بازیگر نقش مصطفی در سریال نجلا ۲ کیست + بیوگرافی و عکس ها و اینستاگرام

0

بازیگر نقش مصطفی در سریال نجلا ۲ کیست + بیوگرافی و عکس ها و اینستاگرام

مرتضی شاه کرم بازیگر نقش مصطفی در سریال نجلا ۲ کیست + بیوگرافی مرتضی شاه کرم بازیگر نقش مصطفی در سریال نجلا با عکس های شخصی و اینستاگرام و سوابق هنری او را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بازیگر نقش مصطفی در سریال نجلا 2 کیست + بیوگرافی و عکس ها و اینستاگرام

بازیگر نقش مصطفی در سریال نجلا ۲ کیست؟

مرتضی شاه کرم بازیگر و نویسنده خرمشهری بوده که در سریال نجلا ۲ در نقش مصطفی به ایفای نقش می پردازد. او تاکنون در فیلم و سریال های زیادی بازی کرده و در جدیدترذین تجربه هنری خود در فصل دوم سریال نجلا حضور دارد.

مرتضی شاه کرم بازیگر و نویسنده کشورمان متولد ۲۲ بهمن ۱۳۶۳ در تهران بازیگر و کارگردان ایرانی است. او اصالتا خرمشهری است و در شهر خرمشو به دنیا امده است.

بازیگر نقش مصطفی در سریال نجلا 2 کیست؟

سوابق هنری

او از سال ۷۳ فعالیت هنری خود را با شرکت در دوره های آموزش بازیگری تئاتر در شهرستان خرمشهر آغاز کرده و سال ۷۵ در اولین تجربه حرفه ای خود در تاتر، موفق به دریافت عنوان بهترین بازیگر مرد جشنواره ی امور مساجد استان خوزستان می شود.

شاه کرم علاوه بر بازیگری در عرصه نویسندگی و کارگردانی تئاتر نیز فعالیت دارد و نمایش های نوبت یعنی بعدی، خنده گندم و سانتی متر را روی صحنه برده است. نمایش سانتی متر در ششمین دوره جشنواره تئاتر شهر برنده جوایز متعددی شد و متن نمایشنامه عندالمطالبه در بخش متون جشنواره تئاتر فجر بهترین اثر انتخاب شد.

بیوگرافی مرتضی شاه کرم بازیگر نقش مصطفی در سریال نجلا 2 کیست؟

عمده موفقیت این هنرمند با محتوا و موضوع نمایش های دفاع مقدس است و کارهای ماندگاری در این عرصه روی صحنه اجرا کرده است.

وی در آثاری همچون فیلم سینمایی «روز واقعه» و فیلم کوتاه «همسایه‌ها» ، فیلم به تهران خوش آمدید و فیلم اینجا خانه من است فعالیت داشته است.

فعالیت در سینما

ایشان در جدیدترین کارهای هنری در سینما، در فیلم سینمایی اینجا خانه من است به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور بازی کرده است. این فیلم درباره جنوب کشور و روزهای ابتدایی دفاع مقدس توجه دارد و از نگاه یک کودک عراقی فیلم روایت می‌شود. در این فیلم داستان ورود نیروهای بعثی به خرمشهر و مقاومت نیروهای مردمی، نظامی و انتظامی در برابر نیروهای مهاجم را روایت می‌کند.

کامبیز دیرباز، لیندا کیانی، مارال فرجاد، جواد پورزند، مصطفی ساسانی، علی غابشی و مهدی پناهی و حسین شفیعی و … ایفای نقش کرده اند.

بیوگرافی بازیگر نقش مصطفی در سریال نجلا

آقای شاه کرم در فیلم سینمایی به تهران خوش امدید در سال ۹۲ به کارگردانی و نویسندگی رضا سبحانی در کنار بازیگرانی چون: هنگامه قاضیانی، همایون ارشادی، مهرداد صدیقیان، بابک حمیدیان، رضا ناجی، شقایق فراهانی، سیامک اشعریون عمار تفتی
و سام قریبیان و … ایفای نقش کرده است.

از آثار نویسندگی کتاب مرتضی شاه کرم می توان به کتاب “آقای قاضی صدایم را نمی شنوی ، کتاب ” گندم ” ، کتاب ” تمام من همه عدو” ، من قاسم سلیمانی ام” و … اشاره کرد.

او همچنین جوایز بسیار زیادی در حوزه بازیگری، طراحی صحنه و کارگردانی کسب کرده است.

بیوگرافی بازیگر نقش مصطفی در سریال نجلا

عکس های بازیگر نقش مصطفی در سریال نجلا

جدیدترین کار هنری مرتضی شاه کرم بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر، بازی در نقش مصطفی پسر دایی عبد در سریال نجلا می باشد.

مرتضی شاه‌کرم بازیگر و کارگردان تئاتر که این روزها به عنوان بازیگر در سریال «نجلا» حضور دارد درباره لهجه بازیگران گفت: همه بازیگران این مجموعه تلویزیونی برای این کار زحمت زیادی کشیدند و ۲ ماه تمرین لهجه داشتند. شاید در برخی صحنه‌ها بازیگران در ادای لهجه عربی کمی مشکل داشته باشند اما برای درآوردن لهجه آبادانی و خرمشهری خیلی زحمت کشیدند و من چون خودم بچه خرمشهر هستم می‌دانم که این لهجه‌ها کاملاً درست از کار درآمده و قابل قبول است.

وی در پایان صحبت‌هایش با اشاره به اینکه این سریال از ظرفیت بومی هنرمندان جنوب کشور بهره گرفته است، بیان کرد: نزدیک به ۷۰ درصد بازیگران این سریال از بچه‌ها خرمشهر و آبادان بوده که برخی ساکن تهران هستند. در این مجموعه تلاش شده از ظرفیت بومی جنوب ایران استفاده درستی بشود و تا امروز هم بازخوردهای خوبی از مردم دریافت کرده‌ایم و ما را مورد لطف قرار داده‌اند که برایمان قوت قلب بوده است.

فیلم شناسی

سریال ایکس ۱۱
فیلم سینمایی شب واقعه
تله فیلم فرار از پرواز
تله فیلم خط سرخ باریک
فیلم سینمایی آخرین دمام۲
فیلم سینمایی به تهران خوش آمدید
تله فیلم پاییز بلند
تله فیلم دانه های برنج
سریال شکوه یک زندگی
فیلم سینمایی اینجا خانه من است
فیلم سینمایی کارو
سریال کتونی زرنگی
سریال نجلا

نظرات