چیت پابجی موبایل

0

بازی های زیادی برای اندروید وجود دارد و یکی از بهترین این بازی ها بازی های کالاف دیوتی موبایل و پابجی موبایل میباشد.شما میتوانید چیت پابجی موبایل را از سایت هایی تهیه کنید که معتبر است و به شما چیتی میدهد که باعث بن شدن اکانت شما نمیشود.سایت های با سابقه در زمینه ی فروش چیت بازی پابجی موبایل و کالاف دیوتی موبایل که در ایران موجود است سایت ثناگیم است و در ادامه به معرفی چیت های این سایت میپردازیم

 چیت پابجی موبایل

امکانات چیت پابجی موبایل

امکانات زیادی برای چیت بازی پابجی موبایل سایت ثناگیم موجود است و شما میتوانید با استفاده از این امکانات تمامی مپ را نابود کنید.

  • افزایش هدشات شما در بازی
  • افزایش مجیک بولت
  • کاهش لگد
  • رنگی کردن دشمنان در بازی
  • ایم بات قوی
  • وال هک

در بالا فقط به معرفی برخی از امکانات چیت پابجی سایت ثناگیم پرداختیم و این چیت امکانات بسیار بیشتری دارد و میتوانید با مراجعه به خود سایت ثناگیم بقیه ی امکاناتش را مطالعه کنید.

هر کدام از این امکانات به شما در بازی کمک میکند که بتوانید اسان تر برنده بشوید و وین بگیرید و با سرعت بیشتری بتوانید کاپ و لول خودتون رو در بازی بالا ببرید.

چیت پابجی موبایل

معرفی امکان افزایش ایم بات

امکان ایم بات قابلیت تنظیم شدن به صورت درصدی را دارد و میتوانید این را به صورت درصدی تنظیم کنید. هر چقدر این درصد بیشتر باشد قدرت ایم بات شما در بازی بیشتر میشود و هدف گیری شما بر روی دشمنان به شعاع بزرگتری تبدیل میشود. منظور از امکان ایم بات این میباشد که شما دیگر نیاز نیست نشانه ی تیر اندازی خودتون رو بر روی دشمنان بکشانید و سپس تیر اندازی کنید.

امکان ایم بات برای شما به صورت اتوماتیک هدف گیری میکند و نشانه ی خود را بر روی دشمنان میاندازد.

اموزش نفر اول شدن در بازی پابجی موبایل

اموزش نفر اول شدن در بازی پابجی موبایل با اموزش ترفند های زیادی همراه است و از مهم ترین ترفند ها باید مهارت بدست گیری اسلحه ها و استراتژی های حمله درست اشاره کنم.

شما اگر در بازی پابجی موبایل ماهر هم باشید اما با استراتژی درستی حمله نکنید مطمئنا شما کشته خواهید شد. برای زنده مانده در بازی پاجی موبایل شما باید بروید در مپ تمرین بازی و تمامی اسلحه ها را در دست بگیرید و امتحانشون کنید. تنظیمات بازی را به صورت درستی تنظیم کنید.

اسان ترین راه رسیدن به نفر اول بازی استفاده از چیت بازی پابجی موبایل هست که نه نیازی هست شما تمرین کنید برای کاهش لگد اسلحتون نه روی ایم گیری سریع بر روی دشمنان تمرین کنید و تمامی این ها را خود چیت برای شما به بهترین و بیشترین حالت خود میرساند.

چیت راه میانبری در بازی است که سرعت موفقیت شما را در بازی بسیار افزایش میدهد وانچه که در استفاده از چیت مهم است این است که از یک مکان معتبری ان را خریداری کنید مانند سایت ثناگیم که به شما یک چیت قوی و انتی بن و با اموزش نصب و راه اندازی تحویل بدهید.

اموزش گرفتن اسکین گان و کارکتر رایگان در بازی پابجی

برای بدست اوردن اسکین های گان و کارکتر در بازی پابجی موبایل باید اچیومنت های بازی را انجام بدهید و با انجام دادن اچیومت های بازی کارت های صندوق های کلاسیک یا گلد رو بگیرید و با باز کردن این جعبه ها شانس خود را در بدست اوردن اسکین های گان و کارکتر امتحان کنید.

بهترین صندوق برای بدست اوردن ست های بسیار زیبا و لجندری بازی صندوق گلد میباشد زیرا وقتی ۱۰ صندوق گلد باز کنید حتمی یک لجندری به شما میدهد و توصیه من این است که اول کارت های جعبه های خود را جمع کنید و وقتی مقدار زیادی شد بعد جعبه را بازی کنید اینطوری احتمال بردن اسکین های بهتر بیشتر میشود.

چیت کالاف دیوتی موبایل

برای بازی های انلاین دیگری نیز چیت موجود میباشد برای مثال شما میتوانید چیت کالاف دیوتی موبایل را نیز از سایت ثناگیم تهیه کنید و یک پکیج کامل چیت را تحویل بگیرید و استفاده کنید و با استفاده از این چیت در بازی های کالاف دیوتی موبایل و یکی از بهترین بازی های اکتیویژن چیت بزنید و تمامی دشمنانتون در بازی را نابود کنید.

چیت پابجی موبایل

این بازی مانند پابجی موبایل انتی چیت بسیار قوی ای دارد و هر چیتی که از هر سایتی تهیه کنید مناسب برای این بازی ها نمیباشد و باید حتمی از سایت ثناگیم چیت خودتون رو تهیه کنید که به انتی چیت بازی های انلاین مسلط باشد و سیستم دور زدن قوی ای برای این بازی ها داشته باشد.

امکانات زیادی در این چیت نیز موجود میباشد. شما میتوانید در این بازی اکتیوژن قدرت های ایم بات خودتون و مجیک بولت و هدشات خودتون رو در بازی با استفاده از این چیت کالاف دیوتی زیاد کنید و بتوانید به راحتی در بازی نفر اول شوید و وین بگیرد و با سرعت بالا تری رنک اکانت خودتون رو بالا برید. انتی چیت کالاف دیوتی سایت ثناگیم بسیار قوی میباشد و میتواند این سیستم انتی چیت قوی بازی را برای شما دور بزند.

اموزش گرفتن اسکین رایگان در بازی کالاف دیوتی موبایل

در بازی کالاف دیوتی موبایل راه های زیادی برای گرفتن اسکین رایگان وجود دارد که اسان ترین انها انجام ایونت های بازی است و شما میتوانید با انجام این ایونت ها در بازی اسکین های رایگان را دریافت کنید.

یکی از اسکین های بسیار محبوب که همان اسکین گوست است در بازی کالاف دیوتی موبایل را میتوانید با انجام ایونت دریافت کنید. و باید در بازی مولتی بدون کشته شدن ۲۰ نفر را بکشید که کار اسانی در اولین بازی های اکانت میباشد و به راحتی میتوانید ان را بدست بیاورید.

چیت پابجی موبایل

راه دیگر بدست اوردن و گرفتن اسکین رایگان در بازی کالاف دیوتی موبایل افزایش رنک خودتون در بتل رویال و مولتی پلیر است که هنگامی که به کاپ مد نظرتون برسید میتوانید اسکین های رایگان را دریافت کنید که در هر سیزن میتوانید یک اسکین را اینگونه بدست بیاورید.

بدست اوردن پول و جمع کردن پول در بازی راه دیگر بدست اوردن لباس میباشد و میتوانید در فروشگاه بازی یک اسکین کارکتر عالی را با پول هایی که جمع کرده اید خریداری کنید و این کار یک مقدار زمان بر است اما شما میتوانید با استفاده از چیت بازی کالاف دیوتی موبایل سایت ثناگیم در مدت زمانی کمتری پول اسکین ها را جمع کنید.

خریدن cp  و چرخوندن گردونه نیز راه دیگر بدست اوردن اسکین میباشد که این روش دیگر رایگان نیست و باید برای این امکان هزینه کنید .

نظرات