جدیدترین رنگ مو ۱۴۰۱ + رنگ موی دخترانه

0

با آمدن سال جدید خانم ها به فکر رنگ زدن موهای خود می افتند. در این پست سعی کرده ایم زیباترین و جدیدترین رنگ مو ۱۴۰۱ را به شما معرفی کنیم. رنگ مو جدید دخترانه نیز در این پست وجود دارد که می توانید از رنگ های فانتزی و زیبا استفاده کنید.

جدیدترین رنگ مو 1401

جدیدترین رنگ مو ۱۴۰۱

اگر مدتی است که از رنگ موهای خود خسته شده اید، ترندهای رنگ موی سال ۱۴۰۱ می توانند گزینه های خوبی برای شما باشند. رنگ هایی که امسال مد شده اند انواع رنگ های بلوند روشن و رنگ های قهوه ای و قرمز تیره را شامل می شوند. رنگ های فانتزی هم که جای خود دارند و امسال نیز طرفدارهای خود را به هیجان آورده اند.

جدیدترین رنگ مو 1401

چرا رنگ مو سبز میشود؟ عموما در تمامی موها زیر تناژ های متفاوتی وجود دارد که منجر به تغییر رنگ و واکنش پس از گذاشتن رنگ خواهد شد. به همین دلیل است که در برخی از افراد شاهد رنگ سبز و در برخی شاهد رنگ قرمز خواهید بود. در حالت کلی زمانیکه یک رنگ با پایه های آبی را به موی زرد و یا طلایی بزنید نتیجه آن سبز خواهد شد.

شیک ترین و جدیدترین رنگ مو ۱۴۰۱

جدیدترین رنگ مو 1401

اگر طرفدار موهای روشن هستید، امسال سال شماست. در سال جدید انواع رنگ های بلوند روشن مانند شامپاینی، شنی، کره ای و … مد شده است که توجه بسیاری از خانم های شیک و اهل مد را به خود جذب کرده است. حتی بسیاری از سلبریتی ها مانند بیلی آیلیش هم موهای بلوند روشن را برای سال جدید انتخاب کرده و تغییر چشمگیری در ظاهر خود ایجاد کرده است. در ادامه زیباترین رنگ موهای روشن امسال را معرفی می کنیم.

مدل رنگ مو جدید ۱۴۰۱

جدیدترین رنگ مو 1401

چطور رنگ مو را از روی پوست پاک کنیم؟ قبل از رنگ کردن مقداری وازلین به زیر خط رویش موها بزنید تا رنگ بر روی پوست شما قرار نگیرد. اگر فراموش کردید و پوست شما رنگ گرفت بسته به میزان غلظت رنگ بر روی پوست می توانید از راه های زیر استفاده کنید.

جدیدترین رنگ مو 1401

استفاده از پاک کننده آرایش ضد آب در صورت عدم حساسیت به مواد پاک کننده ناخن می توانید از مقداری استون استفاده کنید. اگر لکه کم رنگ است استفاده از دستمال تمیز و کمی روغن زیتون و یا نارگیل می تواند مشکل شما را برطرف کند.

نظرات