بیوگرافی علیرضا قنبری بوکسور ایرانی و همسرش + عکس و زندگی شخصی و مسابقات

4

بیوگرافی و سوابق علیرضا قنبری بوکسور و فایتر و قهرمان کیک بوکسینگ و همسرش + عکس ها و زندگی شخصی و پیج اینستاگرام و مسابقات علیرضا قنبری قهرمان کیک بوکسینگ همراه با زندگی شخصی و ورزشی از همدان تا تیم ملی بوکس و قهرمانی در مسابقات کیک بوکسینگ و خانواده و زندگینامه علیرضا قنبری بوکس همدانی کیست و سن و محل تولد و اطلاعات شخصی کامل این ورزشکار رزمی کار بوکس را در ادامه میخوانید

بیوگرافی علیرضا قنبری بوکسور ایرانی و همسرش + زندگی و عکس شخصی و مسابقات

بیوگرافی علیرضا قنبری قهرمان کیک بوکسینگ

علیرضا قنبری, (alireza ghanbari) زاده روستای فامنین استان همدان, بوکسور ، رزمی کار و فایتر ، ورزشکار کیک بوکسینگ اهل ایران است که تاکنون در طول فعالیت های ورزشی حرفه ای خود افتخارات متعددی را برای کشورمان به دست آورده است. او دارنده عنوان قهرمانی و مدال طلای مسابقات معتبر لوکا فایت در استانبول ترکیه می باشد.

ازدواج و همسرش

از زندگی شخصی و خصوصی وی اطلاعی در دست نیست

مسابقات علیرضا قنبری قهرمان کیک بوکسینگ

سوابق ورزشی

قنبری بوکسور و رزمی کار کشورمان ورزش بوکس را از جوانی آغاز کرده و تحت آموزش های اساتید بوکس و کیک بوکسینگ ایران، حالا بطور حرفه ای در مسابقات جهانی بوکس شرکت می کند.

همچنین ببینید: فیلم کامل / لحظه ورود علیرضا قنبری بوکسور به رینگ با مداحی فاطمیه

 مسابقات قهرمانی بوکس ترکیه ۲۰۲۱

علیرضا قنبری به تازگی در مسابقات قهرمانی بوکس ۲۰۲۱ در ترکیه شرکت کرد و نام او به دلیل انتخاب مداحی فاطمیه از مهدی رسولی بر سر زبان ها افتاد و بیش از پیش مشهور شد.

قنبری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با اقتدار توانست مقتدرانه بازی ریمج که در سازمان معتبر لوکا فایت برگزار شد ، در استانبول ترکیه برنده شود و مدال طلای مسابقات را به دست آورد.

قنبری همچنین در مسابقات حرفه ای ترکیه برابر حریف قدرتمند ازبکستانی توانست با ناک اوت در راند یک رقیب خود را شکست دهد و به پیروزی برسد.

صفحه اینستاگرام علیرضا قنبری بوکسور

صفحه اینستاگرام علیرضا قنبری بوکسور

ایشان فعالیتی در فضای مجازی ندارد و صفحه ای به نام او بپیافت نشد

پ .ن : البته لازم به ذکر است که از این بوکسور کشورمان اطلاعات چندانی در دست نیست و تاکنون نامی از او در هیچ رسانه ای به عنوان ورزشکار بوکس منتشر نشده است. اگر از ایشان اطلاعاتی دارید با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید تا طرفداران و علاقه مندان به این جوان ورزشکارمان با او بیشتر آشنا شوند

4 دیدگاه در “بیوگرافی علیرضا قنبری بوکسور ایرانی و همسرش + عکس و زندگی شخصی و مسابقات

  1. محمد مهدی حیدری گفت:

    سلام کسی سراغ داره قد علی رضا قنبری چقدره

  2. حسین قنبری گفت:
    2
    1

    پسر دایی دوست داشتنی باعث افتخار مایی داداش

  3. یا زهرا گفت:

    با این کارت قهرمان بیمه حضرت زهرا شدی
    خداقوت پهوان .. ممنونیم

  4. رضا گفت:

    علیرضا جان دمت گرم با آهنگ مداحی حضرت زهرا سلام الله علیها غوغا کردی

نظرات