ایده عکاسی در جنگل زیبا و جدید برای سال ۲۰۲۲

0

“ ایده عکاسی در جنگل ۲۰۲۲ “، ژست عکاسی در طبیعت + ژست عکاسی مردانه + ژست عکاسی در پارک + ژست عکاسی خاص را در ادامه این مطلب ما برای شما گلچین کردیم تا برای خرید از آنها ایده بگیرید. با وجود آن که جنگل و بیشه‌زار می‌توانند جذاب‌ترین مکان برای عکاسی باشند، اما عـکاسی در جنـگل چالش‌های منحصر به فرد خود را دارد. چرا که جنگل‌ها از لحاظ بصری محیط‌های شلوغی هستند و انتخاب یک ترکیب معنادار از بین این همه سوژه شاید کار سختی باشد.

ایده عکاسی در جنگل

ایده عکاسی در جنگل ۲۰۲۲

همیشه می‌توانید در هر روزی و با هر آب و هوایی به سراغ عـکاسی در جنگل بروید. اما یکی از بهترین شرایط جوی برای عـکاسی در جنگل، هوای مه‌آلود است با کمی نور خورشید که در فضا وجود دارد. این شرایط جوی معمولاً در اوایل تا اواسط صبح اتفاق می‌افتد. در این شرایط جوی، معمولاً کنتراست‌ها بهتر دیده می‌شوند.

عکاسی از طبیعت و منظره واقعا هیجان‌انگیز است و تنها یک اشتباه در تنظیمات عکس‌برداری، منجر به خراب شدن و از بین رفتن عکس می‌شود. چرا که شاید آن لحظه‌‌ی مورد نظرتان مثل پرش یک ماهی از رودخانه یا سقوط کاج از درخت دیگر تکرار نشود. سال‌ها زمان لازم است تا برای عکاسی از طبیعت و منظره، تمام تنظیمات را یاد بگیرید و اینکار مستلزم تمرین و به کار‌گیری نکات کلیدی است.

ایده عکاسی در جنگل

ایده عکاسی در جنـگل ۱۴۰۱

اگر آنقدر خوش‌شانس بودید که یک جنگل با درختان قدیمی پیدا کردید، حالا باید آن‌ها را در یک ترکیب معنادار در قاب عکاسی خود قرار دهید. برای این کار باید یک نقطۀ کانونی خوب پیدا کنید (مثلاً یک تنۀ درخت یا ریشه‌های در هم تنیدۀ جذاب) و آن را تبدیل به نقطۀ قوت عکس خود کنید. البته با این ترفند هم باز ممکن است که سوژۀ مدنظرتان به اندازۀ کافی متمایز به نظر نرسد. چرا که جنگل و بیشه‌زار معمولاً پر از سوژه‌هایی هستند که از لحاظ بصری با هم ترکیب شده‌اند. برای حل کردن این مشکل هم می‌توانید از ترفند بعدی استفاده کنید.

ایده عکاسی در جنگل

ایده عکاسی در جنگل

 

ایده عکاسی در جنگل

 

ایده عکاسی در جنگل

ایده عکاسی در جنگل

ایده عکاسی در جنگل

ایده عکاسی در جنگل

ایده عکاسی در جنگل

ایده عکاسی در جنگل

 

نظرات