اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال آتش در گلستان با نقش+ داستان عکس واقعی بازیگران

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال آتش در گلستان با نقش+ داستان عکس واقعی بازیگران

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال آتش در گلستان با نقش+ داستان کامل و عکس واقعی بازیگران سریال تلویزیونی آتش در گلستان پرویز شیخ هادی شبکه پنج درباره طاهره دباغ همراه با بازی مرجان قمری (نقش اصلی) و فریدون محرابی (نقش اصلی) و مهران نائل و تعدادای بازیگر سرشناس تئاتر و سینمای ایران و تعداد قسمت ها و همه چیز درباره سریال آتش در گلستان محصول سال ۱۴۰۰ شبکه ۵ سیما در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال آتش در گلستان با نقش+ داستان عکس واقعی بازیگران

بیوگرافی بازیگران سریال آتش در گلستان با عکس و اسامی

سریال «آتش در گلستان» جدیدترین سریال تلویزیونی ارزشی و انقلابی تلویزیون است که به کارگردانی پرویز شیخ‌‌طادی و تهیه کنندگی سید حامد حسینی می باشد.
اتش در گلستان به کارگردانی پرویز شیخ طادی و تهیه‌کنندگی سید حامد حسینی از شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. این سریال در ۳۰ قسمت تولید شده که میتوانید از ۳۰ بهمن از شبکه ۵ تلویزیون تماشا کنید

این سریال که پیش از این «خداحافظ مادر» نام داشت، روایتگر قصه‌ای زنانه و در عین حال حماسی در خطه غرب کشور است که در سال ۱۳۵۸ اتفاق می‌افتد و مرضیه حدیدچی معروف به طاهره دباغ در شکل‌گیری این قصه احساسی حماسی نقش موثری دارد.

طاهره دباغ که به او لقب مادربزرگ انقلاب را داده‌اند، چریک مسلح و زندانی سیاسی در زمان حکومت پهلوی بود که در دوران تبعید امام خمینی (ره) در پاریس محافظ شخصی خانواده ایشان بود.

بیوگرافی بازیگران سریال آتش در گلستان

اسامی تمامی بازیگران سریال آتش در گلستان

لیست اسامی بازیگران سریال اتش در گلستان عبارتند از : مرجان قمری، پانته‌آ سیروس، فریدون محرابی، مهران نائل، فرید قبادی، داریوش فائزی، آرزو تاج نیا و مهری آل آقا بازیگران سریال «آتش در گلستان» هستند.

سریال اتش در گلستان به کارگردانی پرویز شیخ طادی محصول سال ۱۴۰۰ و با بازی بازیگران معروفی چون؛ مرجان قمری، پانته آ سیروس ، فریدون محرابی، مهران نائل، فرید قبادی، داریوش فائزی و آرزو تاج نیا و جمعی از بازیگران سرشناس ایرانی ساخته شده و روایتگر زندگی و مبارزات مرضیه حدیدچی (طاهره دباغ) است

اسامی بازیگران سریال آتش در گلستان .

موضوع و خلاصه داستان سریال آتش در گلستان

آتش در گلستان بخش های از زندگی طاهره دباغ (مرضیه حدیدچی) و نقش تاثیرگذار او در اوایل انقلاب اسلامی و مبارزات سیاسی‌ او را به تصویر می کشد.

مرضیه دباغ چریک مسلح و زندانی سیاسی در زمان حکومت پهلوی بود که به او لقب مادربزرگ انقلاب را دادند

طاهره دباغ یکی از بانوان مبارز انقلاب اسلامی است که فعالیت ها و حرکت های سیاسی خود را از سال ۱۳۴۶ آغاز کرده و تا پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد. یکی از فعالیت های جالب توجه دباغ در عرصه سیاست به ویژه سیاست خارجی، سفر او برای رساندن پیام تاریخی امام خمینی (ره) به گورباچف در سال ۱۳۶۷ بود.

سریال اتش در گلستان

شخصیت واقعی طاهره دباغ در سریال آتش در گلستان

مرحومه دباغ در دوران تبعید امام خمینی(ره) در پاریس محافظ شخصی خانواده ایشان بود. دباغ از زندانیان سیاسی است که سابقه شکنجه با دستگاه آپولو را داشته و خاطرات وی از این شکنجه‌ها در کتابی ثبت شده است.

طاهره دباغ، عضو شورای مرکزی جمعیت زنان انقلاب اسلامی و قائم مقام دبیرکل جمعیت زنان جمهوری اسلامی بود که روز پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ پس از گذراندن دوره‌ای بیماری دار فانی را وداع گفت.

عکس های بازیگران سریال آتش در گلستان

لیست اسامی هنرمندانی که در این سریال حضور دارند عبارتند از : مرجان قمری (طاهره دباغ) ، پانته آ سیروس ، فریدون محرابی، مهران نائل ، فرید قبادی، داریوش فائزی و آرزو تاج نیا و گلبرگ محمدی (نوشین) و امید شوندی و … که در سریال آتش در گلستان نقش آفرینی می کنند.

مرجان قمری بازیگر نقش طاهره دباغ

بیوگرافی مرجان قمری بازیگر نقش مرضیه دبلاغ در سریال آتش در گلستان

مرجان قمری بازیگر نقش مرضیه حدیدچی یا طاهره دباغ متولد سال ۱۳۶۶ در تهران است. او یکی از بازیگران تئاتر است که تاکنون در چند فیلم سینمایی نیز ایفای نقش کرده است.

مرجان قمری در سال ۱۳۸۸ با سریال «دوازده ساعت» جلوی دوربین رفت و پیش از آن بیشتر او را در صحنه تئاتر دیده‌ایم. در سینما هم می‌توان به بازی تحسین‌برانگیزِ او در «متری شیش و نیم» سعید روستایی اشاره کرد.

 

  • فرید قبادی

بازیگران سریال آتش در گلستان پرویز شیخ طادی

 

فرید قبادی بازیگر متولد در سال ۱۳۵۳ در تهران متولد شد. او دارای مدرک تحصیلی کاردانی رشته‎ی روانشناسی از دانشگاه خوارزمی است.

او نخستین بار در سینما در سال ۱۳۹۳ در سن ۴۰ سالگی با فیلم “جاده شهریار” به کارگردانی وحید قاضی میرسعید دیده شد.

  • فریدون محرابی

بازیگران سریال آتش در گلستان

فریدون محرابی متولد ۱ فروردین ۱۳۵۸، دارای مدرک کارشناسی بازیگری از دانشگاه هنر و معماری و فوق‌‌ لیسانس کارگردانی و بازیگری از دانشکده‌ سینما و تئاتر،کارگردان و بازیگر رادیویی و بازیگر تلویزیون و سینما است. اصلی ترین فعالیت فریدون محرابی کارگردانی رادیو است و یکی از معروف ترین کارگردانان رادیویی به حساب می آید. وی همچنین علاوه بر کارگردانی خودش عم به عنوان بازیگر در نمایش های رادیویی فعالیت دارد.

  • آرزو تاج نیا

آرزو تاج نیا در نقش دختر مرضیه دباغ را بازی می کند که یکی از مبارزان دوران انقلاب است.

عکس بازیگران سریال آتش در گلستان

 

عوامل سریال اتش در گلستان

عوامل این سریال عبارتند از:
نویسنده و کارگردان: پرویز شیخ طادی، مدیر تصویربرداری: عبدالله عبدی‌نسب، تدوینگر: خلیل محمدی، صدابردار: علی قاسمی، طراح صحنه: بابک پناهی، طراح گریم: داریوش صالحیان، طراح لباس: مریم جعفری، جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: مهدی شیخ‌طادی، طراح بدلکاران: مهدی جوزی، آهنگساز: ستار اورکی، مهران اکرمی، مدیر تصویربرداری فاز دوم: احسان اسکندری، اصلاح رنگ و نور: لابراتوار دیجیتال پیشگامان سینمای آریا، صداگذار: امیرحسین صادقی، مدیران تولید: حسین کشاورز، حسین فلاح، مدیران تدارکات: حسین آزادی، سجاد حسینی، ناظر کیفی: محمدرضا معصوم‌زادگان، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا.

 

نظرات