وضعیت تعطیلی مدارس مشهد فردا چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ مشخص شد

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس مشهد فردا چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ مشخص شد در ادامه در پاسخ به سوال دانش آموزان عزیز که آیا مدارس مشهد فردا چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ تعطیل است یا نه جزئیات اخبار جدید درباره وضعیت تعطیلی فعالیت مدارس مشهد فردا ۲۴ چهارشنبه فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید

 وضعیت تعطیلی مدارس مشهد فردا چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ آلودگی هوا

وضعیت تعطیلی مدارس مشهد فردا چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ آلودگی هوا

هنوز برای تعطیلی مدارس مشهد فردا چهارشنبه ۲۴ فروردین تصمیم‌گیری نشده است

🔹بر اساس اخبار رسیده هنوز برای تعطیلی مدارس مشهد فردا چهارشنبه ۲۴ فروردین تصمیم‌ گیری نشده است

🔹در صورت صدور هرگونه اطلاعیه جدید اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

آخرین گزارش های هواشناسی از ورود گرد و غبار، فردا (چهارشنبه ۲۴ فروردین) خبر داد و بر اساس هشدار هواشناسی گرد و خاک دوباره کشور را در بر می‌گیرد

شاخص هوای مشهد

بر اساس گزارشهای دریافتی از مراکز استانها ، آسمان نقاط مختلف کشور شاهد پدیده گرد و خاک است که این موضوع علاوه بر تاثیر بر سلامت مردم فعالیت های اداری و آموزشی را در کشور تحت تاثیر قرار داده است، در این بسته خبری به آخرین وضعیت وقوع این پدیده در کشور اشاره می شود:

سرپرست اداره‌کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: با اوجگیری آلاینده‌ها در هوای تنفسی مشهد، کیفیت هوای این کلانشهر در روز یکشنبه ۲۱ فروردین برای هفتمین روز پیاپی در وضعیت هشدار قرار گرفت و کیفیت هوای برای تمامی افراد آلوده است.

مهدی اله‌پور افزود: شاخص کنونی کیفیت هوای مشهد ۱۷۳ ای.کیو.آی و نشانگر وضعیت هشدار و هوای ناسالم برای تمامی افراد است.

نفوذ زبانه‌ای از یک سامانه بارشی از بعد از ظهر پنج شنبه به تدریج آسمانی ابری و از بامداد جمعه تا شنبه (۲۶ تا ۲۷ فروردین) در بعضی ساعت‌ها رگبار باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید مورد انتظار است.

کاهش تندی باد تا اواخر وقت امروز (۲۳ فروردین ماه) همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی باعث افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد که به‌تبع آن برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز چهارشنبه (۲۴ فروردین ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد، هرچند با افزایش تردد خودرو‌ها غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت. کاهش تندی باد در طول روز از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد.

نظرات