بازیگر نقش امید در سریال خودخواسته کیست + بیوگرافی و عکس های واقعی و سوابق

0

بازیگر نقش امید در سریال خودخواسته کیست + بیوگرافی محمد صدیقی مهر بازیگر نقش امید آهی در سریال خودخواسته و همسرش با زندگی شخصی و عکس های واقعی جنجالی او در ادامه از مجله حرف تازه همراه باشید و با این بازیگر آشنا شوید

بازیگر نقش امید در سریال خودخواسته کیست + بیوگرافی و عکس های واقعی و سوابق

بازیگر نقش امید در سریال خودخواسته کیست + بیوگرافی و عکس های واقعی

محمد صدیقی مهر که با بازی در تئاتر و فیلم شیطان وجود ندارد و سریال پس از آزادی به شهرت رسید، اخیرا در جدیدترین کار هنری در سریال خودخواسته در نقش امید آهی حضور دارد. با زندگی شخصی و هنری ایشان در ادامه آشنا شوید.

محمد صدیقی مهر بازیگر نقش امید آهی در سریال خودخواسته, در تاریخ ۲ اردیبهشت سال ۱۳۵۸ در تهران متولد شد، او دانش آموخته رشته بازیگری و دارای مدرک تحصیلی لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر و معماری است.

بیوگرافی محمد صدیقی مهر بازیگر نقش امید آهی در سریال خودخواسته

سوابق بازیگری

محمد صدیقی مهر بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و در نمایش هایی چون: بیوه های غمگین سالار جنگ، پشت در، دردسر بزرگ آقای مدیر، چی دا، سرآشپز پیشنهاد می کند، هزار شلاق، دولت ضعیفه و … نقش آفرینی کرده است.

اسم واقعی بازیگر نقش امید در سریال خودخواسته

او با بازی در فیلم تعارض به کارگردانی محمدرضا لطفی، فیلم شیطان وجود ندارد و فیلم کوتاه شناگر و فیلم سینمایی سرانجام و شناگر و … اشاره کرد.وارد سینما شد. جدیدترین کار هنری این بازیگر توانمند تئاتر کشورمان حضور در فیلم دسته دختران و فیلم سینمایی ماه بی بی است که هنور به اکران عمومی نرسیده است.

صدیقی مهر با بازی در سریال آخرین غزل به کارگردانی نادر برهانی مرند و بیژن صمصامی و سریال پس از آزادی در نقش پلیس وارد قاب تلویزیون شد.

بیوگرافی بازیگر نقش امید در سریال خودخواسته

بیوگرافی بازیگر نقش امید در سریال خودخواسته

محمد صدیقی مهر در سال ۱۴۰۰ با ایفای نقش در سریال خودخواسته در کاراکتر امید نظر مخاطبان را جلب کرده است.
او درباره نقش خود در سریال طنز خودخواسته گفته: «به هر حال برای بازیگرانی که در زمینه تئاتر فعالیت می‌کنند شرایط به گونه‌ای است که ممکن است تا مدت‌ها هیچ پیشنهادی برای بازی در سریال یا فیلم به آنها نشود.

عکس های واقعی بازیگر نقش امید در سریال خودخواسته

یعنی بستگی به یک‌سری عوامل دارد که بتوانند خودشان را در قاب تصویر هم محک بزنند که شانس هم در این زمینه بی‌تاثیر نیست.
«خیلی از فیلمسازها این ریسک را نمی‌کنند که با بازیگری که نمی‌شناسند، همکاری کنند. چه برسد به این که نقش اصلی کارشان را به او بسپارند. ترجیح می‌دهند با بازیگرانی که می‌شناسند همکاری کنند.

بازیگر نقش امید در سریال خودخواسته

اما آقای بذرافشان در این سریال به من لطف داشت و اعتماد کرد. همچنین تهیه‌کننده هم حمایت کرد و من نقش امید را بازی کردم. این مجموعه کمدی موقعیت است.
امید، آدمی است که در زندگی‌اش کارهای مختلفی را تجربه کرده و به نتیجه نرسیده، ولی مدام برای زندگی‌اش تلاش کرده و با بد شانسی روبه‌رو شده که حالا هم به خاطر یک هدف وارد زندان شده است».

 

نظرات