تعبیر دیدن کلید در خواب

1

تعبیر دیدن کلید در خواب

تعبیر خواب کلید : داشتن کليد در خواب خوب است بخصوص اگر بتوانيد به مدد کليد قفل در بسته اي را بگشائيد و پشت آن در نيز چيزهاي خوب بيابيد و ببينيد. کليد درخواب تقريبا همان تعبيري را دارد که در بيداري از کليد انتظار داريم. کليد وسيله اي است براي گشودن قفل ها و در هاي بسته و در خواب نيز به توانائي انجام امور مشکل تعبير مي شود. اگر در خواب ببينيد کليدي بزرگ داريد که نمي دانيد که به کدام قفل مي خورد خواب شما مي گويد قدرت انجام کارهاي بزرگ را خواهيد يافت ولي فرصت و موقعيت به دست نمي آوريد.

تعبیر خواب کلید

تعبیر خواب کلید امام جعفر صادق (ع)

ديدن كليد در خواب بر هشت وجه است:

اول: بشارت.

دوم: فرج ازغم.

سوم: شفا از بيماري.

چهارم: يافتن مراد.

پنجم: قوت دين.

ششم: گذاردن حاجت.

هفتم: اجابت دعا.

هشتم: علم.

تعبیر خواب کلید محمد بن سيرين

ديدن كليد، دليل بر مردي بود گشاينده كارها و ظفر يافتن بر دشمن. اگر بيند كه كليد بسيار داشت، دليل است كه بزرگي يابد.

تعبیر خواب کلید حضرت دانيال

اگر در خواب بيند كه كليد آهنين داشت، دليل قوت بود. اگر كليد مسين داشت يا برنجين، دليل است كه سخنش گيرا شود. اگر كليد را چوبين بيند، دليل كه منفعت آن كمتر بود. اگر بيند كه كليدِ سيمين داشت يا زرين، دليل كه مال حاصل كند.

تعبیر خواب کلید جابر مغربی

اگر بيند كه قفل را نتوانست گشود و كليد ضايع شد، تاويلش به خلاف اين است. اگر بيند كه به كليد قفل گشود، دليل است كه زن خواهد و كنيزك خرد.

تعبیر خواب کلید منوچهر مطيعي تهراني

داشتن کليد در خواب خوب است بخصوص اگر بتوانيد به مدد کليد قفل در بسته اي را بگشائيد و پشت آن در نيز چيزهاي خوب بيابيد و ببينيد. کليد درخواب تقريبا همان تعبيري را دارد که در بيداري از کليد انتظار داريم. کليد وسيله اي است براي گشودن قفل ها و در هاي بسته و در خواب نيز به توانائي انجام امور مشکل تعبير مي شود.

اگر در خواب ببينيد کليدي بزرگ داريد که نمي دانيد که به کدام قفل مي خورد خواب شما مي گويد قدرت انجام کارهاي بزرگ را خواهيد يافت ولي فرصت و موقعيت به دست نمي آوريد. اگر ببينيد قفل بزرگي هست و شما کليد کوچکي در دست داريد براي انجام کاري بزرگ احساس حقارت و کوچکي خواهيد کرد يا امکان به دست نمي آوريد.

اگر در خواب ببينيد قفل و کليد آشنائي هست اما شما نمي توانيد آن را بگشائيد با مشکي رو به رو مي شويد که از حل آن در مي مانيد. اگر ببينيد ديگري کليد مي سازد و به شما مي دهد خدمتي در حق شما انجام مي دهد و راه موفقيت را به رويتان مي گشايد. اگر ديديد خودتان داريد کليد مي سازيد تدبير کاري را مي کنيد.

اگر در خواب ببينيد کليد شما در قفل شکست در کاري شکست مي خوريد و گرفتار استيصال مي شويد. اگر ببينيد با کليدي دري را قفل مي کنيد زيرکانه رازي را از ديگران پنهان نگه مي داريد. همه اين ها در صورتي است که کليد محور خواب شما باشد.

تعبیر خواب کلید لوک اویتنهاو

یافتن آن : شما از یک دام رهایی خواهید یافت

گم کردن آن : بگو مگو

آن را به همراه داشتن : پس اندازهایتان به شما کمک بسیار خواهد کرد

باز کردن یک در بسته با کلید : به شما مظنون خواهند شد

تعبیر خواب کلید آنلی بیتون 

۱ـ دیدن کلید در خواب ، دلالت بر تغییرات غیرمنتظره دارد .

۲ـ اگر در خواب دسته کلید خود را گم کنید ، علامت آن است که اتفاقاتی نامطلوب بر شما تأثیر می گذارد .

۳ـ اگر در خواب کلیدی پیدا کنید ، نشانه آن است که در حرفه خود تغییری خواهید داد و اعضای خانواده از آن پس در صلح و آرامش به سر خواهند برد.

۴ـ دیدن کلید شکسته در خواب ، علامت جدایی از دیگران در اثر مرگ یا حسادتهاست .

۵ـ اگر دختری خواب ببیند کلید صندوق زیورآلات خود را گم کرده است ، نشانه آن است که با نامزد خود اختلاف پیدا خواهد کرد . و از این بابت رنج خواهد کشید . اما اگر خواب ببیند با کلیدی دری را می گشاید ، نشانه آن است که به نامزد خود بیش از حد اعتماد می کند . اما اگر خواب ببیند با کلیدی دری را قفل می کند ، نشانه آن است که در انتخاب همسر توفیق می یابد .

اگر خواب ببیند کلیدی را دور می اندازد ، نشانه آن است که در گفتگوهایش با دیگران درست نمی تواند داوری کند و برای همین به شهرت خود آسیب می رساند .

تعبیر خواب کلید در سر زمین رویاها

شما یک کلید دارید : خشم بزرگی شما را فرا میگیرد .

کلید شما شکسته : بیماری

تعدادی کلید پیدا می کنید : آرامش و امنیت در خانواده

کلیدهایتان را گم می کنید : روابط شما به ناکامی برمی خورند .

کلیدهایتان را به شخصی می دهید : شانس برای شما و خانواده.

1 دیدگاه در “تعبیر دیدن کلید در خواب

  1. نیکی گفت:

    Salamm

نظرات