خرید با کیفیت ترین محصولات برش و واسکازین ۱۴۰

0

شرکت بهران از سال ۱۳۴۱ فعالیت خود را آغاز نموده و با تولید مرغوب ترین روغن ها توانسته است نیاز کشورمان را در این حیطه بر طرف کند و تا به امروز توانسته است تمامی محصولات نفتی و روغنی خود را در بالاترین کیفیت بفروشد. این شرکت بسیار گسترده است و در دستگاه ها و ماشین آلات مختلفی استفاده می شود که می توان به: روغن ترانسفورماتور با تعداد دور بالا، روغن کمپرسور، نساجی، چرخ دنده ها و خیلی موارد دیگر اشاره کرد که شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش روغن هیدرولیک و بهران حرارت با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و یا برای خرید بهران واسکازین ۱۴۰ به فروشگاه سایت فیدار اویل مراجعه کنید.

لیست قیمت خرید و فروش روغن بهران برش:

روغن بهران برش برای تراشکاری فلزات مورد استفاده قرار می گیرند و باعث می شود که قطعات برش خورده صاف شوند این روغ ها خاصیت ضد زنگ زدگی و ضد خوردگی هستند در فشار های بالا عالی عمل میکنند خاصیت خنک کنندگی آن ها یک ویژگی مهم این روغن صنعتی به حساب می آید.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این روغن که در هنگام خرید و فروش روغن صنعتی بهران برش باید به آن توجه داشت این است که این روغن ها دمای قطعه و یا دستگاه را متعادل می کنند و باعث می شود که دستگاه داغ نکند این امرباعث افزایش عمر دستگاه و قطعات شده و باعث می شود دستگاه عملکرد بهتری را حین کار داشته باشد پس انتخاب روغن بسیار مهم است.

روغن های صنعتی برند بهران یکی از بهترین روغن های صنعتی فروشگاه می باشد و تنوع زیاد آن ها در مدل و کیفیت بالای آنها باعث بالا رفتن آمار خرید و فروش آن شده است همچنین این مدل از روغن های صنعتی به دلیل ایرانی بودند قیمت مناسب تری نسبت به برندهای خارجی دارد اما در کیفیت برابری دارند

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمت خرید و فروش روغن بهران برش و یا ویژگی های این مدل می توانید با ما از طریق صفحه چت آنلاین سایت در ارتباط باشید.

روغن بهران برش

خرید و فروش روغن اکسترا توربو دیزل

از روغن توربو اکسترا می‌ توان به عنوان روغن دیزلی به همراه کیفیت بالا ، مقاوم در برابر دما و کنترل کننده دود استفاده نمود. از جمله ویژگی های این روغن می توان گفت در ساخت آن از روغن پایه نیمه سنتتیک و مواد افزودنی استفاده و تهیه می شود . این روغن دارای کاربرد گسترده ای است . به طور کلی می‌توان آن را مناسب برای وسایلی دانست که توانایی انجام کار در شرایط سخت را دارند. همچنین دارای انپاع مختلفی بوده که هر کدام در یک خصوص به کار می روند. ویژگی های دیگر روغن توربو اکسترا علاوه بر مقاومت آن در برابر حرارت می توان به قابلیت پراکنده سازی عالی دوده و ذرات حاصل از احتراق در موتور های دیزلی می باشد که خاصیت ضد سایش را نیز دارا هستند . هنگام استفاده و نگه داری از این روغن ها باید نکاتی را رعایت نمود و در صورت اطلاع قیمت و خرید و فروش روغن اکسترا توربو دیزل باید به فروشگاه های معتبری سر بزنید.

خرید و فروش روغن اکسترا توربو دیزل

 مشخصات واسکازین ۱۴۰ :

واسکازین بهران  ۱۴۰  ، روغن دنده مرغوب است که با درجات گرانروی مختلف، تهیه شده و برای روانکاری سیستم انتقال نیروی دستی انواع خودروهای بنزینی و دیزلی مناسب است

قیمت خرید واسکازین ۱۴۰ در بازار متفاوت است و شما می توانید ای سایت های متفاوت از قیمت این محصول مطلع شوید

واسکازین ۱۴۰ نمونه ای از روان کننده های با کیفیت بوده که از لحاظ سطح کیفی در درجه بالایی قرار دارد. این واسکازین ها دارای ترکیبات و فرمول های شیمیایی و‌ مهندسی هستند و از لحاظ کاربردی در چرخدنده های قوسی و دنده های گیربکس به منظور مقاومت در برابر حرارت و جلوگیری از خوردگی و سایش مورد مصرف قرار می گیرد. همچنین در ماشین های سنگین می توان کاربرد این واسکازین ها را مشاهده کرد  زیرا دارای خاصیت تحمل بار و فشار بسیار بالا و جلوگیری از خراش و ساییدگی دندانه دنده ها می باشد.

جهت ایجاد روانکاری مناسب باید با توجه به نوع گیربکس خودرو این روغن ها را انتخاب نمایید.

از مرغوب ترین روغن های پایه محسوب می شوند که در جعبه دنده هایی با  قدرت بالا حاوی چرخ دنده های هیپوئیدی ، حلزونی مایل و مخروطی به کار می روند می توان به همین واسکازین ها اشاره نمود. این اجناس باید در کیفیت بالایی خریداری گردند زیرا از موارد ضروری در گیربکس خودرو ها می باشند. از این رو بایداز فروشگاه های معتبری خریداری شوند تا علاوه بر کیفیت بالا، اجناس را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهند.  امروزه اجناس گران قیمت بسیاری در بازار موجود هستند که دارای کیفیت پایینی بوده و بلا استفاده می باشند. از این رو باید در خصوص فروشگاه و برند مورد نظر حتما توجه نمود.

روغن بهران سمند ۸۵_۱۴۰ روغن دنده مرغوب با قدرت تحمل بار بسیار عالی و پایه نیمه سینتتیک می باشد این محصول برای روانکاری جعبه دنده دستی و دیفرانسیل انواع خودرو های بنزینی و دیزلی سبک و سنگین می باشد

واسکازین 140

فروشگاه فیدار اویل:

شما عزیزان می توانید با مراجعه به فروشگاه روغن صنعتی فیدار اویل تمامی محصولات ما را مشاهده کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید این شرکت تا کنون تلاش کرده با کیفیت ترین محصولات را با نازل ترین قیمت ها ارائه دهد و در مسیر رضایت مشتریان خود فعالیت کرده است پس با ما در سایت و شبکه های اجتماعی فیدار اویل همراه باشید ما بهترین ها را برای شما فراهم خواهیم کرد.

نظرات