اسامی و بیوگرافی مهمانان فصل پنجم جوکر فیلیمو نوروز ۱۴۰۱ + عکس مهمانان جوکر ۵

2

اسامی مهمانان فصل پنجم جوکر فیلیمو لورفت و قرار است در ایام عید نوروز ۱۴۰۱ با حضور پزمان جمشیدی و مجید واشقانی و اکبر عبدی و حامد آهنگی و محمدرضا علیمردانی و مهران غفوریان و سیروس میمنت پخش شود. با عکس ها و بیوگرافی مهمانان فصل ۵ جوکر همراه با معرفی کامل شرکت کنندگان و مهمانان فصل پنجم سریال ایرانی جوکر و حضور کمدین ها و هنرمندان ایرانی با زمان پخش در نوروز ۱۴۰۱ و اسامی برنده جوکر ۵ لورفت در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

اسامی و بیوگرافی مهمانان فصل پنجم جوکر فیلیمو+ عکس مهمانان فصل 5 جوکر

اسامی و بیوگرافی مهمانان فصل پنجم جوکر فیلیمو+ عکس مهمانان فصل ۵ جوکر ۵

مهمانان فصل پنجم جوکر از بازیگران و چهره های معروف و سرشناس سینما و تلویزیون هستند که عبارتند از مهران غفوریان، مجید واشقانی، علی اوجی، اکبر عبدی، سیروس میمنت، حامد آهنگی و محمدرضا علیمردانی، علی مسعودی امیرحسین صدیق از بازیگران این فصل جوکر هستند

فصل چهارم جوکر با معرفی برنده سریال جوکر ۴ که یوسف صیادی است به اتمام رسید و مهمان های فصل پنجم سریال جوکر ایرانی و شرکت کنندگان جوکر ۵ معرفی شدند

گفتنی است که فصل چنجم اخرین فصل سری اول جوکر هست و پس از آن مرحله نیمه نهایی سریال جوکر با حضور برندگان فصل اول تا پنجم تولید و پخش خواهد شد.

پس از پخش ۴ فصل از برنامه جوکر حالا میهمانان فصل پنجم نیز مشخص شدند. بر این اساس اشخاص زیر در این فصل حضور خواهند داشت:

مهران غفوریان، مجید واشقانی، علی اوجی، اکبر عبدی (زامبی جوکر ۵)، سیروس میمنت، حامد آهنگی و محمدرضا علیمردانی و علی مسعودی و امیرحسین صدیق از بازیگران این فصل جوکر هستند

رئالیتی شوی جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی با میزبانی و اجرای سیامک انصاری است که در از آذر ماه ۱۴۰۰ از طریق سرویس استریمینگ فیلیمو شروع به پخش کرده و تاکنون چهار فصل آن با حضور بازیگران و چهره های سینما از پلتفرم فیلیمو پخش شده است.
جوکر یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر واقع‌نما است که توسط احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی کارگردانی شده‌است. این مجموعه از ۶ آذر ۱۴۰۰ در سرویس استریمینگ فیلیمو به نمایش درآمد. این مجموعه با استقبال بالایی از سوی بینندگان مواجه شده‌است

مراحل بازی

تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی و … در یک اتاق در بسته برای خنداندن یک دیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندند. سریال جوکر با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته شده‌است.

برندگان فصل اول و دوم و سوم جوکر عبارتند از:

فصل اول سهیل مستجابیان
فصل دوم هومن برق نورد
فصل سوم علیرضا استادی

مهمانان فصل پنجم جوکر

نسخه خارجی جوکر

مسابقه جوکر برنامه‌ای است برگرفته از یک بازی معروف جهانی. در این بازی باید دیگران را خنداند و در عین حال نخندید. اولین بار یکی از مطرح‌ترین چهره‌های کمدی ژاپن این بازی را ابداع کرد و با نام Documental آن را ساخت. پس از موفقیت برنامه، شرکت آمازون پرایم ویدئو امتیاز آن را خرید و با نام LOL مخفف Last One Laughing اقدام به ساختن نسخه‌های اختصاصی آن در کشورهای مختلف کرده است.

مهمانان فصل اول جوکر

جوکر در هر فصل میزبان ۸ بازیکن است که در فصل نخست این چهره‌ها به مهمانی ما دعوت شده‌اند:

سام درخشانی
بیژن بنفشه‌خواه
امیرمهدی ژوله
امیر کاظمی
هوتن حاجی‌عبداللهی
سهیل مستجابیان
رضا نیکخواه
امین حیایی

بازیکنان فصل دوم مسابقه جوکر

در فصل جدید جوکر ۸ هنرمند دیگر به این مهمانی خاص دعوت شده‌اند. مهمانی‌ای که در آن، اگر بخندی، باختی.

هومن برق‌نورد
بهنام تشکر
آرش نوذری
سپند امیرسلیمانی
عباس جمشیدی
شهرام قائدی
ایمان صفا
وحید آقاپور

شرکت‌کنندگان فصل جوکر سوم

رضا شفیعی جم،

سیاوش چراغی پور،

بابک نهرین

حمید لولایی

میرطاهر مظلومی

علی استادی

سروش جمشیدی

امیر غفارمنش

بیوگرافی مهمانان فصل پنجم سریال جوکر

حامد آهنگی در جوکر ۵

حامد آهنگی بازیگر، مجری و کارگردان تلویزیون در لایو اینستاگرام خود از حضورش در فصل پنجم رئالیتی شوی «جوکر» خبر داد.

حامد آهنگی در این لایو اظهار کرده است که فصل پنجم «جوکر» آخرین فصل از این برنامه خواهد بود که با حضور آهنگی، مجید واشقانی و ۶ هنرمند دیگر در ایام نوروز ۱۴۰۱ پخش خواهد شد.

«جوکر» کاری‌ست از احسان علیخانی و گروهش در استودیو قرن جدید که به صورت اختصاصی برای فیلیمو تولید شده است.

سریال جوکر محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی است. این رئالیتی شو دارای چندین فصل است که در هر فصل ۸ نفر از هنرمندان کشور به رقابت می‌پردازند.

اسامی و بیوگرافی مهمانان فصل پنجم جوکر فیلیمو نوروز 1401 + عکس مهمانان جوکر 5

  • اکبر عبدی

اکبر عبدی مهمان فصل پنجم جوکر ، بازیگر سینما و تلویزیون در ۴ شهریور ۱۳۳۹ در تهران متولد شد. او از پدری اردبیلی و مادری تهرانی در محله نازی‌ آباد تهران به دنیا آمد و برادر شهید است. وی از سال ۱۳۵۸ با دریافت مدرک دیپلم با نمایش‌های آماتوری فعالیت هنری‌اش را آغاز کرد.

اسامی مهمانان فصل پنجم جوکر

  • سیروس میمنت

سیروس میمنت مهمان جوکر ۵  متولد ۱۳۳۹ است و در شهر کرمانشاه بدنیا آمد است. وی می گوید : در یک محله فقیرنشین کرمانشاه به دنیا آمدم، پدرم معلم مکتب خانه بود و به زبان انگلیسی و فرانسوی تسلط داشت، همه ۱۰ نفر خانواده در یک اتاق ۱۲ متری زندگی می‌کردیم و به دلیل ناتوان بودن پدر برای کار کردن، من که فرزند سوم خانواده بودم به همراه برادر بزرگترم مسئولیت خانه را بر‌عهده گرفته بودیم. و هنوز به سن و سال مدرسه نرسیده بودم که کار می‌کردم.

اسامی مهمانان فصل پنجم جوکر

  • محمدرضا علیمردانی

محمدرضا علیمردانی (زادهٔ ۱۱ خرداد ۱۳۵۵) صداپیشه، بازیگر، خواننده، مجری ، استندآپ کمدین و دوبلور ایرانی است. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر، نمایش و بازیگری است و به عنوان دوبلور در برخی از انیمیشن‌ها نیز فعالیت داشته‌است. او به تازگی در حال اجرای برنامه چهل تیکه در شبکه نسیم است

اسامی مهمانان فصل پنجم جوکر

  • پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی (زادهٔ ۲۰ شهریور ۱۳۵۶) بازیکن فوتبال پیشین و بازیگر ایرانی است. او در طول فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس و پاس تهران و نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد. جمشیدی حرفه بازیگری را نیز از سال ۱۳۹۲ فراگرفت و در سال‌های اخیر یکی از پولسازترین بازیگران سینمای ایران به شمار می‌رود. (حضور ندارد)

  • مجید واشقانی

مجید واشقانی بازیگر جوکر ۵ متولد ۶ خرداد۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی متالورژی است، علاقه زیادی به بازی در ژانر کمدی دارد. مجید واشقانی بازیگری را از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۸ با حضور در کلاس های آزاد بازیگری امین تارخ شروع کرد سپس از همین کلاس ها وارد بازار کار حرفه ای شد.

اسامی مهمانان فصل پنجم جوکر

  • مهران غفوریان

مهران غفوریان (زادهٔ ۳ شهریور ۱۳۵۳-تهران) بازیگر، کمدین و کارگردان ایرانی است. او ابتدا فارغ‌التحصیل رشته نقاشی بود، اما با بازی در مجموعه لبخند سوم، به عرصهٔ تلویزیون پیوست. وی سپس از سال ۱۳۸۰ با کارگردانی سری مجموعه‌های سریال زیر آسمان شهر و سریال نیسان آبی به شهرت بیشتری رسید. از کارهای او می‌توان به فیلم سینمایی‌هایی همچون داش‌آکل و ما همه با هم هستیم و سریال‌هایی همچون در حاشیه و نیسان آبی اشاره کرد.

مهران غفوریان به تازگی در حال ایفای نقش در سریال نیسان آبی است.

  • امیرحسین صدیق
  • علی اوجی
  • علی مسعودی

2 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی مهمانان فصل پنجم جوکر فیلیمو نوروز ۱۴۰۱ + عکس مهمانان جوکر ۵

  1. احسان علیخانی گفت:

    چشم حتما

  2. نیما ابراهیمی گفت:

    در فصل هفت جوکر حسین یاری رو بیارین لطفا

نظرات