داشتن لوگو اختصاصی؛ اولین گام برای یک کسب و کار

0

آشکار است که اگر نماد تجاری یک شرکت به تطابق با استانداردهای جاری جهانی باشد و همچنین با دقت طراحی شود، توانایی تأثیرگذاری بیشتری بر روی مخاطبان دارد و توجه آن‌ها را به خود جلب می‌کند. بنابراین، طراحی لوگو اختصاصی به عنوان یک جزء حیاتی برای هر برند مطرح می‌شود. هرچه نماد شما حرفه‌ای‌تر باشد، مخاطبان بهتر می‌توانند با اهداف شما آشنا شده و در نتیجه، شما شهرت بیشتری در بازار جهانی خواهید داشت.

 طراحی لوگو اختصاصی

لوگو چیست؟

برای رسیدن به موفقیت در یک کسب و کار، عوامل مختلف باید با یکدیگر هماهنگ شوند و یکی از این عوامل، طراحی یک نماد بصری یا یک طراحی لوگو اختصاصی است. البته حائز اهمیت است که بدانیم قیمت خدمات طراحی لوگو در شرکت‌های حرفه‌ای که در زمینه طراحی هویت بصری برند فعالیت می‌کنند، کمی متفاوت است و ارزش افزوده به دست آمده می‌تواند این تفاوت را توجیه کند. نماد بصری برند وظیفه دارد تا این برند را به دیگران معرفی کند. همانطور که می‌دانید، اصول بازاریابی برای رسیدن به موفقیت بسیار حیاتی هستند؛ بنابراین، حتماً باید کسب و کار خود را در بازار معرفی کنید.

خصوصیات یک طراحی لوگوی اختصاصی

شرکت طراحی لوگو

بدون شک، هر چه یک اثر از دیگران متمایزتر باشد، توانایی جلب توجه مخاطبان را افزایش می‌دهد. این اصل در هر زمینه‌ای قابل اعمال است. به عنوان مثال، یک فیلم با موضوع جدید، توانایی جلب توجه بیشتری نسبت به یک فیلم با موضوع کلیشه‌ای دارد. به همین دلیل شرکت‌ها همیشه سعی می‌کنند تا نماد برند خود را به شکل منحصر به فردی خلق کنند.

سادگی:

اغلب مخاطبان ترجیح می‌دهند تا اثری را که در حال مشاهده هستند به راحتی درک کنند و پیچیدگی ممکن است ایجاد دلزدگی کند. این اصل در طراحی لوگو اختصاصی نیز مد نظر قرار می‌گیرد. به همین دلیل از شکل‌های ساده مانند دایره، مربع و… به‌منظور افزایش سادگی استفاده می‌شود.

تک‌رنگی:

تصویر یک لوگو تک‌رنگ بهتر از یک لوگو چند رنگ در ذهن گردش می‌کند. گاهاً حتی استفاده از یک رنگ متضاد با رنگی که شرکت رقیب انتخاب کرده است، می‌تواند منجر به موفقیت شود.

ساختار افقی:

دلیل زیباتر بودن یک تصویر افقی نسبت به یک تصویر عمودی این است که چشم‌های انسان در کنار یکدیگر و در حالت افقی هستند. به همین دلیل، اگر طراحان با استفاده از نسبت‌های مناسب یک شکل هندسی افقی را طراحی کنند، نماد در نگاه مخاطب بسیار جذاب خواهد بود. نمونه‌ای از این کار را می‌توان در طراحی آرم هیوندای مشاهده کرد.

دلایل تاثیرگذاری یک لوگوی اختصاصی در برند چیست؟

نمونه کار طراحی لوگو

یکی از نکات حیاتی که شرکت‌ها در فرآیند طراحی لوگو باید در نظر داشته باشند، این است که تغییر نماد بصری می‌تواند باعث از بین رفتن تصویری که مردم از شرکت دارند شود، و این موضوع به شدت تأثیرگذار بر شهرت برند است. برای جلوگیری از این مشکل، بهتر است از ابتدا کار طراحی لوگو برند را به دست افراد متخصص و حرفه‌ای سپرد تا در آینده نیاز به تغییر آن نباشد.

داشتن محصولات عالی تنها کافی نیست، بلکه یک نمادی که در ذهن مخاطبان بماند و برند را از دیگران متمایز کند، تأثیرگذارتر است. به همین دلیل درباره اهمیت طراحی یک لوگو تجاری مناسب بیشتر بحث خواهیم کرد.

کمک به برند با استفاده از لوگو تجاری

اولین گام برای هر شرکت با ایده‌های بزرگ، طراحی یک لوگو ویژه و خاص است. آنان که به دنبال دستیابی به اهداف بزرگ هستند، باید از ابتدا کار کنند تا نام شرکت یا برند در ذهن مخاطب نقش ببندد.

جلب اعتماد مشتریان

عامل دیگری که به موفقیت کمک می‌کند، این است که برند خود را به نظر مخاطب قابل اعتماد معرفی کنیم. آشکار است که هنگامی که برای اولین بار با نام یک شرکت جدید آشنا می‌شویم، اطلاعات کمی درباره آن نداریم و این موضوع باعث بی‌اعتمادی ذهن ما می‌شود. اگر شرکت توانایی ایجاد اطمینان و تقویت آن را داشته باشد، می‌تواند موفقیت زیادی در بازار حاصل کند و این کار بدون یک لوگوی مناسب امکان‌پذیر نخواهد بود.

طراحان با تجربه و قدرتمند، با اصول طراحی لوگو و هویت بصری حرفه‌ای، کسب و کار شما را در مسیر موفقیت قرار می‌دهند.

سفارش طراحی لوگو در شرکت امین اچ به چه صورت است؟

لوگوی یک کسب و کار کوچک باید بسیار واضح و قابل تفسیر باشد تا بتواند به سرعت با مخاطبان ارتباط برقرار کند. مهم‌ترین اصل در سفارش طراحی لوگو این است که طرح شما ساده باشد تا بتواند در چندین پلتفرم رسانه‌ای به خوبی عمل کند و همچنین در هر اندازه‌ای مناسب و قابل چاپ باشد.

لوگوی سفارشی که توسط یک طراح حرفه‌ای برای شما طراحی می‌شود، می‌تواند شخصیت برند شما را به نمایش بگذارد. آیا به ایده نیاز دارید؟ ما چند نمونه شگفت‌انگیز از لوگوهای سفارشی که توسط طراحان لوگو آماده شده‌اند را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم. با مراجعه به سایت، از طرح‌های لوگو الهام بگیرید و امروزه سفارش طراحی لوگو حرفه‌ای خود را در سایت طراحی لوگو امین اچ طرح ثبت کنید. قیمت طراحی لوگو را بازبینی کنید و با یک قیمت استثنایی و یک لوگو عالی، کسب و کارتان را به سطح بالاتری برسانید./۲۳۶۴۲۶

نظرات