بهترین بازی های آنلاین امسال را بشناسید

0

با توجه به استقبال زیادی که از بازی های آنلاین شده است ، هر روز شاهد آن هستیم که بازیهای آنلاین در حال افزایش است و کاربران زیادی هستند که به دنبال بازیهایی می گردند که ارزش تجربه کردن را داشته باشد. امروزه محبوبیت بازی های آنلاین روز به روز در حال افزایش است خصوصا اگر بازی ها آنلاین رایگان نیز باشند. در حال حاضر سازندگان کمی به ساخت و همچنین انتشار بازی های آفلاین اندروید و آیفون علاقه نشان می دهند و شاید به همین دلیل است که تعداد بازی های آنلاین در حال افزایش است. در این مطلب ما سعی داریم برای شما تعدادی از بهترین بازی های آنلاین را معرفی کنیم ، اگر شما بازی را تجربه کردید که بسیار جذاب و مهیج بوده است و نامش در فهرست لیست بازی های منتخب ما نیست لطفا تجربه خود را در کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

بهترین بازی های آنلاین

بازی مهیج کراش

یکی از معتبرترین بازی های آنلاین ، بازی کراش می باشد که در حال حاضر این بازی محبوب ترین بازی آنلاین در بین کاربران ایرانی است. این بازی به دلیل گیم پلی ساده و همچنین هیجان بالایی که دارد از زمانی که برای اولین بار معرفی شد تا حال حاضر در صدر بازی های آنلاین در ایران قرار گرفته است. کاربران علاقه مند در این بازی که بر پایه شانس و البته هوشمندی بنا شده شانس شان را برای برد در میان هزاران شرکت کننده دیگر امتحان می کنند. شما باید به سایت بازی انفجار آنلاین مراجعه و بازی کنید.

 

   بازی pirate code

یک بازی جذاب و تیمی دریایی است که در این بازی شما می توانید رقابت ۵ در برابر ۵ را تجربه کنید. در این بازی به عنوان یک دزد دریایی باید از بین لیست کاپیتان ها مختلف با قابلیت های خاص آنها و همچنین کشتی هایی که ویژگی ها خاص خود را دارند در اختیار شما قرار می دهند ، تا شما بتوانید بهترین ترکیب را که مناسب با سبک بازی شما می باشد را انتخاب کنید. شما میتوانید کشتی خود را تجهیز کنید و انواع ادوات جنگی مثل توپ و اژدر را داشته باشید تا برای یک جنگ عالی آماده باشید. این بازی برای علاقه مندان به بازیهای آنلاین تیمی مناسب می باشد.

 

بازی Horrorfield

اگر شما هم جز علاقه مندان به بازیهای ترسناک هستید ، این بازی مهیج را به شما پیشنهاد می دهیم که جایگاه خوبی را در بین گیمرها باز کرده است. قسمت جالب این بازی این است که شما می توانید در این بازی از بین ۷ کارکتر مختلف که قابلیت های متفاوتی دارند یکی را انتخاب کرده و به همراه دیگر بازیکنان در محیط بازی زنده بمانید. از دیگر جذابیت های این بازی این است که شما می توانید برای بقا پنهان شوید ، به دیگر افراد کمک کنید و همچنین با ترکیب آیتم ها و مهارت های مختلف در بازی پیشرو باشید و به خوی پیشروی کنید.

 

بازی Brawl Stars

این بازی به عنوان نماینده بازی های سوپرسل می باشد. بازی برول استارز یکی از متنوع ترین بازی های موبایلی به حساب می آید ، جز بازی هایی است که به خاطر گستردگی درست حالت های گیم پلی اش به ندرت از تجربه کردنش خسته می شوید. در این بازی شما باید در هر مرحله از مودهای این بازی آنلاین از بین شخصیت های مختلف یکی را انتخاب کنید. بعد از آن نوبت می رسد به نبردها و با توجه به قوانینی که مشخص شده است به جنگ با بقیه بازیکن ها می روید.

 

بازی Football Strike

یکی از جایگزین های بازی های مهیج فیفا فوتبال بازی football strike می باشد ، در این بازی آنلاین هر مسابقه دو دقیقه مفید دارد و اگر شما در نقش حمله هستید می توانید با پاس کاری گل بزنید و در صورتی که در تیم مدافع هستید می توانید با تکل های به موقع به آسانی توپ را به دست بیاورید. همچنین شما می توانید برای اینکه حرکات مختلفی را در حین بازی انجام دهید ار جسچرها کمک بگیرید. در این بازی باید با ضربات ایستگاهی به حریف گل بزنید و قابل ذکر است که بازی دو مود مختلف دارد. در بخش shooting race دو بازیکن کنار هم قرار می گیرند و به طور همزمان به سمت سیبل ها ضربه می زنند. در نهایت کسی که در زمان کمتری بیشترین سیبل ها را هدف قرار بدهد ، برنده مسابقه می باشد. بخش مهیج دیگر یعنی free kicks دو بازیکن وجود دارند ، یکی در نقش بازیکن شوت زننده و دیگری به عنوان دروازه بان باید واکنش نشان دهد و جلوی ضربات شوت حرف را بگیرد. در کل این بازی برای دوستداران فوتبال و علاقه مندان به بازیهای آنلاین فوتبال مناسب می باشد.

بازی Sonic Forces

یکی از بازی های قدیمی و بهتر است بگوییم نوستالژی بازی سونیک می باشد که هرچند مثل گذشته درخشش خاص خود را ندارد اما هنوز هم یکی از شخصیت های دوست داشتنی صنعت بازی های ویدئویی محسوب می شود. بازی آنلاین sonic forces آخرین ماجراجویی این جوجه تیغی روی گوشی به حساب می آید ، یک رانر که روی رقابت های چند نفره متمرکز است و در آن بازیکن ها در  نقش شخصیت های مختلف دنیای سونیک مسابقه می دهند. جالب ترین بخش این بازی آنجاست که شما در بازی می توانید از قدرت های افزاشی استفاده کنید و این استفاده از Power up یا همان قدرت های افزایشی ، به سبک کرش های قدیمی می باشد. در مسیر مسابقه آیتم هایی وجود دارد که می توانند توانایی های ویژه و منحصر به فردی به بازیکن بدهند.

نظرات