دانلود کامل فیلم خندوانه مصطفی راغب خواننده محبوب با لینک مستقیم ببینید

0

دانلود کامل فیلم خندوانه مصطفی راغب خواننده محبوب با لینک مستقیم ببینید که ۱ اسفند ۱۴۰۰ مهمان فصل جدید خندوانه (خندوانه ۸) بود

دانلود کامل فیلم خندوانه مصطفی راغب خواننده محبوب با لینک مستقیم ببینید

دانلود کامل فیلم خندوانه مصطفی راغب خواننده محبوب با لینک مستقیم ببینید

دانلود کامل برنامه خندوانه مصطفی راغب در فصل هشتم خندوانه همراه با لینک مستقیم دانلود مستقیم برنامه خندوانه مصطفی راغب با تیزر و بخش‌هایی از حضور شب گذشته مصطفی راغب در برنامه خندوانه و آواز خوانی از زنده تا دانلود آهنگ مصطفی راغب در خندوانه و ماجرای عاشق شدن و خواننده شدن و آواز زنده راغب در برنامه خندوانه و گفتگوی جذاب و دیدنی او که سوژه شبکه های اجتماعی شده را در ادامه با هم ببینیم:

۱ اسفند ۱۴۰۰ برنامه خندوانه در فصل جدید که فصل هشتم خندوانه است، میزبان مصطفی راغب خواننده محبوب کشورمان بود. او اجرای زنده ای برای رامبد جوان و مخاطبان شبکه نسیم به نمایش گذاشت که باعث شگفتی و تعجب همه شد.

 

مصطفی راغب با نام هنری راغب در سال ۱۳۶۸ در تهران متولد شده است،وی بزرگ شده شهر تاریخی یزد خواننده جوان و خوش صدای پاپ ایرانی می باشد.از ۶ سالگی با خوانندگی و نقاشی و بازیگری وارد دنیای هنرشد.راغب در جشنواره های مختلفی موفق به کسب بیش از بیست عنوان برتر در زمینه های مختلف شده است. تمامی حقوق مرتبط و فعالیت های هنری راغب متعلق به موسسه ی فرهنگی هنری آوازی نو می باشد.
راغب را بیشتر بشناسید

دانلود کامل فیلم خندوانه مصطفی راغب خواننده محبوب با لینک مستقیم ببینید

راغب در ابتدا با قرائت کلام وحی و با توجه به تسلط بر مقام های موسیقی عرب و ایرانی توانست ضمن کسب رتبه های متعدد کشوری در زمینه های قرائت نظر اساتید خود را جلب نماید.

این خواننده جوان که خود مدرس آواز ایرانی می باشد.فعالیت رسمی خوانندگی خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز نموده وی تاکنون آهنگ هایی مانند،همینه عشق، چشم های تو، صدای باران، نرو، شب یلدا و… را منتشر کرده است.

آثار راغب با همکاری هنرمندانی چون علی قمصری، فرید سعادتمند، عبدالجبار کاکائی، بابک بابائی و… تولید شده است.

دراین مقطع زمانی خوانندگان نوظهوری پا به عرصه موسیقی گذاشتند که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند که راغب ، رضا بهرام ، علی رضا طلیسچی و ….نیز از همین افراد می باشد که در ادامه توضیحات بیشتری خواهیم داد.

فصل هشتم خندوانه (خندوانه ۸) را از دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه از ۱۸ آبان ۱۴۰۰ در ساعت ۲۳ از شبکه نسیم با اجرای رامبد جوان و جناب خان با حضور چهره های ورزشی و بازیگران چون مهران غفوریان و مهمانان جدید دیگر و کمدین هایی چون مجید افشاری، میثم درویشان‌پور، امیرحسین قیاسی و ابوطالب حسینی و … و مسابقه خنداننده شو ۳ تماشا کنید

 

نظرات