زمان و ساعت دقیق پخش فصل سوم زندگی پس از زندگی ۱۴۰۱ +ساعت تکرار و بازپخش

0

زمان و جزئیات دقیق پخش فصل سوم زندگی پس از زندگی (زندگی پس از زندگی ۳) در ماه رمضان ۱۴۰۱ با جزئیات کامل پخش زندگی پس از زندگی فصل سوم ۱۴۰۱  + زندگی پس از زندگی شبکه چهار رمضان ۱۴۰۱ امروز و ساعت تکرار و بازپخش زندگی پس از زندگی رمضان ۱۴۰۱ را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

زمان و ساعت دقیق پخش فصل سوم زندگی پس از زندگی 1401 + مهمان امروز زندگی پس از زندگی رمضان 1401

زمان پخش فصل سوم زندگی پس از زندگی ۱۴۰۱ + تکرار و بازپخش

فصل سوم زندگی پس از زندگی از اول ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ از شبکه چهار سیما و با اجرای عباس موزون پخش میشود.

شما میتوانید زندگی پس از زندگی در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ هر روز ساعت ۱۸:۳۰ و بازپخش: ساعت ۲۳:۳۰ و ۱۲ روز بعد از شبکه چهار سیما است

گروه تولید مجموعه تلویزیونی زندگی پس از زندگی با جدیت درحال ضبط و آماده‌سازی فصل سوم هستند، قرار است از اول ماه رمضان ۱۴۰۱ در ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه ای از شبکه چهار تلویزیون روی آنتن برود.

سری جدید زندگی پس از زندگی، روایتی از تجربه های پس از مرگ؛ برنامه مناسبتی ويژه رمضان است و فصل سوم برنامه زندگی پس از زندگی، ماه رمضان ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

هر فصل از این برنامه در ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه ای در گروه ادب و هنر شبکه چهار تلویزیون ایران تولید شده است.

تاکنون دو فصل از «زندگی پس از زندگی» در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در ایام ماه مبارک پیش از افطار پخش شده است.

زندگی پس از زندگی، برنامه ای گفتگو محور از شبکه چهار سیما است که روایتگر بیان تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته اند.

در این برنامه با تجربه گران مرگ موقت از نقاط مختلف کشور طی ۴ سال پژوهش، گفتگو و مصاحبه حضوری انجام شده است.

تهیه‌کننده «زندگی پس از زندگی» از پخش سری جدید این برنامه رمضانی خبر داد که قرار است سراغ روایت‌های تاثیرگذار بر باورها و قلب‌ها برود.

عباس موزون مجری و تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی، گفت: فصل سوم این برنامه به تدوین رسیده و مراحل آماده‌سازی را می‌گذراند تا به آنتن ماه رمضان شبکه چهار سیما برسد.

او درباره تغییرات در برنامه تاکید کرد که مخاطبان منتظر روایت‌های تاثیرگذار بر باورها و قلب‌ها باشند. حتما تغییراتی داشتیم که امیدوارم در جهت مؤثر بودن برنامه باشد.

برنامه ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهارسیما برای لحظات عرفانی افطار است و روایت افرادی که در تجربه ی مرگ تقریبی ، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان ، مخاطبان برنامه مهمان روایت های شگفت انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

تکرار و بازپخش

زندگی پس از زندگی در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ هر روز ساعت ۱۸:۳۰ و بازپخش: ساعت ۲۳:۳۰ و ۱۲ روز بعد از شبکه چهار سیما است

نظرات