مدل مانتو جدید ۱۴۰۱ + جدیدترین مدلهای مانتو بنفش ویژه عید نوروز

0

مدل مانتو جدید آبی بنفش ۱۴۰۱

جدیدترین و شیک ترین مدل مانتو بهار ۱۴۰۱ مانتو با رنگ آبی بنفش زیرا رنگ آبی بنفش مدل شده است

شرکت پنتون رنگ سال ۱۴۰۱ را آبی بنفش ( مریم گلی) تعیین کرد و مدل های طراحی لباس و استایل سال ۱۴۰۱ برگرفته از این رنگ حواهد بود .

مدل مانتو جدید 1401

 

 مدل مانتو بنفش

 

مدل مانتو بنفش

 

مدل مانتو بنفش

 

مدل مانتو بنفش

مدل مانتو جدید بنفش ویژه عید

مدل مانتو بنفش

  مدل مانتو بنفش

 

رنگ آبی بنفش برگرقته از طبیعت و الهام گرفته از گیاه مریم گلی است و نشانه نشاط و شادابی و مژده فرا رسیدن بهار را می دهد مانتو با رنگ آبی بنفش الهام گرفته از طبیعت وقار و متانت خاصی دارد و رنگ آبی بنفش باتوجه به اینکه الهام گرفته از طبیعت است و حس آرامش و جذابیت به شخص می دهد

 

مدل مانتو بنفش

 

مانتو جدید

 

مدل مانتو بنفش

مدل مانتو بر اساس روانشناسی رنگ

براساس روانشناسی رنگ ها که نشان می دهد رنگ ها می توانند تاثیر قدرتمندی بر خلق و خو و رفتار و شخصیت فرد داشته باشد و هر رنگی تاثیر خاص خود را دارد.

رنگین کمان نیز بعد از باران به دو رنگ بنفش و آبی را دارد که بعد از باران میتوانیم از ترکیب این دو رنگ را مشاهده کنیم از ۷ رنگ رنگین کمان دو رنگ آن آبی و بنفش است و تز ترکیب این دو رنگ رنگ سال ۱۴۰۱ بدست می آید.

مانتو آبی و بنفش با توجه تاثیر رنگ آبی و بنفش بر روح و روان انسان سبب آرامش شخص و کاهش اضطراب خود فرد و اطرافیان خواهد شد.

مانتو با رنگ آبی و بنفش به دلیل اینکه رنگ آبی مورد علاقه بسیاری از مردان می باشد لذا مانتو با این رنگ مورد پسند وتایید همسرتان خواهد بود. رنگ آبی نشانه پاکی و به رنگ آسمان ، اقیانوس و رنگین کمان است .

مدل مانتو بنفش

مدل مانتو بنفش

مدل مانتو بنفش

مدل مانتو بنفش

مدل مانتو جدید نوروز ۱۴۰۱

مدل مانتو بنفش

مدل مانتـو جدید ست کردن با شال

مدل مانتو با رنگ آبی بنفش در فصل های تابستان و بهار بیشتر به دلیل گرم بودن هوا مورد پسند و انتخاب بانوان می باشد بخصوص در ایام گرم سال استفاده بیشتری دارد

در سال ۱۴۰۱  مدل های مانتوی متنوع و زیادی روانه بازار شده است. در تولید مانتو از پارچه های نخی ، حریر، کتان ، ریون استفاده می شود

 

نظرات