علت شکایت محسن بنگر از مهدی قائدی و ماجرای کلاهبرداری مهدی قائدی

0

ماجرا و جزئیات پرونده کلاهبرداری مهدی قائدی و جرم مهدی قائدی چیست؟ علت شکایت محسن بنگر از مهدی قائدی بازیکن سابق استقلال و فعلی الشباب در ادامه با جزئیات بخوانید که در فروردین ۱۴۰۱ محسن بنگر از مهدی قائدی شکایت کرد

خبر منتشر شده درخصوص شکایت محسن بنگر از مهدی قائدی منتشر شد، صحت ندارد و او گفته من نمی‌دانم این اخبار از کجا می‌آید و آن را تکذیب می‌کنم. ماجرا چیز دیگری بوده است.

کلاهبرداری مهدی قائدی

علت شکایت محسن بنگر از مهدی قائدی و ماجرای کلاهبرداری مهدی قائدی

خبر منتشر شده درخصوص شکایت محسن بنگر از مهدی قائدی صحت ندارد و او گفته من نمی‌دانم این اخبار از کجا می‌آید و آن را تکذیب می‌کنم. ماجرا چیز دیگری بوده است.

در خبرها آمده بود که محسن بنگر از دو فوتبالیست مشهور، یک بازیگر خانم و یک شرکت ساخت و ساز به دلیل کلاهبرداری شکایت کرده است!

کاپیتان سابق پرسپولیس اما این خبر را تکذیب کرده و می‌گوید شکایت من از یک شرکت کلاهبردار تبلیغاتی بوده که ۳۶۰ میلیون تومان پول قراردادم را خورده و مدیرعامل آن متواری و فراری است.

از ساعاتی پیش خبر شکایت محسن بنگر پیشکسوت فوتبال از مهدی قائدی بازیگن سابق استقلال از شبکه های مجازی و رسانه های رسمی کشور در حال انتشار است.

گویا محسن بنگر فوتبالیست با سابقه کشورمان چند وقتی است که درگیر یک پرونده کلاه برداری شده است و با شکایت از افرادی که در این ماجرا حضور داشتند برایشان حکم جلب گرفته و این نفرات به دادگاه احضار شدند.

در میان نفراتی که مورد شکایت در این پرونده قرار گرفتند، نام یک بازیگر خانم، فوتبالیست سابق تیم استقلال و چند چهره مشهور دیگر وجود دارد که با شکایت بنگر ابلاغیه احضار به دادگاه به دستشان رسیده است.

بر اساس گزارش ها، این پرونده به جز بنگر چند شاکی دیگر هم دارد که مبالغ میلیاردی طلب دارند و حالا دادگاه برای این نفرات ابلاغیه صادر کرده تا در دادگاه حضور پیدا کنند.

همچنین بخوانید: بیوگرافی و اینستاگرام ستاره معصومی همسر مهدی قائدی + عکس های جنجالی و شغل

علت شکایت

محسن بنگر درباره شکایتی که کرده توضیح داد: من و چند فوتبالیست و بازیگر با یک شرکت تبلیغاتی قرارداد بسته بودیم که در بیلبورد و فضای مجازی ساخت وساز یا فعالیت‌های مورد نظر این شرکت را تبلیغ کنیم. قرارداد من با این شرکت هم ۳۶۰ میلیون تومان بوده است.

قرارداد برای یک سال تبلیغ بسته شده بود که نه تنها پولی به من پرداخت نشد بلکه طرف ما متواری هم شد. مهدی قایدی و بهنوش بختیاری هم خودشان شاکی هستند اما این دو به عنوان مطلع این جریان به دادگاه دعوت شده اند. متاسفانه این شرکت سر همه ما کلاه گذاشت!

نفرات نامبرده در برگه شکایت محسن بنگر، با همکاری یک شرکت ساخت و ساز املاک در مناطق شمالی کشور تبلیغات گسترده‌ای در صفحات شخصی خود انجام داده تا در سود مالی آن با صاحب این پروژه شریک شوند و به واسطه این تبلیغات چند نفر از جمله محسن بنگر در این پروژه سرمایه‌گذاری کردند ولی بعد از مدتی متوجه شدند ماجرای ساخت و ساز کلاه برداری بوده و مبلغ زیادی به این واسطه از دست داده است.

محسن بنگر، کاپیتان سابق پرسپولیس از مهدی قایدی و همسرش به علت کلاهبرداری ساختمانی، شکایت کرد و حکم جلب این لژیونر پرحاشیه صادر شد.

نظرات