ماجرای درگذشت نادر طالب زاده مجری تلویزیون با علت فوت +عکس مراسم تشییع و خاکسپاری

0

ماجرا و علت درگذشت نادر طالب زاده مجری تلویزیون با علت دقیق فوت + عکس مراسم تشییع و خاکسپاری نادر طالب زاده با عکس و فیلم تشییع جنازه نادر طالب‌زاده و علت فوت دقیق نادر طالب زاده در ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در سن ۶۹ سالگی را در ادامه میخوانید

ماجرای درگذشت نادر طالب زاده مجری تلویزیون با علت فوت +عکس مراسم تشییع و خاکسپاری

 

ماجرای درگذشت نادر طالب زاده مجری تلویزیون با علت فوت +عکس مراسم تشییع و خاکسپاری

جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ نادر طالب زاده مجری تلویزیون که به دلیل نارسایی قلبی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود، درگذشت.

او در سال ۱۳۹۴، در بیمارستان تحت عمل قلب باز قرار گرفت و پس از بهبودی و طی دوران نقاهت، مرخص شد و به فعالیت هنری و رسانه‌ای خود ادامه داد.

بیماری قلبی

وی هشتم آذر سال گذشته به دلیل عوارض ناشی از عارضه قلبی و لختگی خون در بیمارستان بستری شده بود و پس از درمان از بیمارستان مرخص شد، اما دوباره در ۱۸ دی سال گذشته بار دیگر در بخش مراقبت های ویژه بستری و اوایل بهمن ماه از بیمارستان مرخص شد.

روز چهارشنبه ۷ اردیبهشت ماه امسال بود که وحید جلیلی در صفحه شخصی اش در فضای مجازی از بستری شدن نادر طالب زاده در بیمارستان خبرداد.

نادر طالب‌زاده مجری و برنامه‌ساز با سابقه تلویزیون در ۶۹ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت.

طالب‌زاده متولد ۱۳۳۲ در تهران که فعالیت هنری خود را از ۱۳۵۹ در صدا و سیما با ساخت فیلم‌های مستند آغاز کرد و همچنین دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو، دبیر جشنواره فیلم عمار و از افراد مؤثر در تأسیس شبکه افق سیما و عضو هیات اندیشه‌ورز این شبکه است.

طالب‌زاده کارگردانی سریال «بشارت منجی» را در کارنامه حرفه ای خود دارد و در لیست شخصیت‌های تحریم شده از سوی آمریکا قرار دارد در جنگ بوسنی نیز شرکت داشته‌ است.

از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به تدریس در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی و مدیریت مرکز تحقیقات و مطالعات سینمایی در معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر نادر طالب زاده

بنا بر گفته ها درباره تشییع جنازه نادر طالب زاده، پیکر ایشان، پس از تشییع از مقابل مسجد بلال، یکشنبه ۱۱ اردیبهشت، ساعت ۱۱، از برابر مسجد بلال صدا و سیما، تشییع خواهد شد و به بهشت زهرا انتقال خواهد یافت و در کنار مرتضی آوینی به خاک سپرده خواهد شد.

پیکر این فعال رسانه‌ای و فرهنگی، قرار است در کنار شهید مرتضی آوینی در قطعه ۲۹ بهشت زهرا به خاک سپرده شود.

نظرات