بیوگرافی ایرج عزیزپور قهرمان کیک بوکسینگ و همسرش + عکس ها افتخارات و اینستاگرام

0

بیوگرافی ایرج عزیزپور قهرمان کیک بوکسینگ و همسرش + عکس ها و افتخارات و اینستاگرام

بیوگرافی و سوابق ایرج عزیزپور قهرمان کیک بوکسینگ و همسرش + عکس ها و سوابق ورزشی از بوکس تا ورزش پهلوانی و موی تای همراه با زندگی شخصی و خانواده ایرج عزیزپور بوکسور کیست و اهل کجاست و سن و محل تولد ایرج عزیزپور هالک واقعی ایران و همسرش با افتخارات و مدال های ایرج عزیزپور بدنساز و قهرمان بوکس با پیج اینستاگرام اصلی او در مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی ایرج عزیزپور قهرمان کیک بوکسینگ و همسرش + عکس ها افتخارات و اینستاگرام

بیوگرافی ایرج عزیزپور بوکسور

ایرج عزیزپور, (irajazizpour) متولد ۲۷ مهر ۱۳۶۷ (زاده ۱۹ اکتبر ۱۹۸۸) در تهران است. ایرج عزیزپور کیک بوکسور سنگین وزن ایرانی است که با ۱٫۸۸ متر در وزن ۱۲۰ کیلوگرم در بخش سنگین وزن برای تیم ملی موی تای ایران مبارزه میکند و تاکنون مدال های طلایی و قهرمانی و نقره و برنز زیادی را بر کشورمان به ارمغان آورده است.

ایرج عزیزپور به هالک واقعی ایران معروف است. او در مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۷ مدال نقره و مقام دوم را در وزن ۹۱+ کیلوگرم را کسب کرد.

بیوگرافی ایرج عزیزپور کیک بوکسور

سوابق ورزشی

عزیزپور فعالیت ورزشی را از ورزش باستانی و پهلوانی آغاز کرد و سپس وارد رشته موی تای شد. او از شاگردان اسدالله محمدی مربی برجسته موی تای و رئیس انجمن موی تای تهران است.

بر اساس گزارش سایت معتبر “لیور کیک” جدیدترین رده بندی ۱۰ فایتر برتر هر دسته مختلف وزنی (تا ماه مارس ۲۰۱۸)  “ایرج عزیز پور” در رنک شماره ۵ دسته سنگین وزن یعنی بالاتر از جمال بن صدیق و رومن کریکلیا قرار گرفت.

در سال ۲۰۱۷ در مسابقات قهرمانی آماتور فدراسیون بین المللی انجمن های مویتای شرکت کرد. او برنده مدال نقره شد و به عنوان بهترین مرد در موی تای انتخاب شد.

زندگینامه ایرج عزیزپور

او دارنده کمربند قهرمانی جهان است و تاکنون با ورزشکارانی چون Ye Xiang ؛ آسیهاتی ، رومن کریکلیا ، اولیویه تامپسون ، TKO و … مبارزه کرده است.

عزیزپور در مسابقات ۸ نفره سنگین وزن کونلون فایت ۲۰۱۹ در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب هایمه مورایس برزیلی شد. اما مورایس به دلیل مصدومیت نتوانست در نیمه نهایی مبارزه کند و عزیزپور به عنوان جانشین خود به نیمه نهایی راه یافت و در نهایت اسیهاتی مبارز چینی را شکست داد. اما در فینال به رومن کریکلیا باخت.

عکس های عزیزپور بوکسور

عکس های عزیزپور بوکسور

در ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱، اعلام شد که عزیزپور قرار است با رومن کریکلیا در یک مبارزه سه گانه برای افتتاحیه مسابقات جهانی کیک بوکسینگ سنگین وزن ONE در مسابقات ONE Championship: NextGen در ۲۹ اکتبر ۲۰۲۱ روبرو شود. پس از اینکه کریکلیا به دلیل مشکل پزشکی از مبارزه کنار رفت، عزیزپور در یک مبارزهغیر قابل پیش بینی مقابل اندرسون سیلوا قرار گرفت و به پیروزی رسید.

ایرج عزیزپور در مسابقات موی تای جهانی 2022

مسابقات موی تای جهانی ۲۰۲۲

۱۳ مارس ۲۰۲۲ ایرح عزیزپور از سری مسابقات جهانی موی تای ۲۰۲۲، توانست اسماعیل لنت را در راند دوم ناک اوت کند و با پیروزی بر حریف هلندی موفقیت دیگری را برای کشورمان رقم زند.

ایرج عزیزپور د اسماعیل لنت را در راند دوم ناک اوت کرد. این دومین برد عزیزپور در وان چمپیونشیپ بود و او پس از برد درخواست تایتل شات (مبارزه سر کمربند قهرمانی) کرد.

این پیروزی توسط ناک اوت، رکورد کیک بوکسینگ عزیزپور را به ۴-۶۷ رساند و او را کمی به تبدیل شدن به یکی از نخستین افرادی که برای کسب «عنوان جهانی کیک بوکسینگ سنگین وزن وان» مبارزه خواهند کرد، نزدیک تر ساخت.

پیج اینستاگرام ایرج عزیزپور

پیج اینستاگرام ایرج عزیزپور

صفحه اینستاگرام هالک واقعی ایران را با نشانی irajazizpourarallou دنبال کنید

او در ستایش و قدردانی از مربی خود اسدالله محمدی به مناسبت روز مربی ورزشی در صفحه اینستاگرامش نوشت: مربی خوب مثل الماس میمونه که پیدا کردنش خیلی دشواره و گیر هر کسی نمی افته، بهترین استاد دنیا روزت مبارک

عکس های ایرج عزیزپور ملی پوش موی تای ایران

قهرمانی ها و دستاوردهای ایرج عزیزپور

IFMA 91+kg مدال نقره نقره
IFMA کمربند قهرمان جهان
برنده مسابقات سنگین وزن Kunlun Fight 2017

برنده مسابقات فوق سنگین ۲۰۱۷

زندگی شخصی ایرج عزیزپور بوکسور

بیوگرافی ایرج عزیزپور

مدال های ایرج عزیزپور

 

نظرات