فیلم کامل تمسخر زشت هالک ایرانی توسط خارجی ها و واکنش ها را ببینید

2

فیلم کامل تمسخر سجاد غریبی هالک ایرانی توسط کاربران خارجی و واکنش ها را ببینید / پس از آبروریزی سجاد غریبی در مقابل مارتین فورد، خارجی ها شروع به مسخره کردن هالک ایران کردند که در فیلم و ویدئوی زیر مسخره کردن هالک ایرانی توسط خارجی ها و کاربران آمریکایی را ببینید:

فیلم کامل تمسخر زشت هالک ایرانی توسط خارجی ها و واکنش ها را ببینید

فیلم کامل تمسخر زشت هالک ایرانی توسط خارجی ها و واکنش ها را ببینید

پس از آبروریزی سجاد غریبی در مقابل مارتین فورد، خارجی ها شروع به مسخره کردن سجاد غریبی کردند، برخ کاربران خارجی در شبکه های اجتماعی با ساخت کلیپ های زشت به بدنساز کشورمان توهین کردند و صحنه هایی از کری خوانی او را به تمسخر گرفتند که در ویدئوی زیر ببییند:

بعد از منتشر شدن ویدیوی اولین رویارویی سجاد غریبی (هالک سابق ایران) با مارتین فورد انگلیسی واکنش‌های زیادی علیه این چهره در فضای مجازی منتشر شده است.

 

بسیاری از کاربران در اینستاگرام و سایت‌های خبری این تقابل را سوژه طنز قرار داده اند و البته برخی هم که از اندام واقعی غریبی شوکه شده بودند واکنش‌های تندتری نسبت به او انجام داده اند. اما در این بین یک طرح که او در صفحه شخصی اش منتشر کرده با واکنش‌های تندتری روبه رو شده است. در طرح منتشر شده مارتین فورد بر خلاف دنیای واقعی در دستان قهرمان اینستاگرامی ایران اسیر است و این موضوع باعث شده تا کامنت‌های تندی از سوی کاربران زیر این پست منتشر شود. موضوعی که در نهایت باعث شد تا کامنت‌های این پست توسط غریبی بسته شود.

روز گذشته ویدیویی از سجاد غریبی در صفحات مجازی منتشر شد که ایرانیان سراسر کشور را متاثر کرد. او که به هالک ایرانی شهرت دارد چندین ماه برای مارتین فورد یکی از سرشناس‌ترین فایتر‌های دنیا رجزخوانی کرد، اما در نهایت شرایط عجیبی در روز معارفه پیش آمد.

غریبی در این ویدیو با یک ضربه ساده از سوی فورد چندین متر به عقب پرتاب شد. نکته مهم‌تر اینکه در لحظه رخ به رخ شدن این دو فایتر مشخص شد غریبی حتی شبیه به چیزی که ما از او در صفحات مجازی دیدیم هم نبود!

متاسفانه خارجی ها هم شروع به تمسخر سجاد غریبی بدنساز کشورمان کردن 🙄
نظر شما چیه؟؟

2 دیدگاه در “فیلم کامل تمسخر زشت هالک ایرانی توسط خارجی ها و واکنش ها را ببینید

  1. علیرضا گفت:

    هادی چوپان عشقه تمام

  2. مشتری قدیمی سایت گفت:

    ۳۰۰ هزار دلار رو عشق است … آبروی ایران و ایرانی که سالهاست بازیچه دست سلبریدی های پول پرست شده … این هم روش

نظرات