بیوگرافی و عکس های مهران نائل بازیگر نقش کامیار در سریال دلدار

1

بیوگرافی و عکس های مهران نائل بازیگر نقش کامیار در سریال دلدار

مهران نائل بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر را در بیوگرافی شخصی و حرفه ای به همراه عکسهای خانواده و همسر و آدرس اینستاگرام در سایت حرف تازه مشاهده کنید.

بیوگرافی مهران نائل

بازیگر ایرانی در سال ۱۳۶۰ در شهر اصفهان به دنیا آمده و در زمینه بازیگری در تلویزیون، سینما و تئاتر فعالیت دارد.
وی فارغ التحصیل رشته لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی می باشد.
از شاخص ترین نقش های اخیر او میتوان به بازی در سریال شهرزاد ۱، ۲ و ۳ اشاره کرد.

مهران نائل

شروع بازیگری

مهران نائل بطور جدی از سال ۱۳۸۶ وارد بازیگری در سینما شده و اولین نقشی که در سینما ایفا کرده در فیلم آخرین نقش بوده و سپس در آثاری چون اتدبوس شب ، کیمیا و خاک ، سریال در مسبر زاینده رود و سریال نمایش خانگی شهرزاد در هر سه فصل بازی کرده است.

 

مهران نائل

او درباره بازی در سریال شهرزاد می‌گوید: مقابل دوربین حسن فتحی، آدم محکوم به خوب بودن است نقش “نادر ارشد” از جهات بسیاری برایم ارزشمند است. فیلمنامه خوب، ایفای نقش مقابل دوربین کارگردانی کاربلد و با تجربه و بودن میان بازیگرانی که آنها را دوست دارم و بسیار حرفه‌ای‌اند برایم افتخار بود و ارزشمند است.

مهران نائل

علاوه بر بازیگری در کارگردانی نیز فعالیت دارد و فیلم «تعبیر خواب» را با بازی شهاب حسینی، حمید ابراهیمی، الهه حسینی، محمد ابهری و رضا آشتیانی برعهده داشت
از افتخاراتش در زمینه سینما این بوده که در سال ۱۳۹۱، کاندیدای دریافت چهار جایزه از پانزدهمین جشنواره بین ‏المللی فیلمهای پلیسی مسکو و برنده جایزه ویژه هیات داوران بهترین کارگردانی و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد. وبرنده جایزه بهترین کارگردانی از دومین جشنواره سراسری میلاد سرخ و همچنین کاندیدای بهترین کارگردانی،فیلم و فیلمنامه از جشنواره فیلم دهلی ۱۳۹۲٫ کاندیدای بهترین کارگردانی و بهترین فیلم از جشنواره فیلمهای مذهبی رم. کاندیدای بهترین کارگردانی و برنده جایزه بهترین تدوین از جشنواره فیلمهای تلویزیونی ۱۳۹۲ شد.

مهران نائل

مهران نائل بازیگر نقش کامیار در سریال دلدار

وی بتازگی در سریال دلدار به کارگردانی برادران محمودی در سال ۹۸ در ماه رمضان در نقش کامیار همسر قبلی رونا نقش آفرینی کرده است.

عوامل فیلم می‌گویند یکی از بهترین بازی‌ های مهران نائل در این سریال اتفاق افتاده‌ و می‌توان گفت یک گام بلند در مسیر شهرتش برداشته شده‌ است.

 

مهران نائل

همسر مهران نائل 

ازدواج کرده اما از زندگی شخصی او اطلاعاتی در دست نیست. او به موسیقی نیز علاقه‌مند است و سه تار هم می‌نوازد

مهران نائل

فیلم سینمایی

اتوبوس شب

کیمیا و خاک

تعبیر خواب

سریال های تلویزیونی

خانهٔ کاغذی

در مسیر زاینده رود

گل‌های گرمسیری

تاکسی شانس

راستش را بگو

عملیات ۱۲۵

دولت مخفی

آسپرین

شهرزاد

بچه مهندس

عکس های مهران نائل

در ادامه تصاویر بیشتر را مشاهده کنید.

مهران نائل

همچنین در چند تله تئاتر چون سه پاس، خانم سویج عجیب، تئاترچهار حکایت از چندین حکایت رحمان ، آفتاب از میلان طلوع می‌کند، داستان عامه پسند، ادیپ در راه، دژاوو،…. هنرنمایی کرده است.

مهران نائل

مهران نائل

مهران نائل

 

1 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های مهران نائل بازیگر نقش کامیار در سریال دلدار

  1. مهران گفت:

    خیلی ممنون

نظرات