بیوگرافی قاسم محمد طهرانی فرماندار تهران و همسرش + عکس ها و سوابق شغلی

0

بیوگرافی قاسم محمد طهرانی فرماندار تهران و همسرش + عکس ها و سوابق شغلی

بیوگرافی و سوابق قاسم محمد طهرانی فرماندار تهران کیست + عکس ها و پیج اینسناگرام قاسم محمد طهرانی فرماندار جدید تهران با سوابق شغلی و ماجرای انتخاب به عنوان فرماندار تهران در ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ همراه با زندگی شخصی قاسم محمدطهرانی و سوابق مدیریتی و اجرایی با عکس در زندگینامه او بخوانید

بیوگرافی قاسم محمد طهرانی فرماندار تهران و همسرش + عکس ها و سوابق شغلی

بیوگرافی قاسم محمد طهرانی

قاسم محمد طهرانی, متولد دهه ۶۰ است. او دانش آموخته علوم سیاسی است و از مدیران با سابقه، متعهد، متخصص و جهادی و معاون استاندار و فرماندار شهرستان تهران است.

محمدطهرانی پیش از این رييس دفتر هيات نظارت و بازرسي انتخابات استان تهران در انتخابات سال ۸۸ و ۹۰ بوده و هم اکنون به عنوان جوانترین فرماندار تهران در حال فعالیت است که زیر ۴۰ سال سن دارد.

بیوگرافی قاسم محمد طهرانی

روزمه و سوابق شغلی

در سوابق قاسم محمدطهرانی می توان رييس دفتر هيات نظارت و بازرسي انتخابات استان تهران در انتخابات سال ۸۸ و ۹۰ و معاون استاندار تهران و … در سابقه و رزومه کاری او اشاره کرد.

قاسم محمد طهرانی فرماندار جدید تهران کیست

دوشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ قاسم محمدطهرانی به عنوان فرماندار تهران انتخاب شد و آیین تکریم و معارفه فرماندار تهران برگزار شد.

احمد وحیدی وزیر کشور به پیشنهاد استاندار تهران با صدور حکمی قاسم محمدطهرانی را به مدت چهار سال به عنوان فرماندار تهران منصوب کرد.

این مراسم با حضور محسن منصوری استاندار تهران، حجت الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام و المسلمین تقوی رئیس مجمع نمایندگان استان تهران، جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، شفیع زاده مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران، مسئولین استانی، جمعی از خانواده شهدا و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

محمد طهرانی معاون استاندار و فرماندار تهران در اولین روزکاری با حضور در محل فعالیت کارکنان فرمانداری از نزدیک با همکاران دیدار و گفتگو کرد.

پیش از او، عیسی فرهادی فرماندار سابق تهران بود که طی دوران ۱۰ سال مسئولیتش به عنوان فرماندار تهران خدمت کرد.

فعالیت های دیگر

ایشان همپچنین سابقه تدریس در دانشگاه و سخنرانی را در کارنامه خود دارد که از جمله سلسله سخنرانی درباره براندازی نرم کاری از معاونت سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و … اشاره کرد

نظرات