دانلود کامل برنامه امتحانات نهایی دوازدهم ۱۴۰۱ (پایه ۱۲) خرداد ۱۴۰۱ / تاریخ امتحانات

0

دانلود کامل برنامه امتحانات نهایی دوازدهم ۱۴۰۱ (پایه ۱۲) خرداد ۱۴۰۱ در ادامه مطلب با عکس همراه با تاریخ و زمان شروع امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۱ برای پایه دوازدهم را از مجله حرف تازه دریافت کنید.

دانلود کامل برنامه امتحانات نهایی دوازدهم ۱۴۰۱ (پایه 12) خرداد 1401 / تاریخ امتحانات

 

دانلود کامل برنامه امتحانات نهایی دوازدهم ۱۴۰۱ (پایه ۱۲) خرداد ۱۴۰۱ / تاریخ امتحانات

برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۱ برای پایه دوازدهم مشخص شد و زمان شروع امتحانات از اول خرداد تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ خواهد بود. لازم به ذکر است که تمامی امتحانات آخر سال حضوری برگزار می شود و دانش اموزان باید به موقع سر جلسه آزمون حضور پیدا کنند.

دانش اموزان پایه دوازدهم توجه کنند گه از ۱ خرداد ۱۴۰۱ تا ۲۸ خرداد در حال برگزاری امتحانات نهایی هستند و باید خود را برای این آزمون اماده کنند.

برنامه امتحانات نهایی ۱۴۰۱ پایه دوازدهم روزانه و بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته های شاخه نظری دوره دوم متوسطه در نوبت دوم خرداد سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ در زیر دانلود کنید:

دانلود کامل برنامه امتحانات نهایی دوازدهم ۱۴۰۱ (پایه 12) خرداد 1401 + تاریخ امتحانات

بر این اساس، امتحانات نهایی در تمام مناطق با توجه به مراقبت های بهداشتی گندزدایی فضا و تجهیزات حوزه ها، تهویه هوای مناسب، پیش بینی و تدارک ماسک و مواد شوینده و ضد عفونی کننده و …) و نظارت رییس حوزه بر رعایت کامل آنها برگزار می شود.

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش در این برنامه ابلاغی یادآور شد: از دانش آموزان مبتلا یا مشکوک به بیماری کرونا و یا دارای بیماری زمینه ای در محلی مجزا (قرنطینه) که برای همین منظور در همان حوزه برگزاری امتحانات پیش بینی و تجهیز شده است، با حضور مراقبین، امتحان برگزار می شود.

گفتنی است که با توجه به حضور شدن مدارس و کلاس ها بعد از ۲ یال شیوع کرونا، حالا در خرداد ماه نیز امتحانات نهایی به صورت حضوری برگزار میشود و تمامی دانش اموزان روزانه و بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته های شاخه نظری دوره دوم متوسطه در نوبت دوم خردادماه سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ باید در ساعت ۸ صبح سر جلسه امتحان حاضر شوند

نظرات