آکواریوم کیش؛ لذت تماشای موجودات اعماق دریا

0

آکواریوم کیش یکی از ده ها جاذبه گردشگری و تفریحی جزیره زیبای کیش است که هر سال گردشگران و مسافران زیادی را به سمت خود می کشد. اگر آکواریوم پارک ناژوان اصفهان را دیده اید و به دنبال تجربه جدید هستید، ما به شما قول می دهیم که این آکواریوم مصنوعی رضایت شما را جلب خواهد کرد.
برای بازدید از این جاذبه تفریحی و سایر مناطق گردشگری اطراف آن، پیشنهاد می کنیم، هنگام رزرو هتل کیش هتلی نزدیک، با کیفیت و قیمت مناسب رزرو کنید. اقامت ۲۴ ضمن معرفی کامل آکواریوم کیش، لیستی از بهترین هتل‌ها با بیشترین تخفیف ممکن را آماده کرده تا لذت سفرتان چندین برابر شود.

 آکواریوم کیش

معرفی آکواریوم جزیره کیش

برای سفر به دل دریا و دیدن موجودات آبزی آن باید با کشتی سفر کنید. سفر با کشتی و سپس غواصی به اعماق دریا، صرف نظر از خطرات طبیعی آن، نه تنها وقت زیادی می گیرد، بلکه نیاز به مهارت هم دارد. اما شما می توانید با آکواریوم کیش که در ساختمان هنر (شبیه به کشتی) قرار دارد، تمامی گونه های نادر آبزی ایران و جهان را ببینید. آکواریوم بزرگ کیش در دو مجموعه داخل ساختمان کانون هنر راه اندازی شده است. مجموعه اول با گنجایش ۲۰ هزار لیتر آب است. در این آکواریوم گونه های آبزی نادر ایران و جهان در معرض نمایش قرار داده شده اند. مجموعه آکواریوم دوم با گنجایش ۵۰ هزار لیتر آب است. در این آکواریوم ماهی های بزرگ و کوسه های مختلف، تمساح ها، مارها و مرجان ها قرار گرفته اند. بد نیست بدانید که مجموعه کوچکتر آکواریوم تونلی کیش، شامل ۷۰ گونه ماهی و ۱۰۰ نوع خزنده و لاک پشتی به طول ۲ متر است. نکته متمایز کننده آکواریوم گردشگری کیش نسبت به سایر نمونه های مشابه آن در داخل کشور این است که از دو مجموعه کوچک و بزرگ، هر کدام با تنوع بالایی از آبزیان ساخته شده است. همچنین علاوه بر موجودات آبزی زنده، بخشی هم به نام دیرینه شناسی، مخصوص حیوانات تاکسیدرمی شده مثل تمساح، انواع پرندگان و پستانداران، مارها و غیره وجود دارد که نباید از دست بدهید.

مجموعه تفریحی – گردشگری آکواریوم بزرگ جزیره کیش سالانه بیش از یک میلیون بازدید کننده از سراسر کشور دارد. بیشترین بازدیدکنندگان آن کودکان، دانشجویان مقاطع مختلف و حتی پژوهشگران نظری و میدانی هستند. با این حال تمامی گروه های سنی می توانند با تهیه بلیط از این آکواریوم تفریحی – گردشگری بزرگ و هیجان انگیز بازدید داشته باشند.

جاذبه های گردشگری و مراکز خرید اطراف آکواریوم کیش

در سفر به کیش جاذبه های دیدنی و گردشگری به حدی زیاد هستند که برای کیش گردی به چندین روز زمان نیاز دارید. به عنوان مثال در کنار همین آکواریوم کیش، مجموعه های تفریحی و گردشگری زیادی هستند و توصیه می کنیم به هیچ وجه از دست ندهید.
پارک دلفین کیش به فاصله ۱ کیلومتری از آن و در ضلع غربی واقع شده که لحظات شاد و مهیجی را برای شما فراهم خواهد شد. باغ پرندگان کیش که در همین مجموعه پارک دلفین قرار دارد، از دیدنی های کیش است.
پارک ساحلی سیمرغ که به فاصله ۲ کیلومتری در ضلع شمال شرقی ساختمان هنر (اکواریوم کیش) قرار گرفته و با امکانات ورزشی و تفریحی متنوع، رستوران و کافی شاپ با منو ایرانی و بین المللی انتظار شما را می کشد. پارک آهوان یکی از زیباترین دیدنی ها، در نزدیکی آکواریوم تونلی کیش قرار دارد. پارک هنگام، برج های دو قلو و آبشار کیش را هم فراموش نکنید.

برای خانم هایی که با قصد خرید وارد جزیره کیش شده اند، مراکز خرید اطراف این آکواریوم یکی از معتبرترین و بهترین مراکز تجاری است. مرکز خرید پانیذ، دیپلمات و مروارید در ضلع شمال غربی با فاصله حدود ۶ کیلومتری و مراکز خرید سارینا ۱ در بخش شمالی و سارینا ۲ در بخش شمال غربی مجموعه آکواریوم زیبای کیش به ترتیب با فاصله ۴٫۴ و ۶ کیلومتری قرار دارند.

آکواریوم کیش

آکواریوم کیش کجاست؟

آکواریوم کیش در ساختمان کانون هنر، خیابان فردوسی قرار دارد. این منطقه در قسمت جنوب شرقی جزیره کیش است. جنب این ساختمان پارک آهوان را خواهید دید، پارک دلفین که در قسمت غربی و پارک ساحلی سیمرغ که در قسمت شمال شرقی آن قرار گرفته، سوژه های داغ بعدی شما برای کیش گردی خواهند بود.
برای دسترسی به این مجموعه گردشگری، می توانید از تاکسی، مینی بوس، خودرو شخصی و حتی دوچرخه استفاده کنید. اگر هم با هواپیما به کیش سفر کرده اید، این مجموعه در ۱۲ کیلومتری جنوب شرقی آن وجود دارد.
آدرس آکواریوم کیش در خیابان فردوسی، کنار پارک آهوان و در ساختمان کانون هنر است.

قیمت بلیط آکـواریوم کیش

بلیط آکواریوم کیش در سال ۹۹ حدود ۹۵ هزار تومان بوده که در حال حاضر به علت کرونا در سال ۱۴۰۰ تعطیل بوده و هزینه بلیط آن اعلام نشده است. شما می توانید به محض بازگشایی با شماره تلفن آکـواریوم کیش ۴۴۲۶۶۳۷-۰۷۶ تماس حاصل فرمایید.

ساعات کاری

ساعات کاری آکواریوم کیش از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب است که در حال حاضر تعطیل می باشد. برای بازدید از این مجموعه گردشگری و دیدنی هم باید زمانی در حدود ۲ تا ۳ ساعت اختصاص دهید.

هتل های اطراف آکواریوم کیش

برای بازدید از این مجموعه تفریحی – گردشگری بسیار زیبا و مهیج، کلیه جاذبه های گردشگری و مراکز خرید، رزرو هتل کیش در نزدیکی آن باید اولویت شما باشد. شما می توانید با رزرو هتل هایی مانند مارینا پارک، هتل سیمرغ و شباویز در سامانه رزرواسیون اقامت ۲۴ ضمن نزدیکی به این جاذبه های گردشگری، از تخفیف های ویژه هم بهره مند شوید.

نظرات