.

جدیدترین انواع مدل های حلقه نامزدی زنانه ۱۴۰۱

حلقه نامزدی 1401

حلقه نامزدی 2022

مدل جدید حلقه نامزدی

حلقه زنانه

حلقه ازدواج

حلقه ازدواج زنانه

انگشتر نامزدی

انگشتر زنانه

انگشتر زنانه 1401

با ما همراه باشید

نظرات