irspeedy | irspeedy چیست؟ نرم افزار افزایش سرعت ios و apk

0

irspeedy به جرأت یکی از بهترین نرم افزارهای افزایش سرعت است که نسخه های ios و  apk آن فراهم شده است. در ادامه آن را با نرم افزار محبوب NetTOptimizer نیز مقایسه می کنیم.

 Irspeedy

مزایای استفاده از irspeedy  چیست؟

-سریعترین سرور DNS را بر اساس موقعیت مکانی و شبکه خود پیدا و متصل کنید.

– سرعت وب گردی را با زمان پاسخگویی سریع تر بهبود بخشید.

رفع تاخیر و کاهش تاخیر (زمان پینگ) در بازی های آنلاین برای تجربه بهتر بازی.

امکانات

–          فقط یک لمس برای یافتن و اتصال سریعترین سرور DNS برای بهینه سازی اتصال شما.

–          تشخیص خودکار تغییرات اتصال و بهینه سازی شبکه.

–          تمام سرورهای DNS را به صورت دستی با یک لمس اسکن کنید تا خودتان تمام جزئیات را ببینید.

–          برای داده های تلفن همراه (۳G/4G/5G) و اتصال WiFi کار می کند

–          سرورهای DNS پشتیبانی شده: Cloudflare، Level3، Verisign، Google، DNS Watch،Comodo Secure، OpenDNS، SafeDNS، OpenNIC، SmartViper، Dyn، FreeDNS، DNS جایگزین، Yandex DNS، DNS ، puntCAT

irspeedy چگونه کار می کند؟

اگر اتصال اینترنت پر سرعتی دارید اما متوجه شده اید که سرعت مرورگر وب شما آن چیزی نیست که isp در زمان ارائه اعلام کرده است، ممکن است مشکل شما در DNS باشد. با بهینه سازی تاریخچه DNS دستگاه خود، می توانید سریع ترین مسیرها را برای بسته های داده خود در هنگام سفر به اینترنت بیابید. استفاده از نرم افزار افزایش سرعت، سرعت دانلود و آپلود شما را با بستن نرم افزارهای استفاده کننده از اینترنت که در پس زمینه اجرا می شوند افزایش می دهد.

گاهی اوقات مشکلات کندی سرعت را می توان به تنظیمات DNS ارائه دهنده شما نسبت داد، زیرا ISP شما ممکن است همیشه بهترین سرعت سرور DNS را نداشته باشد. سرور DNS پیش فرض شما مستقیماً بر سرعت اتصال شما به یک وب سایت تأثیر می گذارد. بنابراین انتخاب سریعترین سرور با توجه به موقعیت مکانی شما به سرعت بخشیدن به وبگردی کمک می کند.

irspeedy برای ios

دانلود irspeedy برای آیفون  نیز فراهم شده است. در واقع نسخه  irspeedy ios در دسترس بوده که با استفاده از آن می توانید سریع ترین سرور DNS را پیدا کرده و تنها با یک لمس به آن متصل شوید!

بنابراین سرعت مرورگر و تجربه بازی شما (پینگ و تأخیر) می تواند بهبود یابد. (اما باید به خاطر داشته باشید که تنظیمات DNS بر سرعت دانلود/آپلود اینترنت شما تأثیر نمی گذارد بلکه بر زمان پاسخگویی شما تأثیر می گذارد)

irspeedy برای اندروید

irspeedy در نسخه apk برای اندروید فراهم شده است. جهت دانلود به سایت irspeedy.net مراجعه و نسخه اصلی و رایگان آن را دریافت نمائید.

نتایج استفاده از irspeedy

نتایج آزمایش نشان داد که استفاده از سرورهای DNS گوگل نسبت به سرورهای DNS موجودی ۱۳۲٫۱ درصد بهبود یافته است، اما در استفاده در دنیای واقعی، ممکن است دقیقاً خیلی سریعتر نباشد. با این حال، این یک ترفند ممکن است در نهایت به شما این احساس را بدهد که یک اتصال شعله ور به اینترنت دارید!

مقایسه irspeedy با نرم افزار مشابه Net Optimizer

با Net Optimizer می توانید سریع ترین سرور DNS را پیدا کرده و به آن متصل شوید!  Net Optimizer فناوری است که برای بهبود عملکرد شبکه برای یک محیط معین استفاده می شود. جزء مهمی از مدیریت موثر سیستم های اطلاعاتی محسوب می شود. Net Optimizer نقش مهمی ایفا می کند زیرا فناوری اطلاعات با نرخ های تصاعدی در حال رشد است و کاربران تجاری حجم زیادی از داده را تولید می کنند و بنابراین پهنای باند شبکه بزرگتری را مصرف می کنند. اگر  Net Optimizer مناسب وجود نداشته باشد، رشد مستمر می تواند به معماری شبکه محیط یا سازمان مربوطه فشار وارد کند.

Irspeedy

دلیل استفاده از Net optimizer

اینترنت اولین بار در سال ۱۹۶۰ ظاهر شد و به تدریج تا به امروز توسعه یافته است. می توان گفت سرعت دسترسی چندین برابر شده است و این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند. شما می توانید از اینترنت در بسیاری از پلتفرم های مختلف مانند کامپیوتر، گوشی های هوشمند استفاده کنید. با یک گوشی هوشمند، گاهی اوقات احساس می کنید که دستگاه شما پایدار نیست. اگر با این مشکل روبرو هستید، Net Optimizer بهینه سازی سرعت اینترنت شما برنامه ای خواهد بود که باید آن را امتحان کنید.

Net Optimizer | بهینه سازی سرعت اینترنت برنامه ای است که به شما کمک می کند DNS دستگاه خود را که در حال حاضر در Google Play موجود است تغییر دهید. با وجود ویژگی‌هایی که ارائه می‌کند، فقط به پیکربندی متوسط دستگاه برای کار کردن نیاز دارد و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. که نصب و استفاده از آن را برای بسیاری از کاربران آسان می کند. این برنامه عملکردهای منحصر به فرد و آسان برای استفاده را به کاربران ارائه می دهد. در گوگل پلی، این اپلیکیشن نظرات و بازخوردهای مثبت زیادی از سوی کاربران دریافت کرده است. به طور همزمان، برای اطمینان از تجربه کاربر، توسعه دهندگان به دنبال راه هایی برای بهبود برنامه هستند. با این کار مشکل زیادی در استفاده از محصول برای شما پیش نخواهد آمد.

امیدواریم این مقاله مورد تأئید شما قرار گرفته باشد و بتوانید از این دو نرم افزار معروف استفاده بهینه را داشته باشید.

نظرات