فیلم کامل / سکانس جنجالی و منشوری طناز طباطبایی در فیلم ارادتمند را ببینید

0

فیلم کامل / سکانس جنجالی و منشوری طناز طباطبایی در فیلم ارادتمند را ببینید

ویدئویی از سکانس جنجالی و منشوری طناز طباطبایی در فیلم ارادتمند که گفته میشه یکی از دلایل توقیف فیلم ارادتمند بوده را در ادامه ببینید

صحنه کوتاه و فیلم لباس عوض کردن (شلوار عوض کردن) طناز طباطبایی در خیابان را نشان می دهد که جنجالی شده و در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

فیلم کامل / سکانس جنجالی و منشوری طناز طباطبایی در فیلم ارادتمند را ببینید

گفتنی است که طناز طباطبایی در فیلم ارادتمند با مهناز افشار و سحر دولتشاهی بازیگران زن ایرانی هم بازی اشت و این فیلم چند سالی است که توقیف شده است و حالا سکانسی از این فیلم در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود و سوژه رسانه ها شد را در زیر ببینید:

این سکانس مربوط به فیلم ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا است که سه بازیگر زن مشهور طناز طباطبایی ، سحر دولتشاهی و مهناز افشار بازی کرده اند.

ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی عبدالرضا کاهانی ساخته سال ۱۳۹۵ است. عبدالرضا کاهانی که بعد از اکران استراحت مطلق در ایران و چند کشور دیگر برای مدتی به استراحت پرداخت، و در زمستان ۱۳۹۴ فیلم جدیدش را جلوی دوربین برد. این فیلم سه بازیگر زن اصلی دارد که این نقش‌ها را طناز طباطبایی، مهناز افشار و آیدا ماهیانی برعهده دارند و بازیگر مرد این فیلم هم مهران غفوریان است. فیلمنامهٔ این فیلم را نیز کاهانی نوشته‌است فیلمی که هنوز جزئیاتی از داستان آن رسانه‌ای نشده اما برخلاف کارهای قبلی این کارگردان فضایی زنانه دارد. فیلمبرداری فیلم از ۱۵ دی ۱۳۹۴ به تهیه‌کنندگی عبدالرضا کاهانی و سعید خانی آغاز شد.

فیلم ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا

این فیلم درباره سه دختر خیابانی است که در خانواده ای زندگی می کنند که پدر خانواده مظهر بی غیرتی است و در خانه پارتی تدارک می بیند و دخترانش را مجاب می کند که زودتر به خانه برای حضور در جشن باز گردند مادر خانواده هم سهمی در این ماجرا دارد.

فیلمی که اکثر سکانس های آن جنجالی است : دزدی، فحاشی، لوندی، شوخی های رکیک جنسی و اعمال منافی عفت عمومی در فیلم به وفور دیده می شود. فیلمی که مدت زیادی است در وزارت ارشاد برای بازبینی شورای پروانه نمایش ارایه شده است ولی هیچ تصمیمی برای فیلم گرفته نشده و احتمالا اعضای شورای پروانه نمایش با دیدن فیلم شوکه شده اند».

طناز طباطبايی در ۲۰ ارديبهشت ۱۳۶۲ در محله نياوران تهران متولد شد. طناز طباطبایی بسيار اهل خانه و خانواده اسـت، مادرش را بسيار دوست دارد و بـه او شديدا وابسته اسـت، تنها خواهر کوچک تر او ليلا نام دارد و بـه خواهرش خيلي علاقه مند اسـت، خواهر طناز طباطبایی در سينما هيچ فعاليتي ندارد، بلكه شغل اصلی او مترجمی زبان اسـت.

رکنا

 

نظرات