خلاصه داستان و بازیگران فیلم تا فردا + بیوگرافی و عکسهای بازیگران

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم تا فردا با نقش + داستان کامل و تصاویر بازیگران فیلم تا فردا با معرفی عوامل و زمان و شبکه پخش از مجله حرف تازه مشاهده نمایید. این فیلم زیبا و دیدنی قرار است در جشنواره برلین نمایش داده شود. قبل از دیدن آن بهتر است با داستان و بازیگران آن آشنا شوید تا در زمان دیدن این فیلم از آن لذت ببرید.

فیلم تا فردا

اسامی بازیگران فیلم تا فردا با نقش + داستان و بیوگرافی بازیگران

فیلم سینمایی تا فردا به تهیه‌کنندگی نیکی کریمی و کارگردانی علی عسگری و نویسندگی علیرضا خاتمی و علی عسگری به پایان فیلمبرداری رسید.
(تا فردا) محصول مشترک ایران و فرانسه است.
علیرضا خاتمی پیش از این جایزه بهترین فیلمنامه را از جشنواره ونیز دریافت کرده است.
‌‎علی عسگری، کارگردان این فیلم و عضو آکادمی اسکار، پیش از این با فیلم سینمایی(ناپدید شدن)در جشنواره‌های ونیز و تورنتو و با فیلم‌ کوتاه(بچه)، در جشنواره ونیز حضور داشته؛ همچنین فیلم‌های کوتاه او (بیشتر از دو ساعت) و (سکوت) در جشنواره‌ کن،نامزد نخل طلا شده‌اند.

موضوع و خلاصه فیلم تا فردا

کار نیکی کریمی تمام شد، «تا فردا» که محصول مشترک ایران و فرانسه است، به صورت مشترک توسط «علیرضا خاتمی» و «علی عسگری» نوشته شده است.

فیلم تا فردا

این فیلم روایتی جالب و دیدنی درباره ی حماسه ۳۴ روزه مقاومت شهر خرمشهر در دوران دفاع مقدس است و همچنیم گفته می شود نقشی متفاوت در کارنامه نیکی کریمی محسوب می شود که بسیار جذاب و دیدنی است.

از جمله این بازیگران می توان از پردیس شیروانی , صدف عسگری , غزل شجاعی , کتایون سالکی و امیررضا رنجبران نام برد. این فیلم به کارگردانی علی عسگری و تهیه کنندگی نیکی کریمی بازیگر و کارگردان کار درست سینما ساخته شده است. این ملودرام با معضلی که در جامعه وجود دارد داستان دختری را به تصویر کشیده است که ……

بیوگرافی بازیگران فیلم تا فردا

ازجمله بازیگران این فیلم سینمایی میتوان به:
‌‎ صدف عسگری
غزل شجاعی
بابک کریمی
امیررضا رنجبران
نویان آبدردیده
نهال دشتی
کتایون سالکی و…که به عنوان بازیگران اصلی (تا فردا)، به ایفای نقش می‌پردازند اشاره کرد.

بیوگرافی صدف عسگری

فیلم تا فردا

صدف عسگری متولد ۵ مهر ۱۳۷۶ در تهران ، بازیگران سینما و تلویزیون است

فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی می باشد که از کار در فروشگاه و کافی شاپ شروع کرد تا اینکه از ۲۰ سالگی وارد سینما شد و حالا می درخشد.

سال ۱۳۹۶ به دعوت دایی اش علی در اولین فیلم بلند او بنام ناپدید شدن جلوی دوربین رفت که این فیلم در بخش افق های جشنواره ۷۴ فیلم ونیز اکران شد

او سپس با اکران این فیلم در جشنواره Fiumicino ایتالیا جایزه بهترین بازیگر را گرفت.

بیوگرافی غزل شجاعی

فیلم تا فردا

غزل شجاعی متولد ۲۳ شهریور ۱۳۷۳ بازیگر سینما و تلویزیون ایزان است.
این بازیگر ، بازی در نمایش های «آوازهای عاشقانه ی یک درنا» ، «آوای بازگشتگان» ، «کله پوک ها» ، «وقت ناهار» ، «ماجرای عجیب سگی در شب» ، فیلم کوتاه «زرد پاییزی» و سریال «کیمیا» را در کارنامه ی هنری خود دارد.
او تجربه بازی در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار را دارد.

این مجموعه تلویزیونی که براساس فیلم‌نامه‌ای از مسعود بهبهانی نیا ساخته شده، با محوریت زندگی بانوی جوانی به نام «کیمیا پارسا» با بازی مهراوه شریفی‌نیا در سه مقطع زمانی قبل و حین انقلاب، آغاز جنگ، دوران جنگ ایران و عراق و زمان حال روایت می‌شود.

سایر عوامل

عوامل این فیلم عبارتند از:
‏‎جانشین تهیه کننده: سعید پاکستانی/ مجری طرح، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: سعید مسرور/ مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا / مدیر تولید: سعید پاکستانی/تدوین‌گر: احسان واثقی/طراح صحنه و لباس: محمد حسین کرمی/صدابردار: رضا حیدری/صداگذار: حسین قورچیان/طراح گریم: امیر ترابی/ مدیر تبلیغات و رسانه: فرنوش آباء/ عکاس: پوریا نوری/منشی صحنه: ساناز هرندی/ پشتیبانی و دستیار تولید: کامبیز فیروزی دانا / تهیه‌کنندگانِ فرانسوی: رافائله دلوش و نیکولاس سنفوت/ دستیار تدوین‌گر: سهیل عسگری/ دیگر دستیاران کارگردان: گلناز کاووسی، رضا سیدی/ دستیار اول فیلم‌بردار: هاشم درزی/ نور پرداز: رحیم کمری/ دستیار دوم فیلم‌بردار: مسلم میرشکاری/ مجری نور: فردین صلاحی/ اپراتور دوربین: امیر غیور/ دستیار صدا: ایمان بازیار/ اجرای چهره پردازی: پگاه قنبری، سیاوش روهنده/ مدیر تدارکات: امیر زره نازی/ فیلمبردار پشت صحنه: ریرا آهنی

نظرات