۵ سایت معتبر داخلی و خارجی برای خرید انواع خدمات مسافرتی

0

یکی از بخش‌های جدانشدنی و مهم سفر، خرید بلیط‌های مسافرتی شنخته می‌شود که امروزه رزرو آنلاین جای خود را به مراجعه‌ی حضوری داده است. در این روش انتخاب بهترین سایت‌ها و معتبرترین آژانس‌های مسافرتی برای خرید اینترنتی، اهمیت ویژه پیدا می‌کند و به خریداران توصیه می‌شود حتما قبل از رزرو، آن‌ها را بررسی کنند. به عنوان مثال اگر سایت موردنظر شما از پشتیبانی ۲۴ ساعته حمایت نکند یا قیمت‌های آن بسیار بیشتر از آژانس‌های مشابه باشد؛ نخواهید توانست رضایت کافی از دریافت خدمات خود داشته باشید. پس با ما همراه باشید تا به سراغ بهترین سایت‌های فروش بلیط برویم و شما را با معتبرترینِ آن‌ها آشنا کنیم.

 بهترین سایت خدمات مسافرتی

  1. کایاک (kayak)

کایاک یکی از معروف ترین سایت های خرید بلیط مسافرتی است که خدمات گوناگونی را در حوزه‌ی گردشگری ارائه می‌دهد. شما با استفاده از کایاک می‌توانید برای مقصد دلخواه خود بلیط هواپیما بخرید، بلیط قطار رزرو کنید، خودرو اجاره کنید یا حتی به رزرو هتل بپردازید. یکی از نکات جالب این سایت، پشتیبانی از ۱۸ زبان زنده‌ی دنیاست که سبب می‌شود افراد زیادی در سرتاسر جهان بتوانند از خدمات آن بهره ببرند. همچنین خوب است بدانید برای خرید آسان‌تر و استفاده از امکانات بیشتر این مجموعه، می‌توانید اپلیکیشن کایاک را بر تلفن همراه خود نصب کرده و خریدهای خود را به اتمام برسانید. ناگفته نماند ما در این مطلب قصد داریم به بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش خدمات سفر بپردازیم که محبوبیت زیادی در میان مردم داشته و از کیفیت خوبی برخوردار هستند. پس در حین خرید بلیط‌های مسافرتی خود از سایت‌های منتخب در این مطلب غافل نشوید و از امکانات مفید آن‌ها استفاده کنید.

  1. آژانس مسافرتی Travelocity

آژانس مسافرتی Travelocity یکی از برترین آژانس‌هایی شناخته می‌شود که به صورت کاملا آنلاین خدمات گردشگری خود را به فروش می‌رساند. از مهمترین و محبوب‌ترین ویژگی این سایت، خرید بسیار آسان و سریع آن است که بدون هیچگونه پیچیدگی انجام می‌پذیرد. شما در Travelocity می‌توانید به صورت اینترنتی بلیط هواپیما بخرید، برای سفر خود برنامه ریزی کنید، تورهای دریایی آن را خریداری کنید یا حتی  از گشت‌های شهری آن در سرتاسر دنیا استفاده کنید. از دیگر مزایای این سایت می‌توان به کنسلی رایگان پروازها بدون جریمه، دریافت کد تخفیف پس از هر خرید و رزرو ارزان اتوموبیل اشاره کنیم. همچنین خوب است بدانید بخشی در این سایت وجود دارد که مسافران پس از پرواز می‌توانند امتیازها و نظرات خود را ثبت کنند تا افرادی که قصد خرید آن بلیط را دارند با اطلاعات بیشتری آشنا شوند.

بهترین سایت خدمات مسافرتی

  1. سایت TripAdvisor

سایتTripAdvisor  را کمتر کسی پیدا می‌شود که نشناسد. در این سایت علاوه‌بر رزرو هتل در جای‌جای جهان می‌توانید برای تعطیلات، خانه و انواع اقامتگاه را با قیمت‌های معقول رزرو کنید. همچنین می‌توانید در انجمن‌های گفتگوی تریپ ادوایزر ثبت نام کنید و اطلاعات گردشگری زیادی را کسب کرده یا به اشتراک بگذارید. یکی از جدیدترین بخش‌های این سایت نیز،TripAdvisor Flights می‌باشد که به شما امکان رزرو آنلاین بلیط هواپیما را می‌دهد. افزون بر این موارد، امکان خرید تورهای گروهی در مقاصد محبوب دنیا مانند تور برج ایفل در این سایت وجود دارد. ما نیز در خصوص خرید خدمات سفر از تریپ ادوایزر توصیه می‌کنیم برای تجربه‌ی بهتر بخش نظرات و امتیازدهی را نیز مطالعه کنید تا با اطمینان بیشتری خریدهای خود را به انجام برسانید.

بهترین سایت خدمات مسافرتی

  1. آژانس مسافرتی قاصدک۲۴

یکی از بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما که در لیست ما قرار دارند، قاصدک۲۴ نام برده می‌شود. تاکنون به معتبرترین سایت‌های خارجی پرداختیم و اکنون قصد داریم به قاصدک۲۴ که در ایران فعالیت می‌کند، بپردازیم. این سایت از لحاظ خدمات گردشگری تنوع بسیار زیادی نسبت به سایت‌های کایک و تریپ ادوایزر داشته و تقریبا تمامی امکانات موردنیاز مسافران را پاسخ می‌دهد. برای نمونه شما می‌توانید انواع بلیط سفر خود را اعم از بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس و بلیط قطار از این مجموعه خریداری کنید. همچنین می‌توانید برای سفرهای خارجی خود بیمه مسافرتی تهیه کنید یا حتی برای مقصد دلخواه خود هتل و اقامتگاه رزرو کنید.

بهترین سایت خدمات مسافرتی

افزون بر این‌ها قاصدک۲۴ شرایط دریافت ویزا با قیمت ارزان را نیز فراهم کرده و با پشتیبانی همه‌روزه‌ی خود در دسترس مسافران قرار دارد. البته باید توجه کنید شما به صورت تلفنی نیز می‌توانید تورهای قاصدک۲۴ را خریداری کنید یا برای رزرو هتل تماس بگیرید. برای خرید آسان‌تر نیز توصیه می‌کنیم از اپلیکیشن قاصدک۲۴ استفاده کنید و بلیط‌های خود را به صورت آنلاین رزرو کنید. این سایت مقاله‌های بسیار مفیدی را نیز در حوزه‌ی گردشگری و سفر منتشر کرده که مطالعه‌ی آن‌ها شما را در داشتن سفری بهتر یاری می‌کند.

  1. موموندو (Momondo)

موموندو یکی از بهترین موتورهای جستجو برای یافتن بلیط هواپیما و سایر خدمات مسافرتی است که دسته‌بندی‌های مختلفی دارد. به عنوان مثال هنگامی که شما مبدا، مقصد و تاریخ پرواز خود را وارد می‌کنید نتایج به بهترین بلیط هواپیما، ارزان‌ترین و گران‌ترین بلیط طبقه‌بندی می‌شوند تا امکان خرید بهتر و سریع‌تر برای شما وجود داشته باشد. البته خدمات این سایت تنها به رزرو بلیط‌های هواپیمایی محدود نمی‌شود و شما می‌توانید از طریق موموندو برای خود هتل رزرو کنید، اتوموبیل اجاره کنید یا حتی تورهای مسافرتی بی‌نظیری را خریداری کنید. یکی از مزایای این سایت نسبت به سایر آژانس‌های خارجی، پشتیبانی از خرید بلیط اتوبوس و بلیط قطار است که با مقاصد مختلفی را پوشش می‌دهد.

پس هرزمان نیاز به خرید انواع بلیط برای سفر خود داشتید می‌توانید از قاصدک۲۴، تریپ ادوایزر یا سایر موارد گفته شده در بالا استفاده کنید. این آژانس‌های مسافرتی از معتبرترین سایت‌های خرید آنلاین هستند و شما را در خرید بهترین و ارزان ترین بلیط اتوبوس، بلیط قطار، رزرو هتل و… یاری می‌کنند. شما از این سایت‌های گردشگری می‌توانید انواع خدمات سفر را به صورت آنلاین دریافت کنید و در کمترین زمان خرید خود را به ثبت برسانید.

نظرات