بیوگرافی فریدون محرابی بازیگر و همسرش + عکس های خانوادگی و اینستاگرام

0

بیوگرافی فریدون محرابی بازیگر و همسرش + عکس های خانوادگی و ماجرای ازدواج و همسر فریدون محرابی بازیگر و گوینده رادیو و دوبلور همراه با سوابق بازیگری و شخصی با تصاویر و عکس های جدید اینستاگرامی این هنرمند کشورمان با ما در ادامه از مجله حرف تازه همراه باشید

بیوگرافی فریدون محرابی بازیگر و همسرش + عکس های خانوادگی و اینستاگرام

بیوگرافی فریدون محرابی

فریدون محرابی, متولد اول فروردین ۱۳۵۸ در تهران, بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون ، گوینده رادیو ، دوبلور و کارگردان تئاتر است, او دارای مدرک تحصیلی کارشناسی پیوسته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی کارشناسی ارشد بازیگری و کارگردانی دانشگاه هنر می باشد.

وی هم‌اکنون به‌عنوان مدرس نیز در دانشکده سینما و تئاتر فعالیت دارد و پایه ثابت تیم داوران جشنواره‌های رادیویی در عرصه تئاتر نیز بوده است

بیوگرافی فریدون محرابی بازیگر و همسرش + عکس های خانوادگی و اینستاگرام

نسبت فریدون محرابی با اسماعیل محرابی و آشا محرابی

فریدون محرابی بازیگر هیچ نسبتی با اسماعیل محرابی و آشا محرابی دو بازیگر ایرانی ندارد و صرفا تشابه فامیلی است. در برخی رسانه ها گفتند که فردوبن محرابی برادر آشا محرابی است که این خبر صحت ندارد و نام پدر ایشان حسین است و در حالیکه پدر خانم آشا محرابی، اسماعیل محرابی بازیگر پیشکسوت است. فریدون محرابی در خرداد ۱۳۹۴ پدر بزرگوارش را از دست داد

نسبت فریدون محرابی با اسماعیل محرابی و آشا محرابی

ازدواج و همسر فریدون محرابى کیست

فریدون محرابى به تازگی ازدواج کرده و با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت: کوه بیستون من! تو شعر نابى…. نمى سرایمت! تو را زندگى مى کنم. پى نوشت: آرزوى خوشبختى و شادى براى همه دارم، دعاى خوبى و خوشبختى پدر و مادر پشت و پناه همه ى ما، مهر و نوازش خداوند بر زندگیهامون.

عکس های جدید ازدواج و همسر فریدون محرابی

سوابق بازیگری

آقای محرابی یکی از بازیگران و کارگردانان و گویندگان رادیویی موفق است که اصلی ترین فعالیتش در زمینه کارگردانی رادیو است و یکی از معروف ترین کارگردانان رادیویی به حساب می آید. محرابی از پدرش حسین محرابی و مرحوم حمید سمندریان به‌عنوان اولین و مهم‌ترین استادان بازیگری‌اش یاد کرده است.

وی در سریال هایی مانند : مدار صفر درجه، مرگ تدریجی یک رویا، به کجا چنین شتابان، آشپزباشی و خانه بی پرنده و … به ایفای نقش پرداخت و در سال ۱۳۹۴ با «سیانور» در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد و در فیلم های سینمایی شماره ۱۷ سهیلا و نقش آفرینی کرد.

زندگی شخصی فریدون محرابی بازیگر و گوینده رادیو

 

شروع فعالیت در رادیو

محرابی از دوران دانشجویی فعالیتش در نمایش‌های رادیویی را آغاز کرد و در حال حاضر سال‌هاست یکی از پرکارترین هنرمندان نمایش‌های رادیویی به شمار می‌آید. او سابقه کارگردانی نمایش‌های برجسته رادیویی از جمله «شاه لیر»، «ربه‌کا»، «طبل حلبی» و … را دارد.

فریدون محرابی در اولین کارگردانی نمایش رادیویی‌ خود، توانست جوایز و افتخارات زیادی در جشنواره‌های بین‌المللی و داخلی کسب کند. خسرو فرخزادی، مهین نثری، صدرالدین شجره، بهزاد فراهانی، ثریا قاسمی، زنده‌یاد احمد آقالو و ژاله علو اساتید وی در عرصه رادیو بوده‌اند.

فیلم ها و سریال های فریدون محرابی

ورود به سینما و تلویزیون

ایشان در سال ۱۳۸۲ برای اولین با بازی در فیلم سینمایی «صبحانه‌ای برای دو نفر» وارد سینما شد و سپس با بازی در در مجموعه‌ تلویزیونی «مدار صفر درجه» وارد قاب تلویزیون شد.

عکس های جدید فریدون محرابی و همسرش

بازی در سریال خداحافظ مادر

آقای محرابی در جدیدترین کار بازیگری خود در سریال خداحافظ مادر به کارگردانی پرویز شیخ طادی و فیلم سینمایی ماه بی بی ایفای نقش کرده است.

سوابق کاری فریدون محرابی

سیانور
یک لحظه دیرتر (۱۳۹۱)
به کجا چنین شتابان (۱۳۸۸)
فسیل زنده (۱۳۸۶)
خانه ای در شن (۱۳۸۲)
صبحانه ای برای دونفر (۱۳۸۲)

فیلم ماه بی بی

عکس های جدید اینستاگرامی فریدون محرابی

اینستاگرام فریدون محرابی

صفحه رسمی وی در شبکه اجتماعی ایسنتاگرام را با نشانی دنبال کنید، البته خصوصی و دور از دسترس عموم قرار دارد

 

نظرات