کامارادو مرجعی برای خرید محصولات خانه و آشپزخانه، دکوراسیون، محصولات اداری، فضای باز و…

0

اگر بخواهید برای دفتر کار یا منزل و حتی باغ یا ویلا خودتان کالا های مختلفی خریداری کنید باید ساعت های بسیار زیادی را در بازار های مختلف صرف کنید تا بالاخره با صرف انرژی زیاد و جستجو فراوان بتوانید کالای مناسب خودتان را پیدا نمایید! فراموش نکنید که همیشه راهکار بسیار بهتری هم وجود دارد! فروشگاه اینترنتی کامارادو محیطی را برای شما عزیزان فراهم کرده است که شما بتوانید از میان طیف گسترده ای از بهترین کالا های حوزه های مختلف همچون محصولات اداری، محصولات خانه و آشپزخانه، محصولات فضای باز و…. کالای خودتان را پیدا و ثبت سفارش نمایید و در این شرایط دیگر لازم نیست ساعت های بسیار طولانی در بازار های مختلف بگردید تا کالای خودتان را پیدا کنید، تنها کافیست در کامارادو از میان بهترین برند های تولید کننده کالای خودتان را پیدا کنید و در هزینه و زمان خودتان صرفه جویی نمایید!

فروشگاه اینترنتی کامارادو

داستان تاسیس فروشگاه اینترنتی کامارادو!

در اواسط بهمن سال ۹۸ تیم کامارادو برای ایجاد یک فضای تخصصی در زمینه فروش کالا های مربوط به خانه و آشپزخانه، ادارات، فضای باز و….  جمع شدند تا محیطی را ایجاد کنند که هر فردی در سراسر ایران بتواند به طیف گسترده ای از کالا های با کیفیت و ۱۰۰ درصد اورجینال دسترسی داشته باشد! یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که هم در بازار های سنتی هم در برخی فروشگاه های آنلاین مشاهده میشود فروش کالا های فیک و تقلبی به نام کالای اصل به مشتری است در صورتی که خریدار حتی از این موضوع خبر هم ندارد و بعد از مدتی متوجه اصل نبودن کالای خود میشود، یکی از مواردی کامارادو بسیار به آن تاکید دارد اورجینال بود کالا است، کلیه کالا های ارائه شده در کامارادو از تامین کنندگان اصلی که کالای اورجینال و اصل را ارائه میدهند تامین میشوند، همچنین تمامی محصولات ارائه شده در کامارادو دارای گارانتی و خدمات پس از فروش حرفه ای هستند!

فروشگاه اینترنتی کامارادو

همچنین فروشگاه اینترنتی کامارادو سعی کرده است مشابه فروشگاه ikea.com که در آن میتوانید علاوه بر اینکه به طیف گسترده از کالا های خانه و آشپزخانه و ادارات دسترسی داشته باشید، کالای مورد نظر خودتان را با رنگ و موارد سفارشی ساز مطابق سلیقه خودتان سفارش دهید، فضایی را برای شما عزیزان ایجاد کند که بتوانید هر محصولی که در داخل کامارادو مشاهده میکنید را دقیقا با رنگ و جنس روکش یا جنس بدنه و…. که کاملا مطابق سلیقه خودتان هست سفارش بدهید، به طور مثال شما در کامارادو قادر خواهید بود تا یک صندلی اداری را با رنگ صورتی یا آبی و… ثبت سفارش کنید یا یک لوستر مدرن را متناسب با ابعاد و رنگی که مورد نیازتان هست به صورت سفارشی ساز ثبت سفارش کنید.

در کامارادو چه محصولاتی ارائه میشود؟

فروشگاه اینترنتی کامارادو

در حال حاضر فروشگاه اینترنتی کامارادو در ۳ دسته کلی محصولات خود را ارائه میدهد :

۱- انواع محصولات خانه و آشپزخانه : از انواع لوستر مدرن و لوستر آشپزخانه تا انواع میز و صندلی ناهارخوری و انواع مبلمان منزل، انواع میز و آینه کنسول، انواع میز تلویزیون، انواع کمد و کتابخانه و جاکفشی و…

۲- انواع محصولات اداری : از انواع صندلی اداری و صندلی کامپیوتر و صندلی مدیریتی تا انواع میز اداری، انواع صندلی کنفرانس، انواع صندلی انتظار، انواع صندلی کانتر، انواع مبلمان اداری و….

۳- انواع محصولات فضای باز و باغ : از انواع میز و صندلی باغی و مبلمان فضای باز تا انواع ست های دو نفره فضای باز، انواع تاب آویز و تاب ریلکسی، انواع تخت آفتاب و….

همچنین در آینده نزدیک محصولات بسیار بیشتری در این زمینه ها و سایر حوزه ها به فروشگاه اینترنتی کامارادو اضافه خواهد شد….

مشاوره رایگان برای خرید محصولات مختلف!

یکی از مواردی که کامارادو از آن به عنوان یک مزیت رقابتی نام میبرد “مشاوره رایگان برای خرید محصولات” است، اگر در کامارادو صفحه یک محصول را باز نمایید میتوانید یک فرم مشاوره رایگان را مشاهده کنید که با قرار دادن شماره تلفن همراه خود در داخل آن فرم و ارسال آن، متخصصین کامارادو در اسرع وقت برای ارائه مشاوره رایگان با شما تماس خواهند گرفت، کامارادو همواره به “مشاوره قبل از خرید” خیلی تاکید میکند زیرا شما به کمک یک مشاوره خوب میتوانید مناسب ترین کالا را برای خودتان پیدا کنید و تا سالیان طولانی از آن استفاده نمایید.

توجه ویژه به ارسال امن سفارشات و گارانتی و خدمات پس از فروش

از آن جایی که محصولات فروشگاه اینترنتی کامارادو به سراسر ایران ارسال میشوند این بسیار ضروری و مهم است که امنیت کالای مربوط در طی ارسال حفظ شود، متاسفانه حتی در بسیاری از شرکت های بزرگ باربری نیز شاهد آسیب دیدن محصولات مشتریان در طی ارسال بوده ایم از همین جهت کامارادو به بسته بندی حرفه ای و امن کالا توجه ویژه ای دارد تا سفارش مشتریان به صورت ۱۰۰ درصد سالم به دستشان برسد، از طرف دیگر از آن جایی که تمامی کالا های ارائه شده در فروشگاه اینترنتی کامارادو اورجینال و معتبر هستند، تمامی کالا ها دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر میباشند تا در آینده در صورت کوچک ترین مشکلی مشتریان بتوانند آن را با خدمات پس از فروش شرکت ارائه دهند در جهت رفع آن در میان بگذارند.

بهترین برند ها را در کامارادو پیدا کنید!

فروشگاه اینترنتی کامارادو

در داخل بازار آنلاین و سنتی برای خرید یک کالای خاص صد ها برند و تولید کننده مختلف وجود دارد که کیفیت و قیمت محصولات آن ها با یک دیگر کاملا متفاوت هستند، یکی دیگر از شعار های فروشگاه کامارادو “خرید از برند های معتبر میباشد” چراکه با خرید از برند های معتبر تولید کننده لوازم خانه و آشپزخانه، ادارات و فضای باز خیالتان از همه جهت ها راحت است، اگر به دنبال خرید از بهترین برند ها در هر حوزه ای هستید کامارادو فروشگاهی است که باید به سراغ آن بروید!

قیمت و تخفیف های عالی!

فرایند قیمت گذاری کامارادو بر اساس لیست قیمت بروز تامین کنندگان کالا ها میباشد، همچنین فروشگاه اینترنتی کامارادو یک فروشگاه همواره تخفیف است یعنی به طور مداوم کلیه محصولات دارای تخفیف های مختلفی هستند، همیشه میتوانید مناسب ترین و بروز ترین قیمت کالا های مختلف را در کامارادو پیدا کنید، یکی دیگر از مشکلات بازار های سنتی و حتی برخی فروشگاه های آنلاین، قیمت های غیر واقعی است و ممکن است قیمت یک کالا بسیار بالاتر از میزان اصلی آن به شما فروخته شود، البته به صورت عکس نیز امکان پذیر است یعنی فروشنده سعی میکند با فروختن یک کالای غیر اصل به نام اصل با قیمتی بسیار پایین توجه شما را جلب کند، با خرید از کامارادو خیالتان بابت تضمین بهترین قیمت و همچنین اصل بودن کالا کاملا راحت است.

کامارادو تحولی جدید در فروش اینترنتی محصولات حوزه مبلمان و دکوراسیون و ادارات!

کامارادو یک فروشگاه همه جانبه نیست بلکه یک فروشگاه کاملا تخصصی در زمینه فروش محصولات خاص میباشد، در کامارادو سعی شده تا شما بتوانید تجربه خرید اینترنتی متفاوتی برای محصولات حوزه تخصصی خانه و آشپزخانه، محصولات اداری و… داشته باشید، در کامارادو سعی شده با ایجاد شرایطی مثل ارسال کالا به سراسر ایران، مشاوره قبل از خرید ۱۰۰ درصد رایگان، قیمت های مناسب به همراه گارانتی معتبر و خرید کالای سفارشی ساز، بهترین شرایط برای خرید مشتریان ایجاد شود، آدرس دامنه فروشگاه اینترنتی کامارادو : www.kamarado.co

مطالب مختلف حوزه دکوراسیون را از مجله کامارادو بخوانید!

در صورتی که به حوزه های دکوراسیون منزل و ادارات و…. علاقه دارید میتوانید طیف گسترده از انواع مقالات تخصصی را در داخل مجله دکوراسیون کامارادو مطالعه نمایید، تیم کامارادو به صورت منظم مطالب مختلفی در حوزه های دکوراسیون و راهنمای خرید محصولات حوزه های مختلف را به جهت افزایش اطلاعات کاربران و راهنمایی بهتر برای یک خرید اینترنتی مطمئن در مجله دکوراسیون کامارادو منتشر میکنند.

نظرات