اسامی و بیوگرافی بازیگران فصل چهارم جوکر فیلیمو + عکس مهمانان جوکر ۴

4

اسامی و بیوگرافی بازیگران فصل چهارم جوکر فیلیمو + عکس بازیگران جوکر ۴ و لینک دانلود تمام قسمت های فصل چهارم جوکر ایرانی همراه با معرفی کامل بازیگران و مهمانان فصل چهارم جوکر ۴ با حضور سید علی صالحی , مهران رجبی و  یوسف صیادی , یوسف تیموری , سیاوش مفیدی , پوریا پورسرخ و شهاب عباسی و پوریا پورسرخ را در ادامه مشاهده نمایید.

مهمانان فصل چهارم جوکر در آستانه پخش قسمت اول قصل چهارم جوکر تغییر کرد و عوامل سریال اعلام کردند در این قسمت حضور سید علی صالحی , مهران رجبی و  یوسف صیادی , یوسف تیموری , سیاوش مفیدی , پوریا پورسرخ و شهاب عباسی حضور دارند و گویا برنده جوکر نیز هنوز پخش نشده لورفته و این قسمت یوسف صیادی برنده این قسمت خواهد بود.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فصل چهارم جوکر فیلیمو + عکس مهمانان جوکر 4

 

اسامی بازیگران فصل چهارم جوکر + بیوگرافی و عکس مهمانان جوکر ۴

مجله حرف تازه – اسامی بازیگران فصل چهارم جوکر اعلام شد و مهمانان این فصل جدید عبارتند از مهران رجبی! یوسف تیموری! پوریا پور سرخ سیاوش مفیدی و شهاب عباسی و سید علی صالحی و بهزاد محمدی که امیدواریم اینبار نیز مانند فصل های قبلی از ته دل بخندید و شاد باشید. با بازیگران و شرکت کنندگان فصل چهار جوکر آشنا شوید.

عوامل جوکر درباره مهمانان فصل چهارم نوشتند: سلام دوستان پوستر مهمانانِ فصلِ چهارم جوکر چند روزی هست که مُنتشر شده منتها به درخواست شما عزیزان من هم پستش کردم.
مهمانان این فصل 😍 :
مهران رجبی! یوسف تیموری! پوریا پور سرخ سیاوش مفیدی و شهاب عباسی و سید علی صالحی و بهزاد محمدی که خیلیاتون میدونم که منتظر حضورش در برنامه بودید.

زمان پخش قسمت جدید (قسمت یکم از فصل چهارم) سریال جوکر ایرانی قسمت چهارم به کارگردانی احسان علیخانی بزودی اعلام میشود….

فصل سوم مسابقه جوکر ایرانی به تهیه کنندگی احسان علیخانی به پایان رسید و بزودی فصل چهارم آن از فیلیمو و استودیو قرن جدید پخش میشود  و فصل چهارم جوکر با حضور مهران رجبی! یوسف تیموری! پوریا پور سرخ سیاوش مفیدی و شهاب عباسی و سید علی صالحی و بهزاد محمدی از فیلیمو پخش میشود.

جوکر جدیدترین برنامه نمایش خانگی فیلیمو محصول سال ۱۴۰۰ با اجرای سیامک انصاری کاری از احسان علیخانی و گروهش در استودیو قرن جدید است و قانون رئالیتی‌شو یک تعریف ساده‌تر دارد. «هر کسی بخنده باخته!» این خلاصه بازی جوکر است

پوریا پورسرخ در فصل چهارم جوکر تایم

اسامی و بیوگرافی بازیگران فصل چهارم جوکر فیلیمو + عکس مهمانان جوکر 4

پوریا می‌گه خیلی خوب می‌تونه جوک تعریف کنه. بعد هم یه جوک تعریف می‌کنه که…

پوریا می‌گه تو این مهمونی قراره به چیزهایی بخندیم که ارزش خندیدن دارن.

پوریا پورسرخ (زادهٔ ۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او در تهران متولد شد و فرزند اول خانواده است. او دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می‌باشد. پوریا پورسرخ همزمان با پیشنهاد بازی در سریال تلویزیونی «فرار بزرگ» را پذیرفت و با این کار وارد حرفه بازیگری شد. و به تازگی ازدواج کرده و متاهل است.

یوسف صیادی در جوکر۴

 ‌اسامی بازیگران فصل چهارم جوکر +بیوگرافی و عکس مهمانان جوکر 4

یوسف صیادی (متولد ۵ اسفند ۱۳۴۸ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی فعالیت خود را از سال ۱۳۶۸ با ساخت فیلم کوتاه ۸ میلی‌متری و بازی و کارگردانی مجموعهٔ جنگ جوان در سال (۱۳۷۱) و مجموعه پرواز ۵۷ آغاز کرد و با حضور و بازی در مجموعهٔ تلویزیونی طنز و پُرمخاطب ساعت خوش که در سال ۱۳۷۳ از شبکه ۲ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید به شهرت رسید

متاسفانه محمدرضا علیمردانی در فصل چهارم جوکر حضور ندارد

بازیگران فصل چهارم جوکر

محمدرضا علیمردانی (زادهٔ ۱۱ خرداد ۱۳۵۵) صداپیشه، بازیگر، خواننده، مجری ، استندآپ کمدین و دوبلور ایرانی است. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر، نمایش و بازیگری است و به عنوان دوبلور در برخی از انیمیشن‌ها نیز فعالیت داشته‌است. او به تازگی در حال اجرای برنامه چهل تیکه در شبکه نسیم است

یوسف تیموری در فصل چهارم جوکر

بازیگران فصل چهارم جوکر

یوسف تیموری (زادهٔ ۶ دی ۱۳۵۷) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

او حرفه بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با بازی در مجموعه سرزمین سبز آغاز کرد و با ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی طنز مانند سیب خنده و مجید دلبندم به شهرت رسید. تیموری در چند فیلم جدی نیز بازی کرده و موفق به دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از اولین دورهٔ جشنواره جام جم شده‌است. او با یک خانم فیلیپنی ازدواج کرده بود که از به تازگی از او جدا شده و در حال حاضر مجرد است.

  • شهاب عباسی

شهاب عباسی دیگر مهمان برنامه جوکر ۴ است که در این قسمت حضور خواهد داشت

  • سیاوش مفیدی

سیاوش مفیدی بازیگر کشورمان هشتمین مهمان جوکر ۴ است که قرار است که در کنار دیگر هنرمندان به رقابت بپردازد.

  • بهزاد محمدی

بهزاد محمدی بازیگر کشورمان مهمان جوکر ۴ است که قرار است که در کنار دیگر هنرمندان به رقابت بپردازد.

متاسفانه پژمان جمشیدی در جوکر ۴ حضور ندارد

میهمانان فصل چهارم جوکر

پژمان جمشیدی (زادهٔ ۲۰ شهریور ۱۳۵۶) بازیکن فوتبال پیشین و بازیگر ایرانی است. او در طول فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس و پاس تهران و نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد. جمشیدی حرفه بازیگری را نیز از سال ۱۳۹۲ فراگرفت و در سال‌های اخیر یکی از پولسازترین بازیگران سینمای ایران به شمار می‌رود.

حامد آهنگی در جوکر فصل چهارم حضور ندارد

اسامی بازیگران فصل چهارم جوکر

حامد آهنگی (زادهٔ ۱۷ تیر ۱۳۵۸ بندر انزلی) استندآپ کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینمای ایران است.

او در سال ۱۳۷۲ و از سن ۱۴ سالگی وارد گروه‌های نمایشی بندرانزلی شد و چند سال بعد با بازی در نمایش درام به کارگردانی محمدعلی انتظاری جایزه بازیگری تئاتر دانش‌آموزی استان را کسب کرد. در سال ۱۳۸۰ در کنار رضا نظری کار در برنامه جنگ شبانه را آغاز کرد و به عنوان نویسنده و کارگردان، نمایش‌های مختلفی از جمله سفر پرماجرا، کنکور، ماهواره، کلاس درس، داماد تصادفی و منشی قلابی را اجرا کرد.

حامد آهنگی به تازگی در حال اجرای برنامه شب آهنگی است که سه شنبه شب ها از نمایش خانگی پخش میشود

مهران رجبی در جوکر ۴

بازیگران فصل چهارم جوکر

مهران رجبی در ۱۲ دی ماه ۱۳۴۰ در خیابان امیری شهر کرج متولد شد. او اصالتاً اهل روستای واریان جاده چالوس است و پدرش باغبان و کشاورز بود. مهران فرزند آخر خانواده بوده و دو برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محراب و فرهاد دارد. خواهر کوچکتر وی به نام جمیله در دو سالگی از دنیا می‌رود. استعداد وی در زمینه بازیگری ابتدا به وسیله رضا میرکریمی که همکلاس او در دانشگاه بود کشف شد و توسط او به تلویزیون و سینما راه یافت.

متاسفانه مهران غفوریان مهمان فصل چهارم جوکر حضور ندارد

اسامی مهمانان فصل چهارم جوکر

مهران غفوریان (زادهٔ ۳ شهریور ۱۳۵۳-تهران) بازیگر، کمدین و کارگردان ایرانی است. او ابتدا فارغ‌التحصیل رشته نقاشی بود، اما با بازی در مجموعه لبخند سوم، به عرصهٔ تلویزیون پیوست. وی سپس از سال ۱۳۸۰ با کارگردانی سری مجموعه‌های سریال زیر آسمان شهر و سریال نیسان آبی به شهرت بیشتری رسید. از کارهای او می‌توان به فیلم سینمایی‌هایی همچون داش‌آکل و ما همه با هم هستیم و سریال‌هایی همچون در حاشیه و نیسان آبی اشاره کرد.

مهران غفوریان به تازگی در حال ایفای نقش در سریال نیسان آبی است.

4 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی بازیگران فصل چهارم جوکر فیلیمو + عکس مهمانان جوکر ۴

  1. ممد گفت:

    حامد اهنگی هم نیس :/

  2. پرهام گفت:

    پژمان جمشیدی نیست

  3. رادین گفت:

    😯😯😯 این فصل همه از خنده می می ریم حامد آهنگی و پژمان می تر کوند

نظرات