تجهیزات امنیتی هایک ویژن انتخاب حرفه ای ها

0

امروزه با روی آوردن مردم برای استفاده از تجهیزات و ماشین آلات، افراد نیازمند یک سیستم ایمنی هوشمند برای کنترل رفت و آمدها و یا رصد کردن محیط هستند. برای انجام این مهم معمولاً روی به نصب دوربین های مداربسته می آوریم. امروزه ضرورت استفاده از دوربین های مدار بسته بر هیچ کس پوشیده نیست و تمامی صاحبان کارگاه ها و مشاغل، برای بررسی دقیق امور نیازمند نصب دوربین مداربسته هستند. لازم است بدانید؛ بهترین راهکار برای افزایش سطح امنیت محل کار، استفاده از دوربین مداربسته هایک ویژن است ولی با توجه به پیشرفت تکنولوژی، دوربین های هایک ویژن از مزایای خاصی برخوردار هستند که در این متن، درباره مزایای این نسل از سیستم‌های امنیتی  پیشرفته هایک ویژن با شما سخن می گوییم

 دوربین های هایک ویژن

سیستم های امنیتی هایک ویژن انتخاب حرفه‌ای هاست. پایداری سیستم در شرایط حساس، کیفیت بی‌نظیر تصاویر، سخت‌افزار و حتی کیفیت ساخت محصول، تکنولوژی های پیشرفته، عمر طولانی محصولات و قیمت منطقی باعث شده اند هایک ویژن برندی قابل اعتماد برای افزایش امنیت دارایی های با ارزش میلیون ها نفر در سراسر دنیا باشد

دوربین های هایک ویژن

تکنولوژی های منحصر به فرد – قابلیت ضبط تصاویر رنگی در شب با کیفیت فوق العاده

توانایی منحصربه‌فرد دوربین‌های ColorVu هایک ویژن برای ضبط جزئیات در نور‌ کم ناشی از پیشرفت در دو فناوری سخت‌افزاری است که عبارتند از لنزهای پیشرفته و حسگرهای کارآمد می‌باشد و این امکان را فراهم می‌کند که در تصاویر رنگی در شب با جزئیات و کیفیت در اختیارتان می‌گذارد. این عملکرد دارای کاربرد های متفاوتی می‌باشد و با توجه به رنگی بودن تصاویر ضبط شده در تاریکی امکان تشخیص پلاک و چهره در شب را فراهم می‌کند.

تکنولوژی های منحصر به فرد  – استارلایت

شرکت هایک ویژن برای بهبود دید در شب، دوربین های مداربسته استارلایت را تولید کرد. این دوربین ها با استفاده از سنسور های پیشرفته قادرند تا تصاویر باکیفیتی را در شب ثبت کنند. دوربین استارلایت هایک ویژن دارای دید در شب رنگی بوده و جزئیات را به خوبی برای شما ضبط می کنند.

تکنولوژی های منحصر به فرد – Dark Fighter

یکی دیگر از تکنولوژی هایی که هایک‌ویژن برای بهبود دید در شب دوربین های مداربسته استفاده کرده است تکنولوژی دارک فایتر (Dark Fighter) است. دوربین های مدار بسته سری Darkfighter هایک ویژن قادرند در شرایط نوری کم تصویری روشن، واضح و رنگی ضبط کنند. تکنولوژی دارک فایتر هایک ویژن درکنار ارائه تصاویر عالی در تاریکی شب قادر است تا در اگر در طول روز نقطه تاریکی در دید دوربین باشد، تصاویر یکنواختی را با تنظیم کنتراست به شما ارائه دهد.

لنز منحصر به فرد – لنز های دوربین های هایک ویژن، تولید شرکت اولسن آلمان است که جزو برترین تولید کننده های لنز اپتیکال در دنیاست.

تراشه های پیشرفته شرکت آمریکایی Ambrella تولید کننده تراشه های به کار رفته داخل دوربین های مداربسته هایک به کارگرفته شده‌است. همچنین، چیپست های به کار رفته داخل این دوربین ها اختصاصی هستند که باعث کاهش هزینه های تولید و همین طور قیمت تمام شده محصول می‌شود.

تکنولوژی هیبریدی نیز به کاهش هزینه های مشتریان کمک می‌کند. تکنولوژی کابل POC این قابلیت، ابداع برند هایک ویژن است. کابل های POC جریان الکتریکی و همین طور اطلاعات تصویر ها را به یک کابل واحد انتقال می‌دهند. با این تفاوت که برد آن ها نسبت به تکنولوژی قبلی، یعنی POE بسیار بیش تر ( تا حدود ۱۲۰۰ متر ) است.

تشخیص چهره -بعضی از مدل های دوربین های مداربسته هایـک ویژن، دارای قابلیت تشخیص چهره هستند که با خصوصیت هوش مصنوعی ترکیب شده است و یک قابلیت جذاب به دوربین ها اضافه کرده است.

همچنین عمر دوربین مداربسته و دستگاه ضبط تصاویر هایـک ویژن نسبت به رقبا بیشتر بوده و سال‌ها خیال شما را از امنیت محیط راحت می‌کند.

دوربین های هایک ویژن

یکی از بهترین انتخاب ها سیستم های امنیتی تحت شبکه هایـک ویژن می باشد که به معرفی دوربین تحت شبکه خواهیم پرداخت

دوربین هایک ویژن دومگاپیکسل از تکنولوژی  تحت شبکه استفاده کرده و با کابل کت۶ DS-2CD1023G0E-I

به دستگاه ضبط تصویر متصل می‌شود و دارای برد ۳۰ متری دید در شب و امکان حذف نویز و ثبت تصاویر رنگی در تاریکی شب می‌باشد.

این دوربین مداربسته دارای ۲ لنز متغییر برای نصب در ارتفاع پایین و یا بالاتر می‌باشد.

برای استعلام قیمت محصول مورد نظر خود، یا دریافت مشاوره رایگان به‌منظور ارتقای امنیت دارایی های با ارزشتان می‌توانید با نمایندگی هایک ویژن با شماره ۰۲۱۸۸۵۴۵۶۸۰ فروشگاه هایک ویژن تماس بگیرید و یا به واتساپ ۰۹۳۷۳۵۱۰۰۲۲ پیامی ارسال کنید.

نظرات